فیبروز ابرو از جمله شیوه‌های پرطرفدار برای هاشور کردن ابرو به ‌حساب می‌آید که به ‌منظور رفع نواقص ابرو انجام می‌گیرد. این پروسه، یک شیوه نوین و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو به ‌شمار می‌رود. آیا شناختی راجع به مزیت‌های فیبروز ابرو به‌ عنوان یکی از خدمات ویژه ارائه شده در سالن همتا دارید؟ با انواع مدل‌های هاشور ابرو در روش فیبروز آشنا هستید؟ آیا می‌دانید میزان ماندگاری آن چقدر بوده و چه عواملی بر میزان طول عمر آن اثرگذار هستند؟ 

بهترین سالن برای میکرو ابرو در امیر آباد

 فیبروز ابرو؛ از خدمات ویژه سالن همتا 

فیبروز ابرو از جمله شیوه‌های نوین و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو به‌ شمار می‌رود که انجام آن به ‌شکل دستی و به کمک سوزن‌های یک‌بار مصرف انجام می‌گیرد. در این روش شاهد ایجاد هاشور یا سایه در میان ابرو هستیم. فیبرو ابرو در واقع به منظور رفع نواقص ابرو با طرح و رنگ‌های خاص است. فیبروز ابرو شیوه‌ای دائمی به‌ حساب نمی‌آید و پس از مدتی، شاهد از بین رفتن آن هستیم؛ از این رو، برای اینکه ابروهایی طبیعی و منحصربه‌فرد داشته باشید، می‌توانید به ‌شکل دائمی جهت انجام فیبروز اقدام کرد. 

مزایای فیبروز ابرو

انجام فیبروز ابرو می‌تواند مزایای زیادی به ‌همراه داشته باشد. در این روش، تراکم بالا در ابروها شکل گرفته و می‌توان به آرک ابرو حالت داد. از دیگر مزیت‌های آن‌ها می‌توان به ساده پاک کردن آن‌ها اشاره کرد. با انجام ویبرس ابرو شما می‌توانید ابروهای خود را قرینه کنید. از آنجایی که فیبروز ابرو یک شیوه دستی بوده، دقت و توجه زیادی صرف انجام آن می‌شود‌. از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به حالت‌دهی تاج ابروها اشاره کرد. با انجام فیبروز ابرو به سادگی می‌توان فرم ابروها را تغییر داد. در این شیوه، فرم‌دهی ابروها به شکل ظریف و طبیعی انجام می‌گیرد. با انجام فیبروز ابرو، التهاب کمتری ایجاد شده و فرد سوزش و درد کمتری را تجربه می‌کند. 

آشنایی با انواع مدل های هاشور ابرو در روش فیبروز 

در شیوه فیبروز آزمایش لایه متنوعی از هاشور را پیش‌روی شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید براساس حالت صورت و ابروها مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید. موارد زیر اشاره به انواع مدل‌های هاشور ابرو در این روش دارد. 
•    مدل هاشور spine-3: از این نوع هاشور تحت عنوان تیغ ماهی نیز یاد می‌شود. در این مدل هاشور، محل قرارگیری نقطه کانونی هاشور روی قسمت پایانی ابروها بوده و همه بخش‌های هاشور در جهت بخش پایانی ابروها قرار می‌گیرد. 
•    هاشور spine-5: این نوع هاشور به‌عنوان هاشور ابروی آسیایی شناخته می‌شود و نقطه کانونی هاشور را می‌توان بخش پایینی ابروها درست در قسمتی میان ابتدا و قوس ابروها دانست. 
•    هاشور spine-6: از این مدل هاشور با نام دیگری تحت عنوان هاشور ابروی کلاسیک نیز یاد می‌شود. قوس پایینی ابرو را می‌توان نقطه کانونی هاشور دانست که در این مرحله شاهد قرارگیری تمامی هاشورها در این جهت هستیم. 
•    هاشور upper spine: محل قرارگیری نقطه کانونی هاشور در این نوع فیبروز را می‌توان بخش بالایی ابروها دانست و همه هاشورها در جهت بالای ابروها کشیده می‌شوند. 

میزان ماندگاری فیبروز ابرو 

در حالت کلی، میزان ماندگاری هاشور ابرو با روش فیبروز به عوامل متعددی وابسته است؛ اما غالباً میزان ماندگاری آن به شش ماه تا یک سال می‌رسد؛ چراکه خطوط شکل گرفته به شیوه میکروبلیدینگ در مقایسه با سایر شیوه‌ها از عمق کمتری برخوردار بوده و به‌تبع طول عمر پایین‌تری را می‌توان برای آن در نظر گرفت. شکل‌گیری هاشورهای عمیق به همراه به‌کارگیری رنگ‌‌های جدید در شیوه فیبروز موجب شده که میزان ماندگاری آن بالا برود. در این شیوه، نفوذپذیری جوهر تاتو کمتر بوده؛ اما در شیوه تاتو، میزان دوام طراحی ابرو نسبت‌به فیبروز بالاتر است. 

عوامل اثرگذار بر ماندگاری هاشور به شیوه فیبروز 

روش‌هایی وجود داشته که با انجام آن‌ها می‌توانید میزان ماندگاری هاشور به شیوه فیبروز را افزایش دهید. از جمله عوامل مؤثر بر دوام هاشور به روش فیبروز می‌توان به نوع پوست، تغییر هورمون‌های بدن و عمق هاشور ابرو اشاره کرد. نوع پوست نقش مهمی در میزان دوام و طول عمر هاشور ابرو داشته و پوست به همان مقداری که چرب‌تر به‌نظر برسد، هاشور آن از طول عمر کمتری نیز برخوردار است. توصیه می‌شود که پیش از اقدام برای انجام میکرو فیبروز اسکراب صورت انجام گیرد تا میزان دوام هاشور بالا رود.  
دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی در واقع اشاره به دورانی دارد که در طول آن شاهد ایجاد تغییر در هورمون‌های بدن هستیم. این تغییرات نقش مؤثری بر میزان دوام هاشور ابرو داشته و بهتر است انجام فیبروز تا بعد از این دوران به عقب موکول کنید. زمانی که عمق هاشور به ‌واسطه تاتوکار بالا می‌رود، به میزان دوام و طول عمر آن نیز افزوده می‌شود. به همان میزان که هاشور ایجاد شده به کمک قلم دستی عمق کمتری داشته باشد، از میران دوام آن نیز کاسته می‌شود. 

 میکرو ابرو در امیر آباد

سخن پایانی 

فیبروز ابرو از جمله محبوب‌ترین شیوه‌های زیباسازی ابرو به‌ شمار می‌رود که این خدمات با بالاترین کیفیت توسط متخصصین این حوزه در سالن زیبایی همتا ارائه می‌شود. انجام فیبروز ابرو می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای شما به‌ همراه داشته باشد و از جمله برترین آن‌ها می‌توان به متراکم‌سازی ابرو، پاکسازی راحت ابرو، قرینه‌سازی آن‌ها، تجربه سوزش و درد کمتر و... اشاره کرد. این مدل هاشور مدل‌های متنوعی داشته و شما برحسب حالت و فرم صورت می‌توانید نوع مناسب خود را انتخاب نمایید. 
شماره تماس:  ۰۲۱-۸۸۶۳۵۸۹۵ ۰۲۱-۸۶۰۹۴۵۶۲

 ۰۹۱۹۳۰۱۱۷۲۶

آدرس: امیر آباد، قبل از جلال، خیابان دوم(کاظمیان)، پلاک ۴۰، واحد ۱
آیدی اینستاگرام: hamtabeautysalon