شاید شما نیز بر اثر مشکلاتی چون تحلیل بافت لثه، آسیب به سلامت دهان و دندان، پوسیدگی و... دندان‌های خود را از دست داده‌اید و به‌دنبال روشی موثر برای پر کردن جای خالی آن هستید. ایمپلنت دندان یک شیوه مناسب و محبوب بوده که با استفاده از آن می‌توان جای خالی دندان از دست رفته را پر کرد. ایمپلنت دندان برعکس دیگر مدل‌های دندان مصنوعی، از طول عمر و دوام بالاتری برخوردار است و شما می‌توانید تا سال‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوید. یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه نهایی آن را می‌توان نوع برند مورد استفاده دانست. امروزه ایمپلنت دندان توسط برندهای محبوب بسیاری تولید و عرضه می‌گردد که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به زیمر بیومت، اینترالاک، بایوهورایزون و... اشاره کرد. شما برای انجام ایمپلنت دندان می‌توانید به دندانپزشکی قلهک مراجعه نمایید تا از بهترین خدمات با استفاده از بهترین برندها بهره ببرید. 

دکتر خوب برای ایمپلنت در شریعتی

انجام ایمپلنت دندان با بهترین برندهای ایمپلنت در دندانپرشکی قهلک 

بهترین برند ایمپلنت دندان مارکی است که از لحاظ کیفیت، کارکرد و میزان دوام و ماندگاری عملکرد موفقی داشته و شباهت زیادی میان آن با دندان‌های طبیعی دیده شود. البته میزان رضایت مراجعین نیز در گزینش انواع برند ایمپلنت دخیل بوده و تاکنون نقش پررنگی را در انتخاب آن ایفا کرده است. امروزه بسیاری از کشورها بهترین مارک‌های ایمپلنت دندان را تولید و روانه بازار می‌کنند که محبوب‌ترین آن‌ها شامل برندهای آمریکایی، سوئیسی، آلمانی، کره‌ای، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ایرانی و چینی هستند. از جمله باکیفیت‌ترین برندهای ایمپلنت دندان که با استفاده از آن‌ها می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون تجربه درد و خونریزی اقدام به کاشت ایمپلنت کرد می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • زیمر بیومت 

یکی از برندهای ایمپلنت، زیمر بیومت نام داشته که یک برند آمریکایی به‌حساب می‌آید. به هنگام ساخت این برند، آلیاژ تانتالیوم جایگزین تیتانیوم شده است. این مدل ایمپلنت از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار بوده و در موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از این‌رو در مقایسه با دیگر برندهای ایمپلنت دارای قیمت بالاتری است. استفاده از برند زیمر بیومت‌ ایمپلنت در ایران رواج کمتری دارد. 

  • اینترالاک

اینترالاک از جمله برندهای محبوب آمریکایی ایمپلنت دندانی است که ساخت آن توسط شرکت‌های دارای اعتبار سازنده محصولات و تجهیزات دندانپزشکی همچون لایه اکسید ضخیم، ذرات ساز نانو و... انجام می‌گیرد. محصولات این برند دارای جنس خاص و باکیفیتی هستند و استفاده از آنها باعث می‌شود که طول پروسه درمان ایمپلنت تسریع یابد. در صورتی که این برند را انتخاب کنید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن دندان‌هایی زیبا، باکیفیت و ماندگار داشته باشید. 

  • بایوهورایزون 

در ساخت این مدل برندهای ایمپلنت، فناوری جدید لیزر لاک به‌کار رفته است. به‌گونه‌ای که به کمک این تکنولوژی، فیکسچر و اباتمنت ساخته شده و کیفیت و دوام این مدل ایمپلنت‌ها را افزایش می‌دهد. سرعت بخشیدن به پروسه استخوان‌سازی و زودجوش خوردن از مزیت‌های بارز بهتربن برند ایمپلنت آمریکایی به‌حساب می‌آیند. 

  • نوبل بیوکر

یکی از شرکت‌های پیشرو و دارای اعتبار در زمینه تولید ایمپلنت و پرواز دندان، نوبل بیوکر نام دارد. این شرکت بیش از شصت سال سابقه کاری داشته و ایمپلنت‌های باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. کارخانه‌های ساخت این برند در سه کشور آمریکا، سوئد و ژاپن مشغول به فعالیت هستند. صدور بهترین برند ایمپلنت به بالغ بر هشتاد کشور جهان انجام می‌گیرد و با استفاده از آن، می‌توان به‌صورت بلندمدت طرح لبخند مراجعین را اصلاح نمود. 

ایمپلنت ساخت کدام کشور را می توان بهترین برند دانست؟ 

برندهای معرفی شده در لیست برترین محصولات اروپایی و بین‌المللی جای دارند. این برندها در ایران و دیگر کشورها طرفداران زیادی داشته؛ اما با این حال ممکن است بیشتر دندانپزشکان به دلایل متعددی سایر برندها را انتخاب نمایند که لزوماً از کیفیت پایین‌تری برخوردار نیستند. در بین کشورهای سازنده ایمپلنت، کشورهای آلمان، سوئیس، کره و آمریکا در لیست پیشروترین کشورها جای گرفته‌اند. 

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شریعتی

سخن پایانی 

با انجام ایمپلنت دندان، شما به ‌سادگی می‌توانید جای خالی دندان از دست رفته را به‌گونه‌ای پر کنید که نتوانید آن را از دندان‌های طبیعی خود تشخیص دهید. شما جهت بهره‌مندی از خدمات دندانپزشکی ایمپلنت دندان می‌توانید به دندانپزشکی قهلک مراجعه نمایید. در این مرکز از بهترین برندهای ایمپلنت در طول ایمپلنت دندان استفاده شده و زیبایی و ماندگاری ایمپلنت را برای شما تضمین می‌کند. از جمله بهترین برندهای سازنده ایمپلنت دندان می‌توان به اینترالاک، نوبل بیوکر، بایوهورایزون، زیمر بیومت و... اشاره کرد. هر یک از این موارد از ویژگی‌های به‌خصوصی برخوردار هستند و دندانپزشک برحسب صلاحدید خود، مناسب‌ترین برند را برای شما برمی‌گزیند. جهت دریافت نوبت و مشاوره می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید. 
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبه‌روی مترو قلهک، بن‌بست اختصاصی، پلاک ۱، طبقه اول
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۶۶۴۰۹۰۷

 ۰۹۱۲۰۶۲۲۷۹۴

اینستاگرام: clinicgholhak