برای داشتن یک لبخند زیبا و جذاب شما نیازمند دندان‌هایی سالم، سفید و خوش‌فرم هستید. فیسینگ دندان یا به‌عبارتی دیگر ونیر کامپوزیت یک شیوه درمانی پرطرفدار بوده که به‌منظور رفع نواقص دندانی، مرتب‌سازی، سفید کردن و ترمیم دندان‌ها انجام می‌گیرد. برای اینکه لبخندی زیبا داشته باشید، می‌بایست جزئیات کار همچون  فاصله میان دندان‌ها، ارتفاع و طول تاج دندان، حالت لثه‌ها و سفیدی دندان را مورد بررسی قرار دهید. انجام این کار به کمک طراحی لبخند دیجیتال امکان‌پذیر است. شما با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی نوین تهران می‌توانید پیش از انجام فیسینگ، نتیجه نهایی درمان خود را به کمک طراحی لبخند دیجیتال مشاهده نمایید‌‌. با طراحی لبخند دیجیتال شما می‌توانید از پیش نتایج نهایی را ارزیابی کنید و درمورد آن اظهارنظر نمایید. 

دندانپزشکی خوب در غرب تهران

طراحی لبخند دیجیتال و فیسینگ؛ از خدمات ویژه کلینیک دندانپزشکی نوین تهران

فیسینگ در واقع اشاره به ونیر یا روکش دندان دارد که به ماده‌ای نازک با رنگی شبیه به دندان گفته می‌شود. این ماده با هدف زیبایی و ایجاد فرم مناسب به سطح دندان چسبانده می‌شود. فیشینگ دندان شیوه‌ای منحصربه‌فرد بوده که دندانپزشک به‌منظور حذف نواقص دندانی و مرتب کردن، سفید کردن و ترمیم دندان از آن استفاده می‌کند. از ونیر کامپوزیت در اصلی به عنوان یک درمان سریع بدون الزام برای انجام تراش دندان یاد می‌شود. شما با انجام این درمان می‌توانید نامنظمی‌های کوچک دندانی و فواصل زیاد میان دندان‌ها را برطرف کنید و سفیدی و درخشندگی را به دندان‌های خود هدیه دهید. 
پیش از اقدام برای انجام فیسینگ دندان می‌توانید از سیستم DSD یا طراحی دیجیتال لبخند استفاده کنید. شما می‌توانید به کمک این سیستم به شکل دیجیتالی و توسط کامپیوتر طراحی لبخند خود را پیش از درمان مشاهده نمایید. در این شرایط، براساس سلیقه، عکس یا خاطرات گذشته نیز می‌توانید در زمینه طراحی لبخند اظهارنظر داشته باشید. طراحی این سیستم به شکل کاملاً طبیعی و واقعی انجام گرفته و می‌تواند راهنمای خوبی برای مراجعه‌کنندگانی باشد که مایل‌اند نتیجه نهایی را از قبل مشاهده کنند. 

چه اشخاصی نیازمند طراحی لبخند دیجیتال هستند؟ 

برای داشتن یک لبخند جذاب باید میان تمامی بخش‌های صورت همچون دهان، رنگ دندان و فرم چهره تناسب و هماهنگی برقرار باشد. جهت برقراری این تناسب و هماهنگی، طراحی لبخند دیجیتال بسیار مؤثر و کاربردی به‌نظر می‌رسد که به ‌صورت اختصاری به آن DSD گفته می‌شود. این سیستم نتایج درمانی را برای شما پیش‌بینی می‌کند. شما می‌توانید آن را مشاهده کرده و نظر و خواسته خود را به دندانپزشک اطلاع دهید تا در صورت لزوم، اصلاحیات لازم انجام گیرد و به این صورت، نتایج درمانی به خواسته و ایده‌آل شما نزدیک باشد. 

چگونگی انجام طراحی لبخند دیجیتال 

نخستین قدم برای داشتن یک لبخند جذاب این است که بیمار دندانپزشک را در جریان همه مشکلات و خواسته‌های خود در زمینه اطلاح طرح لبخند قرار دهد. دندانپزشک ابتدا به کمک تصویربرداری و اسکن‌های سه‌بعدی از درون دهان و چهره شخص، معاینات و بررسی‌های لازم را انجام داده و اطلاعات را به شکل کلی و جزئی در اختیار نرم‌افزار مخصوص طراحی لبخند دیجیتال قرار می‌دهد. از جمله موارد موجود در میان این اطلاعات می‌توان به حالت چهره، محل قرارگیری لب‌ها، گونه‌ها، لثه‌ها و… اشاره کرد. نرم‌افزار تمامی این اطلاعات را بررسی کرده و براساس آن‌ها، مدل‌های مشابه آن و تصاویر سه‌بعدی را به شما ارائه می‌کند. پس از اینکه تصویر نتیجه نهایی توسط مراجع و دندانپزشک موردتایید قرار گرفت، دندانپزشک اقدام به انجام فیسینگ می‌نماید. پس از اینکه درمان پایان گرفت، بیمار می‌تواند شاهد طرح لبخندی تماماً مشابه مدل کامپیوتری روی چهره خود باشد. 

مزایای طراحی لبخند دیجیتال پیش از انجام فیسینگ

ارائه طراحی لبخند دیجیتال پیش از انجام فیسینگ از مزیت‌های بارز کلینیک دندانپزشکی نوین تهران به‌حساب می‌آید. طراحی لبخند دیجیتال می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای دندانپزشک و مراجع در پی داشته باشد. به کمک مدل ارائه شده می‌توان فضای درون دهان و بیرون دهانی را موردبررسی قرار داد و شناخت بهتر و دقیق‌تری نسبت به بخش‌های مختلف صورت و زیباشناسی آن پیدا کرد. همچنین به این صورت شما می‌توانید از پیش نتیجه نهایی درمان خود را مشاهده کنید. مراجعین با مشاهده تصاویر و مدل‌ها می‌توانند رضایت و اعتماد بالاتری را کسب نمایند‌. همچنین با وجود تصاویر کامپیوتری از این مسئله که هدف و خواسته آن‌ها با شیوه درمانی ارائه شده تطابق دارد، اطمینان حاصل نمایند. 

هزینه طراحی لبخند دیجیتال قبل از انجام فیسینگ

عوامل متعددی در تعیین هزینه طراحی لبخند دیجیتال نقش دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مدت و هزینه اصلاح طرح لبخند، تبحر دندانپزشک، نوع بیمه درمانی، وضعیت بهداشتی دندان و مقدار اصلاح دندان اشاره کرد. به همان میزان که مراجع برای داشتن طرح لبخندی زیبا به درمان و کارهای پیچیده‌تری نیاز پیدا کند، هزینه درمان طراحی لبخند نیز بالا خواهد رفت. در طول جلسه مشاوره، دندانپزشک تمامی عوامل اثرگذار را مدنظر قرار داده و هزینه نهایی را مشخص می‌کند. 

دندانپزشکی خوب در اشرفی اصفهانی

سخن پایانی 

داشتن دندان‌هایی سالم و سفید می‌تواند نقش مؤثری در میزان اعتمادبه‌نفس افراد به هنگام لبخند زدن داشته باشد. فیسینگ یکی از روش‌های رایج درمانی بوده که به منظور رفع عیوب دندانی انجام می‌گیرد. از جمله خدمات ویژه کلینیک دندانپزشکی نوین تهران می‌توان به انجام فیسینگ به همراه طراحی لبخند دیجیتال اشاره کرد که برای شما از پیش نتایج نهایی را پیش‌بینی می‌کند. فناوری‌های دیجیتال جدای از اینکه کیفیت کار را بالا می‌برند، در افزایش سرعت پیش‌روی درمان نیز نقش داشته و از طول دوره درمان می‌کاهند. با طراحی لبخند دیجیتال، اصلاح لبخند به‌گونه‌ای انجام می‌گیرد که شما در پایان کار شاهد تطابق حداکثری باشید. 
شماره تماس:  ۰۲۱-۴۴۸۹۱۴۷۷

 ۰۹۱۲۹۲۷۴۷۲۰

آدرس: اشرفی اصفهانی، شمال به جنوب ،بعد از نیایش، سمت راست ،کوچه آزاده، پلاک ۴، واحد ۶ 
آیدی اینستاگرام: novintehran.dental@