رنگ و هایلایت از بهترین و محبوب‌ترین تکنیک‌های رنگ کردن مو به ‌شمار می‌روند که بسیاری بانوان برای زیباتر شدن چهره و موهای خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. هایلایت تازگی را برای چهره شما به ارمغان می‌آورد و در جوانی شما تاثیرگذار است. هایلایت دارای تنوع رنگی بسیاری است که می‌توانید براساس سلیقه خود و چهره‌ای که دارید بهترین را انتخاب نمایید. با هایلایت کردن موهای خود، آرایش موهای شما به بهترین نحوه ممکن در خواهد آمد. در ادامه مطلب شما را با رنگ و هایلایت‌های به‌روز اروپایی آشنا خواهیم کرد.

رنگ و لایت در میرداماد

هایلایت چیست و چگونه انجام می شود؟

هایلایت مو یکی از تکنیک‌های پرطرفدار رنگ مو به ‌شمار می‌رود که به واسطه این روش، نوارهای نازکی در موهای شما ایجاد می‌شود. در هایلایت به‌طور معمول، موها نسبت به رنگ اصلی روشن‌تر می‌شود. این روش به تازگی و متفاوت بودن موهای شما کمک شایانی می‌کند. برای انجام هایلایت از فویل یا فله‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند. در ابتدا موهای انتخاب شده را در فویل قرار می‌دهند و سپس مو را روشن‌تر از رنگ اصلی، رنگ می‌کنند. لازم به ذکر است که هایلایت مو به صورت آزادانه نیز انجام می‌شود که بدون استفاده از فویل است؛ در نتیجه موهای شما جلوه بهتری به خود می‌گیرد.

هایلایت مو چه مزایایی دارد؟

از مزایا هایلایت مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    افزایش حجم مو
•    ظاهر شاداب و جوان
•    با اجرا صحیح هایلایت، نوعی عمق و بافت در موهای سر ایجاد می‌شود.
•    با استفاده از هایلایت، رنگ‌های مختلفی را می‌توانید به صورت همزمان به‌ کار ببرید.
•     تغییرات هایلایت به‌طور جزئی است، اما در ظاهر فرد بسیار تاثیر می‌گذارد.
•    نگهداری و مراقبت مو هایلایت شده نسبت به مو کامل رنگ شده، راحت و آسان‌تر است.

روش های مختلف هایلایت مو

در تکنیک هایلایت مو روش‌های مختلفی وجود دارد که در سالن زیبایی آلاله ابراهیمی برای شما انجام می‌شود.

  • هایلایت مو به روش بالیاژ

هایلایت مو به روش بالیاژ برای موهای بلند کاربرد دارد. در این تکنیک موهای سر شما به‌طور افقی به سه قسمت تقسیم می‌شود. قسمت بالا مو به رنگ اصلی مو سر باقی می‌ماند. سپس قسمت میانی مو رنگ روشن‌تری نسبت به زمینه مو به خود می‌گیرد. در آخر قسمت پایانی مو نسبت به قسمت میانی روشن‌تر می‌شود. روش بالیاژ باعث حجیم‌تر شدن موهای شما می‌شود و نوعی موج در موهای شما ایجاد می‌کند. بالیاژ در زیبایی و جوانی چهره بسیار تاثیر می‌گذارد که باید توسط فرد حرفه‌ای انجام شود.

  • هایلایت مو به روش فویلاژ

در این روش تمام مراحل مانند بالیاژ انجام می‌شود. با این تفاوت که استفاده از فویل برای موهای بسیار روشن کاربرد دارد. این روش برای افرادی که دنبال ظاهر بلوند و همچنین رنگ پوست سبزه‌ای دارند به شدت پیشنهاد می‌شود.

  • هایلایت مو به روش بیبی لایت

روشی بیبی لایت ظاهر آفتاب گونه‌ای در موهای شما ایجاد می‌کند. بعد از اجرای بیبی لایت، ظاهر موهای شما به شدت درخشان و زیبا می‌شود. روش بیبی لایت برای افرادی که موهای نازک‌تری دارند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که در این تکنیک تغییرات مو چشم‌گیر و چشم‌نوازتر است.

  • هایلایت مو به روش آمبره

در روش آمبره، طیف رنگ به صورت سایه روی موهای شما انجام می‌شود. به‌طوری که با انتخاب یک رنگ کلاسیک هایلایت مو در بالا سر شروع می‌شود و زمانی به ساقه مو می‌رسد حالت سایه به خود می‌گیرد.

  • هایلایت فراستد

هایلایت فراستد از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هایلایت مو محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد. تکنیک فراستد با کاهش کنتراست روی لایه‌ها سطحی مو انجام می‌شود. در این روش موها به‌طور کامل بلوند می‌شود که باید باتوجه به رنگ پوست فرد صورت بگیرد. سپس با استفاده از کلاه بخش‌های ظریف مو جدا شده و رنگ یخی رزگلد، یخی پلاتینه و یخی نقره‌ای را در می‌آورند.

اقدامات ضروری بعد از هایلایت کردن مو

از اقداماتی که باید بعد از رنگ و هایلایت مو انجام دهید شامل موارد زیر می‌شود.
•    برای خشک کردن مو سر از سشوار استفاده نکنید.
•    با استفاده از ماهی، تخم‌مرغ و هویج بیوتین مورد نیاز مو را تامین کنید.
•    از مرکبات برای تامین ویتامین مو سر خود استفاده کنید.
•    به هنگام شنا حتماً از کلاه شنا استفاده کنید.
•    بهتر است موهای خود را به مدت طولانی در معرض آفتاب قرار ندهید؛ زیرا اشعه‌های خورشید به هایلایت مو آسیب می‌رسانند. 
•    پس از قرار گرفتن درمعرض آفتاب، موهای خود را بشویید.

بهترین سالم برای رنگ ولایت مو در میرداماد

قیمت رنگ و هایلایت در سالن زیبایی آلاله ابراهیمی

قیمت رنگ و هایلایت به عواملی مانند حجم مو، اندازه مو و تکنیک مورد استفاده بستگی دارد. در سالن زیبایی آلاله ابراهیمی در کنار به‌روزترین تکنیک‌ها، می‌توانید قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای را پرداخت نمایید.

سخن پایانی

رنگ و هایلایت بهترین روش برای زیباتر شدن موهای شما محسوب می‌شود. با انواع تکنیک‌های هایلایت می‌توانید موهایی سالم و پرحجمی را داشته باشید. لازم به ذکر است که برای انجام تکنیک‌های هایلایت به رنگ پوست خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و همچنین اقدامات بعد از هایلایت را به خوبی رعایت کنید. برای اطلاعات بیشتر نسبت به این تکنیک زیبایی به یکی از راه‌های زیر مراجعه نمایید.
آدرس: میرداماد، میدان محسنی، نبش خیابان محسنی (آزیتا سابق) پلاک 1، واحد 9
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۲۲۸۱۰۱
 ۰۹۱۹۵۰۰۰۳۵۵ ۰۹۱۲۲۸۵۱۶۲۳

آدرس اینستاگرام: alaleh.beauty.salon