خدمات بسیاری در زمینه مو وجود دارند که بهترین آن‌ها، رنگ مو است. امروزه رنگ مو از انواع مختلفی تشکیل شده که می‌توانید برای زیباتر شدن موها و همچنین چهره خود از این تکنیک زیبایی استفاده نمایید. انتخاب رنگ مو یکی از دغدغه‌های بانوان به‌شمار می‌رود که می‌توانید با مراجعه به سالن زیبایی شیلر، بهترین رنگ مو را متناسب با چهره خود انجام دهید. در این سالن کارشناسان رنگ مو بهترین رنگ را با توجه به سلیقه‌ شما برای‌تان انتخاب خواهند کرد.

هایلایت تخصصی مو در پاسداران

انواع خدمات رنگ مو در سالن زیبایی شیلر

خدمات رنگ مو شامل موارد بسیاری می‌شوند که از جمله بهترین و پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آمبره

رنگ مو آمبره به دو صورت سنتی و معکوس انجام می‌شود. در روش سنتی آن ریشه مو تیره بوده که هرچه به ساقه مو نزدیک‌تر شوید، رنگ مو روشن‌تر خواهد شد؛ اما در روش معکوس، رنگ مو آمبره برعکس انجام می‌گیرد. به‌طوری که هرچه به سمت ریشه مو پیش روید، شاهد روشن شدن رنگ مو خود خواهید بود. معمولاً در آمبره رنگ‌هایی مانند بلوند، قهوه‌ای روشن و شرابی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
در آمبره مرز بین موی طبیعی و موی رنگ شده اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه در صورت ایجاد اختلاف بسیار میان مرز آن، گویی مو قبلاً رنگ شده و رشد کرده است. آمبره در موهای بلند خود را بهتر نشان می‌دهد و تعادل بهتری نیز خواهد داشت. تکنیک آمبره سبب می‌گردد که موها بلندتر دیده شوند و از این جهت برای موهایی با قد متوسط مناسب است. 

  • سامبره

سامبره روشی است که در فاصله 5 سانتی‌متری، موها از ریشه تغییر می‌کنند و هرچه به نوک مو نزدیک شوید، رنگ مویی روشن‌ را مشاهده خواهید کرد. در سامبره باتوجه به این‌که ریشه موها تغییر نمی‌کند، به ترمیم کم‌تری نیاز خواهد بود. این تکنیک حالتی سایه روشن در مو به‌وجود می‌آورد که سبب می‌گردد برای تمام گروه سنی مناسب باشد. در انتخاب رنگ مو سامبره به قد و تراکم موها، فرم صورت و رنگ پوست توجه ویژه‌ای داشته باشید. 
سامبره را می‌توانید روی موی مشکی و موی کوتاه نیز انجام دهید تا جلوه موهای شما دوچندان شود. رنگ موی سامبره برای افرادی که ریشه موی آن‌ها سفیدی دارد، مناسب نخواهد بود. توجه داشته باشید که در این روش رنگ نوک مو تا 3 درجه روشن‌تر از بالای سر است و به همین دلیل برای موهای بلند بهترین گزینه محسوب می‌شود. انتخاب رنگ عسلی برای موهای تیره، مشکی طلایی برای موهای مشکی، بلوند طلایی برای موهای قهوه‌ای روشن و نقره‌ای برای موهای جوگندمی در انتخاب رنگ موی سامبره بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

  • بالیاژ

بالیاژ مو یکی از بهترین تکنیک‌های رنگ مو به‌شمار می‌رود که ریشه مو رنگ طبیعی خود را خواهد داشت و تنها ساقه و انتها مو رنگ می‌شوند. این روش به کمک فرچه مخصوص و دستی انجام می‌گیرد و نیازی به کلاه نیست. جالب است بدانید که در بالیاژ، موهای شما پر و حجیم خواهند شد و برای افرادی که موهای نازک و کم‌تری دارند، مناسب خواهد بود. رنگ موی بالیاژ یخی و رنگ موی بالیاژ روشن در این تکنیک بسیار پرطرفدار هستند و همچنین دخترانی که می‌خواهند تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند، می‌توانند به سراغ رنگ موی بالیاژ نسکافه‌ای بروند. با رشد موها، هیچ تغییری در ظاهر خود مشاهده نخواهید کرد؛ زیرا رنگ ریشه مو طبیعی بوده و ظاهر بالیاژ حفظ خواهد شد.

  • مش

تکنیک رنگ مش مو از گذشته تا به امروز طرفدارن خود را حفظ کرده و بیشتر مورد علاقه بانوان بالای 50 سال بوده و هست. این روش رنگ مو را در پایه‌های 5، 6، و 7 به‌صورت 3 الی 4 درجه روشن و تیره انجام می‌دهد که تضاد خاصی در لا‌به‌لای مو ایجاد می‌شود. این روش نیاز به دکلره دارد و اصولاً با کلاه انجام می‌گیرد. مش مو از انواع مختلفی تشکیل شده که از جمله آن‌ها می‌توان به مش موی لولایت، سان لایت، مون لایت، ویو لایت، مووی لایت، هاف لایت و مش موی فریزینگ اشاره کرد.

  • فیس فریم

فیس فریم کلمه‌ای انگلیسی بوده که به معنای قاب صورت است. این تکنیک در میان دختران و بانوان بسیار پرطرفدار است که جذابیت خاصی را در مو ایجاد می‌کند. با استفاده از فیس فریم موهای شما به هیچ عنوان آسیب نمی‌بیند و می‌توانید با هزینه کم بهترین تغییر را در چهره خود تجربه نمایید. بیشتر رنگ‌های فیس فریم کلاسیک یا فانتزی هستند که رشته باریکی از قسمت جلویی مو رنگ می‌شود.

هایلایت خاص مو در شمال تهران

سخن پایانی

خدمات رنگ مو سالن زیبایی شیلر با مواد ایتالیایی همراه هستند و در نتیجه موهای شما با کم‌ترین آسیب مواجه خواهند شد. در این سالن می‌توانید انواع تکنیک‌های رنگ مو مانند آمبره، سامبره، بالیاژ، مش و لایت و فیس فریم را با بهترین متریال دریافت کنید. همچنین هزینه رنگ مو به حجم مو، قد مو و نوع رنگ موی شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و همچنین مشاهده نمونه کارها می‌توانید از طریق یکی از راه‌های اطتباطی زیر اقدام نمایید.
آدرس: پاسداران، میدان هروی، خیابان گلزار (پناهی نیا)، برج گلزار، طبقه 3، واحد 17
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۸۹۸۲۶۷
اینستاگرام: azadhtamimi-beautysalon