یادگیری زبان انگلیسی در جهان امروز، بسیار مهم و حیاتی است. در کشورهایی مانند ایران که انگلیسی زبان اول کشور نیست، بسیاری از والدین با توجه اهمیت این موضوع علاقه‌مند هستند تا کودکان‌شان هرچه زودتر این زبان بین‌المللی را فراگیرند. یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی مزایای بسیاری دارد. چه‌بسا در کنار یادگیری زبان، کودکان می‌توانند دروس مدرسه را نیز به انگلیسی یاد گرفته و توانایی آن‌ها افزایش یابد. در آکادمی زبان قاصدک راه مفید کودکان شما می‌توانند دروس مدرسه را با این زبان بین‌المللی فرا بگیرند و همانند انگلیسی‌زبانان به‌خوبی صحبت کنند.

آموزش دروس مدرسه برای کودکان به زبان انگلیسی

انواع آموزش دروس به کودکان به زبان انگلیسی

از بهترین‌ روش‌های آموزش دروس به انگلیسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آموزش به کمک بازی

بازی‌ها بهترین راه برای سرگرم کردن کودکان و همچنین مسائل آموزشی هستند. یادگیری دروس در کودکان با آزمون و خطا همراه است. به همین دلیل استفاده از بازی در حین یادگیری باعث می‌شود که این فرآیند برای کودکان لذت‌بخش‌تر باشد و با تمرکز بهتر و بیشتر درس‌ها را فرا بگیرند.

  • آموزش همراه با شعر و موسیقی

شعر و موسیقی در یادگیری دروس مدرسه بسیار تاثیرگذار هستند. شعرها و موسیقی‌های شاد و کودکانه باعث می‌شوند که کودکان همراه با تمرکز مناسب به درس گوش دهند و به‌خوبی کلمات را به خاطر بسپارند. همچنین شعر و موسیقی سبب می‌گردند که مهارت شنیداری کودک شما افزایش یابد و علاوه‌بر یادگیری درس‌های مدرسه، دایره لغات آن‌ها نیز بهتر شود. شعرخوانی و ریتم موسیقی در نحوه تلفظ کودکان تاثیر به‌سزایی دارد و در نتیجه لهجه آن‌ها مانند کشورهای انگلیسی زبان خواهد شد.

  • آموزش همراه با فعالیت هنری

هنر روشی منحصربه‌فرد و خلاقانه برای علاقه‌مند کردن کودکان به درس و یادگیری است. کارهای هنر می‌توانند در ابتدا یا انتهای کلاس انجام گیرند. برای مثال برای آموزش حروف الفبا به کودکان می‌توانید از آن‌ها بخواهید که حرف را با خلاقیت خود نقاشی کنند. همچنین با یادگیری کلمات می‌توانند میوه‌ها یا حیوانات را نقاشی کنند تا لغات بهتر در ذهن‌شان باقی بمانند و نحوه نوشتن آن‌ها را نیز در کنار نقاشی فرا بگیرند.

مزایای آموزش دروس مدرسه به کودکان به زبان انگلیسی در آکادمی زبان قاصدک راه مفید

همان‌طور که بیان گردید در آکادمی زبان قاصدک راه مفید کودکان می‌توانند دروس مدرسه را به زبان انگلیسی یاد بگیرند. یادگیری دروس مدرسه به زبان انگلیسی باعث می‌شود که دایره لغات کودکان افزایش یابد و در نتیجه با توانایی بیشتری بتوانند به انگلیسی صحبت کنند. همچنین ذهن آن‌ها هوشیارتر شده و مغز در برابر انواع‌ فعالیت‌ها، فعال‌تر می‌گردد. 
فرزندان شما همچنین با یادگیری زبان انگلیسی به فرصت‌های شغلی بهتری دست خواهند یافت. لازم به ذکر است که امروزه گویش‌های متعددی از زبان انگلیسی در سراسر جهان ایجاد شده‌اند. به همین جهت اگر فرزند شما در سن پایین بسیاری از مهارت‌ها از جمله دروس مدرسه را به زبان انگلیسی یاد بگیرد، با اصطلاحات و کلمات بیشتری آشنا می‌شود و در نتیجه زبان افراد بومی را متوجه خواهد شد.

بهترین آموزشگاه زبان کودک در شهرک غرب

سخن پایانی

اگر فرزندان شما زبان انگلیسی را در کودکی یاد بگیرند، بهتر می‌توانند با این زبان ارتباط برقرار نمایند. لازم به ذکر است که در آکادمی زبان کودکان قاصدک راه مفید، دروس مدرسه به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند. این موضوع سبب می‌گردد کودکان دایره لغات بیشتری را فرا گیرند و با اصطلاحات بیشتری آشنا شوند. همچنین از جمله آموزش‌های جذاب دروس مدرسه به انگلیسی می‌توان به روش‌های بازی، شعر و موسیقی و فعالیت هنری اشاره کرد که کودکان راحت‌تر این زبان را فرا خواهند گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق یکی از راه‌های زیر اقدام نمایید.
آدرس: شعبه 1، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان 21 متری گل‌ها، توحید دوم
شعبه 2، دریاچه چیتگر، صیادهای 2، برج اس 5، اجتماعات 1 و 2
شماره تماس:۰۲۱-۸۸۰۹۳۴۲۹ ۰۲۱-۸۸۰۸۲۶۲۸

 ۰۹۱۲۵۴۹۹۰۷۶

اینستاگرام: gasedak.academy