افرادی که به تغییر چهره خود در جهت زیبایی اهمیت می‌دهند و خواستار میکاپی بسیار زیبا و ماندگار هستند، قطعاً در انتخاب سالن زیبایی خود حساسیت بسیاری به خرج می‌دهند. همچنین یک میکاپ آرتیست خوب کسی است که در زمینه انجام میکاپ و آرایش، خلاقیت زیادی داشته و همواره در حال فراگیری متدهای روز دنیا در این زمینه است. اگر شما هم از دسته افراد حساس هستید و می‌خواهید در جشن عروسی‌تان با یک میکاپ متفاوت و زیبا بدرخشید، باید به‌دنبال افرادی حرفه‌ای و آشنا با تناسب چهره با انواع سبک آرایش باشید. سالن سمیه افتخاری از جمله سالن‌های مجهز تهران است که با بهره‌مندی از پرسنلی حرفه‌ای و آگاه به متدهای جدید، با خیال راحت می‌توانید میکاپ عروس خود را به آن‌ها بسپارید. 

بهترین سالن برای میکاپ عروس در شمال تهران

خدمات عروس در سالن سمیه افتخاری

سالن سمیه افتخاری مجموعه‌ای بزرگ و مجهز جهت انجام میکاپ‌های زیبا و بی‌نقص است. رعایت بهداشت و استفاده از لوازم کاملاً بهداشتی و یکبار مصرف از ویژگی‌های بسیار خوب این مرکز به‌حساب می‌آیند. در این مرکز چندین پکیج برای انجام آرایش عروس به شما ارائه داده می‌شوند که شامل تخفیف‌های خوبی هستند. انجام میکاپ به همراه گریم تخصصی، شینیون با موی اضافه و اکستنشن، کاشت ناخن، رنگ ‌مو، دکلره، هایلایت، پاکسازی پوست به‌صورت کاملاً حرفه‌ای، لیفت اصولی صورت با ورقه طلا و... از جمله خدمات تخفیفی این مجموعه برای عروس‌خانم‌ها به شمار می‌روند. 

ویژگی ‌های یک دپارتمان عروس خوب

قطعاً روز عروسی یکی از پراسترس‌ترین روزها برای افراد است. بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سالنی که انتخاب می‌کنید، حرفه‌ای بودن و برخورد مناسب پرسنل آن خواهد بود. در مجموعه‌های معتبر پرسنل کاملاً تخصصی و آموزش‌دیده مشغول به کار هستند و همین موضوع باعث می‌شود که شما از بابت نتیجه نهایی نگرانی نداشته باشید. همچنین این پرسنل کلیه خدمات را با صبر و حوصله انجام داده و میکاپی ظریف و حرفه‌ای به شما تحویل می‌دهند.
●    پرسنل خوب: در چنین مجموعه‌ای هر لاین متخصص مخصوص به خود را داشته و علاوه‌بر آگاهی از سلیقه شما، با توجه به تجربه‌ بالایی که در زمینه میکاپ دارند، در روند کار پیشنهادات بسیار جذابی را به شما می‌دهند. همچنین پیش از شروع کار، به‌خوبی شما را راهنمایی کرده و به یک مشاوره تخصصی و اصولی را به شما خواهند داد. 
●    رعایت بهداشت: یکی از مهم‌ترین فاکتورها در مجموعه‌های آرایش عروس، رعایت بهداشت و استفاده از لوازم تمیز است تا از انتقال بیماری جلوگیری به‌عمل آید. در مجموعه‌های معتبر، کارکنان و کلیه لوازم مورد استفاده تمیز و با رعایت کامل اصول بهداشتی هستند. 
●    سالن مجهز: مرکزی برای میکاپ مناسب است که از نظر ابزار و متریال‌های آرایشی، پیش‌رونده با تکنولوژی‌های روز باشد. از سوی دیگر پرسنل می‌بایست کاملاً ماهر بوده و با گذشت زمان آموزش‌های خود را آپدیت نمایند. 
●    خدمات متنوع: امروزه صنعت آرایش و میکاپ در حال پیشرفت است. بنابراین هرچه سالن به لاین‌های گوناگون مجهزتر باشد، مشتریان بیش‌تری را به سمت خود جذب خواهد کرد. لاین‌های پرطرفدار و شلوغ در سالن‌های عروس، نشانه اعتماد و اعتبار مجموعه هستند. 
●    متریال مرغوب: در نظر گرفتن استفاده از لوازم میکاپ باکیفیت یکی از مهم‌ترین اصول در انتخاب‌ سالن‌های عروس مجهز است. در صورت استفاده از لوازم نامرغوب امکان تغییر ظاهر آرایش با گذشت زمان وجود خواهد داشت. بنابراین بهتر است به‌خوبی تحقیق کنید تا در شب عروسی دچار مشکل نشوید.
●    سالن لوکس: از آن‌جایی که آرایش عروس پروسه‌ای زمان‌بر است، بهتر است سالنی که انتخاب می‌کنید از محیطی خوب و دلنشین برخوردار باشد تا دچار خستگی نشوید و برای مراسم عروسی‌ انرژی شما حفظ گردد. هرچه در فضای داخلی سالن، استرس کم‌تری را تحمل کنید و آرامش بیش‌تری داشته باشید، جشن به‌یادماندنی‌تری خواهید داشت.
●    ارائه متدهای جدید: همان‌طور که می‌دانید یک آرایش سنتی نمی‌تواند جوابگوی عروسی‌های امروزی باشد. بنابراین باید در سالن زیبایی که انتخب می‌کنید، کلیه خدمات به‌روز بوده و امکان مشاهده و انتخاب متدهای امروزی و جدید میکاپ فراهم باشد. 

میکاپ عروس در اندرزگو

سخن پایانی

در سالن زیبایی سمیه افتخاری به‌عنوان یکی از بهترین دپارتمان‌های عروس تهران، می‌توانید شاهد به‌روزترین میکاپ‌ها با استفاده از بهترین لوازم باشید. این مجموعه دارای ۱۵سال سابقه درخشان در زمینه گریم و میکاپ تخصصی عروس است. میکاپ عروس در این مجموعه با بهترین متریال‌های آرایشی و کاملاً مطابق با سلیقه شما انجام می‌گیرد. در این مجموعه برای انواع میکاپ از جمله میکاپ عروس، پک‌های زیادی وجود دارند که خدمات را با تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته‌اند. علاوه‌بر خدمات عروس و گریم، در این مجموعه انواع خدمات تخصصی در زمینه پوست، مو، ناخن و... ارائه می‌شوند. جهت مشاهده نمونه کارها و دریافت نوبت می‌توانید از طریق یکی از را‌ه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید.
آدرس: بلوار اندرزگو، روبه‌روی بلوار قیطریه، ابتدای شریفی منش، بن‌بست یکم، پلاک ۳ و ۵ ، ساختمان ماهان، واحد ۲
شماره تماس: ۰۲۱-۲۶۱۳۶۹۹۵

 ۰۹۱۰۹۱۹۳۰۱۰ ۰۹۱۲۲۳۰۷۳۸۲

اینستاگرام: somaye_makeupartist