روز عروسی در واقع در لیست مهم‌ترین روزهای زندگی هر فردی جای داشته و افراد مایل هستند در این روز باشکوه، زیباترین ورژن خود را به نمایش بگذارند. شما برای داشتن یک میکاپ متفاوت و حرفه‌ای باید به‌ سراغ میکاپ آرتیست حرفه‌ای در این زمینه بروید. شما با مراجعه به سالن مرجان می‌توانید از میکاپ تخصصی عروس توسط میکاپ آرتیست‌های مجرب این مجموعه بهره‌مند شوید و در روز عروسی‌تان خوش بدرخشید. میکاپ عروس در سبک‌های متنوعی انجام می‌گیرد و از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به میکاپ کلاسیک، اروپایی، عربی، هندی، هالیوودی و... اشاره کرد. ترکیب رنگ‌ها و غلظت مواد به‌کار رفته در این مدل‌ها متفاوت بوده و شما برحسب سلیقه و تشخیص میکاپ‌ آرتیست‌های حرفه‌ای این مجموعه می‌توانید مناسب‌ترین آنها را انتخاب نمایید. 

بهترین میکاپ آرتیست در تهران

میکاپ کلاسیک؛ یکی از خدمات ویژه سالن مرجان

سبک کلاسیک یکی از مدل‌های پرطرفدار میکاپ به‌حساب می‌آید. در شرایطی که چشمان به‌صورت تند و غلیظ آرایش شده‌ باشند، لب‌ها می‌بایست به رنگ ملایم‌ و لایت دیده شوند. همچنین از این قاعده به‌صورت عکس نیز در سبک کلاسیک استفاده می‌شود؛ به این شکل که در صورت استفاده از رنگ‌ ملایم و طبیعی در آرایش چشم، آرایش لب باید با رنگ‌های تیره و به ‌نوعی جیغ انجام گیرد. استفاده از رژلب‌هایی به رنگ‌‌های کلاسیک همچون قرمز و زرشکی در سبک میکاپ کلاسیک رایج است. 

میکاپ اروپایی 

در سبک اروپایی برای اینکه تغییرات نامحسوسی ایجاد شوند، رنگ‌های لایت کاربرد زیادی دارند. در سبک میکاپ اروپایی لب‌ها و چشم‌ها به یک اندازه یکسان آرایش شده و در این سبک آرایش به ‌منظور برطرف کردن عیوب روی پوست انجام می‌گیرد. میزان غلظت و وجود رنگ در این سبک قابل مقایسه با دیگر سبک‌های میکاپ نبوده و مقدار آن ملایم است. جدای از این مورد، در این سبک هر دو رنگ سرد و گرم به مقدار یکسان به‌کار گرفته می‌شوند تا هارمونی رنگ‌ها در چهره رعایت گردد. 

میکاپ عربی 

در میکاپ عربی رنگ‌های گرم و تیره کاربرد زیادی داشته و آرایش به ‌شکل غلیظ انجام می‌گیرد. زمانی که از رنگ‌های براق به میزان زیاد استفاده شود، چهره شلوغ شده و شاهد تحولات بسیاری در آن هستیم. هیچگونه شباهتی میان سبک میکاپ عربی با دیگر سبک‌های میکاپ به‌چشم نمی‌آید. سبک عربی در میان یک‌سری افراد خاص از محبوبیت بسیاری برخوردار است. در این سبک به هنگام آرایش همه اجزای صورت اعم از چشم، ابرو، گونه و لب می‌توان از رنگ‌های تیره نیز استفاده کرد‌. از نشانه‌های واضح سیک میکاپ عربی می‌توان به ابروهای پررنگ، خط چشم بلند و سایه‌های گرم، گونه‌های برجسته و رژ لب پررنگ اشاره کرد. 

میکاپ هندی 

از دیگر انواع میکاپ‌های پرطرفدار می‌توان به سبک هندی اشاره کرد که در طول انجام آن، شاهد به‌کارگیری فون‌های آرایشی تیره و متمایل به قرمز به‌‌عنوان زیرساز پوست هستیم. رنگ‌های گرم و پرحرارت نیز به مقدار مساوی در آرایش چشم و لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این سبک آرایش از سایه‌های چرب و براق به همراه رژگونه و رژلب‌های غلیظ و سنگین به مقدار زیادی استفاده می‌شود. 

میکاپ هالیوودی 

میکاپ هالیوودی یکی از سبک‌هایی بوده که در طول انجام آن، شاهد برقراری تناسب بین اجزای صورت هستیم. در این سبک، رنگ‌هایی به‌کار گرفته می‌شوند که به رنگ پوست شباهت دارند و به این صورت، چهره حالت طبیعی خود را از دست نمی‌دهد. در سالن مرجان نیز این سبک میکاپ به بهترین شکل روی چهره شما انجام شده و بین آرایش چشم و لب تفاوت‌های بسیاری به‌جشم می‌خورند. 
در این سبک به هنگام آرایش چشم‌ها به کمک یک سایه تیره یا خط چشم، تاحدی آن‌ها را بلد یا برجسته می‌سازیم. برای آرایش لب نیز از یک برق لب یا رژ بسیار ملایم که به رنگ لب شباهت داشته باشد، کمک می‌گیریم. از مزیت‌های بارز میکاپ هالیوودی می‌توان به داشتن ابروهای طبیعی و بدون آرایش اشاره کرد که همین مسئله بر جذابیت و زیبایی چهره فرد می‌افزاید. 

بهترین میکاپ آرتیست در میدان اطلاعات

سخن پایانی 

از جمله مهم‌ترین و رویایی‌ترین روزهای زندگی هر شخصی می‌توان به شب عروسی اشاره کرد. هر خانمی دوست دارد که در شب عروسی خود بدرخشد و زیباتر از همیشه به‌نظر برسد؛ بنابراین پس از انتخاب لباس عروس، باید به ‌سراغ انجام میکاپ تخصصی عروس رفت. در سالن زیبایی مرجان شما می‌توانید از خدمات میکاپ عروس به‌صورت کاملاً تخصصی بهره‌مند شوید و برحسب سلیقه و صلاحدید میکاپ آرتیست این مجموعه، هر یک از انواع سبک‌های آرایشی همچون کلاسیک، اروپایی، عربی، هالیوودی و... را انتخاب نمایید. در بعضی از این سبک‌ها، آرایش به‌صورت ملایم و برخی دیگر به‌صورت غلیظ انجام می‌گیرد. جهت دریافت مشاوره و مشاهده نمونه کارها می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید.
آدرس: میدان اطلاعات، نبش فردوسی 
شماره تماس: ۰۲۱-۷۷۴۱۸۱۵۷

 ۰۹۱۲۲۳۰۷۳۸۲ ۰۹۱۲۲۳۰۷۳۷۱

اینستاگرام: marjan.beautysalon_@