اگر شما هم می‌خواهید مراسم عروسی خود را به بهترین شکل برگزار کنید باید بدانید انتخاب تالار عروسی مجهز و شیک نقش مهمی در برگزاری مراسم به شکلی ایده‌آل و لاکچری دارد. اجرای موسیقی زنده، گل‌آرایی، استفاده از مه سرد و آتش بازی از ویژگی‌های تالا عروسی مجهز محسوب می‌شود. همچنین هرچه موقعیت مکانی تالار مناسب‌تر باشد مهمانان و میزبان به ‌راحتی و بدون هدر دادن زمان در ترافیک می‌توانند در مراسم حاضر شوند. با برگزیدن تالاری شیک و باامکانات پیشرفته می‌توانید تجربه‌ای عالی به مهمانان هدیه دهید.

ویژگی های تالار و رستوران عطار

تالار عروسی عطار دارای امکانات پیشرفته‌ای مانند سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، نورپردازی، تجهیزات روشنایی حرفه‌ای، دکوراسیون مناسب و اجرای زنده است. این امکانات به میزبان کمک می‌کنند تا مراسم عروسی با کیفیت بالا و بدون نگرانی‌های اضافی برگزار شود. دو سالن بزرگ با ظرفیت 150 و 250 نفری با دکوراسیون مجلل و به‌روز آماده پذیرایی از مهمانان ارزشمند است. همچنین این تالار با موقعیت مکانی مناسب و فضای پارکینگ کافی آسایش مهمانان را فراهم می‌کند. با برگزاری مراسم عروسی خود در تالاری مجهز و استفاده از امکانات آن می‌توانید مراسمی رویایی و بی‌نقص داشته باشید.

  • کادر مجرب 

 تالارهای عروسی مجهز معمولاً دارای کادری با پرسنل حرفه‌ای که تجربه کافی در برگزاری مراسم های عروسی دارند را در اختیار شما قرار می‌دهند. این کارکنان در برنامه‌ریزی روند دقیق مراسم به شما کمک کرده و مراسم را به بهترین شکل مدیریت می‌کنند. این پرسنل با دقت بالایی به جزئیات مراسم توجه می‌کنند و راه‌حل‌هایی سریع و آسان برای مشکلاتی که به‌وجود می‌آیند پیدا می‌کنند. کادر مجرب و حرفه‌ای از برگزاری مراسمی بی‌عیب و نقص اطمینان حاصل کرده و به تسریع روند کارها کمک می‌کنند.

  • دسترسی آسان به تالار و رستوران عطار

دسترسی آسان به تالار عطار به مهمانان این امکان را می‌دهد که به سادگی و بدون نگرانی درمورد طولانی بودن مسیر به مراسم برسند. این ویژگی، مزیتی مهم برای مهمانانی که از جاهای دور می‌آیند و به محله یا شهری که مراسم برگزار می‌شود آشنایی ندارند، محسوب می‌شود. بدین ترتیب مهمانان با آرامش و بدون استرس در مراسم عروسی حضور می‌یابند. همچنین موقعیت مکانی تالار عطار به‌گونه‌ای است که می‌توان بدون تجربه ترافیک سنگین و به ‌راحتی و بدون اضطراب به آن رسید.

  • شمع آرایی

استفاده از شمع‌ها به خاطر نور لیف و ظریف‌شان در تالار عروسی می‌تواند حسی رمانتیک و آرامش‌بخش ایجاد کند. تاثیر شمع‌آرایی را در جذابیت محیط دست کم نگیرید. از شمع‌ها می‌توان به‌عنوان عناصری دکوراتیو استفاده کرد و  با شمع‌آرایی مناسب فضایی صمیمی و دل‌نشین در تالار ایجاد کرد. استفاده از شمع‌ها در تالار توجه مهمانان را به خود حلب کرده و بر زیبایی دکوراسیون تاثیر بسزایی دارد. همچنین با وجود شمع‌ها هنگام عکاسی، عکس‌ها به‌طرز ویژه‌ای رمانتیک‌تر و رویایی می‌شوند.

  • اجرای زنده

موسیقی زنده قدرت و تاثیر بسیاری در ایجاد فضایی متفاوت و پرهیجان برای مهمانان دارد. اگر اجرای موسیقی زنده توسط خواننده‌های حرفه‌ای و با تجربه باشد، می‌تواند همه را مجذوب کرده و شوروحال جدیدی به مراسم بدهد. اجرای زنده موسیقی توسط خواننده‌های آقا یا خانم از جذابیت بیشتری نسبت به پخش موسیقی ضبط شده برخوردار است. مهمانان و عروس و داماد می‌توانند آهنگ‌های موردعلاقه خود را از خواننده درخواست کرده و خاطره‌ای عالی و متفاوت از مراسم عروسی داشته باشند.

  • مه سرد

استفاده از مه سرد هنگام ورود عروس و داماد به تالار جلوه‌ای سحرآمیز و جذاب به مراسم می‌افزاید. مه سرد می‌تواند فضایی رمانتیک را در تالار ایجاد کرده و با ترکیب نورهای خاص به لحظات ورود عروس و داماد به تالار حالتی متفاوت بدهد. همچنین مه باعث می‌شود نور به زیبایی پخش شده و درصورت عکاسی، تصاویر به‌یادماندنی و منحصربه‌فردی ثبت شود. همچنین از این جلوه هنگام رقص دونفره عروس و داماد نیز برای جذاب‌تر کردن محیط استفاده می‌شود.

  • آتش بازی

امروزه آتش‌بازی از دیگر برنامه‌هایی است که هنگام ورود عروس و داماد به تالار برگزار می‌شود. تالار عطار نیز به‌عنوان تالاری مجهز این خدمات را هم ارائه می‌دهد. با استفاده از آتش بازی، می‌توان جلوه بصری منحصربه فردی ایجاد کرد که برای مهمانان تجربه‌ای جذاب و فوق‌العاده محسوب می‌شود. توسط آتش بازی می‌توان جلوه‌های شگفت‌انگیز و خیره کننده‌‌ای ایجاد کرد. با استفاده از انواع شعله‌ها، طرح‌ها و فرم‌های مختلف می‌توان باعث خاطره‌سازی فراوان برای عروس و داماد و مهمانان شد.

سخن پایانی

برگزاری مراسم عروسی بی‌نقص و جذاب آرزوی تمام عروس و دامادها محسوب می‌شود. با انتخاب تالاری مناسب می‌توان تجربه‌ای به‌یادماندنی برای عروس و داماد و مهمانان رقم زد. وجود سیستم صوتی حرفه‌ای، پرسنل مجرب، آتش بازی، خواننده آقا یا خانم، مه سرد و دکوراسیون شیک از عواملی هستند که به برگزاری مراسمی ایده‌آل کمک می‌کنند. تالار پذیرایی عطار دارای تمام این امکانات پیشرفته بوده و خدمات مناسبی برای برگزاری مراسم به بهترین شکل ارائه می‌دهد. برای برگزاری مراسم عروسی خود در مکانی لاکچری و منحصربه‌فرد می‌توانید به این تالار مراجعه کنید.
آدرس: شریعتی، بالاتر از چهارراه قصر، روبرو پارک اندیشه، ورودی شماره 11
شماره تماس: ۰۲۱-۸۸۱۱۲۳۷۳
 ۰۹۳۵۱۲۱۵۹۱۵

آیدی اینستاگرام: talaratar