به‌طورکلی بانوان در مراسم‌های مختلف موهای خود را مدل می‌دهند. شینیون نیز یک مدل مو به ‌شمار می‌رود که در انواع مختلفی ارئه می‌شود. لازم به ذکر است که شینیون مو باید مناسب سن، ظاهر، چهره فرد باشد تا بتواند زیبایی خود را نشان دهد. امروزه شینیون‌های مدرن و کلاسیک بسیار پرطرفدار هستند که می‌توانید در سالن زیبایی آذین بهترین شینیون‌های جذاب و مدرن را برای موهای خود ایجاد کنید. در ادامه مطلب شما را با شینیون‌های مدرن و کلاسیک آشنا خواهیم کرد.

شینیون کلاسیک چیست؟

همه چیز درباره شینیون

شینیون کلمه‌ای فرانسوی است که از رایج‌ترین مدل‌های مو به‌ شمار می‌رود. درکل به جمع کردن مو در پشت سر به واسطه سنجاق شینیون گفته می‌شود. به‌طور معمول شینیون برای موهای بلند عملکرد بهتری دارد، اما امروزه شینیون مو کوتاه نیز دارای طرفدارانی است. قرن‌ها پیش ابتدا شینیون مو در یونان باستان رواج داشت که اشراف‌زادگان موهای خود را به وسیله طلا یا زیورآلات در پشت سر جمع می‌کردند. با گذر زمان شینیون در زنان چینی نیز طرفدار پیدا کرد و در نهایت در سال 1940 مورد استقبال کلیه بانوان جهان قرار گرفت. 

شینیون کلاسیک چیست؟

شینیون کلاسیک امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار است که تمام بانوان با هر ظاهر و سنی می‌توانند از شینیون کلاسیک استفاده کنند. شینیون کلاسیک به عنوان شینیون رسمی شناخته می‌شود که پشت گردن یا پشت سر جمع می‌شود. سبک این شینیون قدیمی و مدرن است، اما تا اکنون طرفداران خود را حفظ کرده است.

شینیون اروپایی چیست؟

امروزه ساده بودن شنیون درعین شیکی بسیار طرفدار دارد. در نتیجه شینیون مو نیز در این قاعده مستثنی نیست که می‌توانید با استفاده از شینیون اروپایی ظاهری جذاب و مدرن داشته باشید. شینیون‌های اروپایی بیشتر در انواع باز و بسته ارائه می‌شود که برای بانوان و دختران جوان انتخاب بسیارعالی به‌ شمار می‌رود. در شینیون اروپایی خبری از وسایل تزئینی و پیچ و تاب‌های مو نیست و آرایشگر اغلب باتوجه به فرم صورت شما مو را درست می‌کند.

انواع شینیون مو مدرن و کلاسیک در سالن زیبایی آذین

از انواع شینیون‌های مدرن و کلاسیک می‌توان به مطالب زیر اشاره کرد.

  • شینیون باز و نیمه باز

شینیون باز و نیمه باز طرفداران بسیاری دارد که تمام سبک‌های شینیون در این مدل وجود دارد. مدل شینیون بافت نیز در شینیون باز و نیمه باز بسیار پرطرفدار است که آرایشگرها از مروارید و گل و سنجاق برای تزئین مو استفاده می‌کنند.

  • شینیون رومی

شینیون رومی به شکل بافت است که دارای سبک‌های گوناگون بوده و اصولا پشت سر بافته می‌شود و به‌دلیل وجود بافت دارای تزئینات نیست.

  • شینیون بافت

شینیون بافت رومی، تیغ ماهی و تاج از انواع شینیون بافت محسوب می‌شود که با دیزاین طبیعی خود موها را جذاب و زیبا به تصویر می‌کشد. ترکیب بافت و شینیون برای دختران نوجوان انتخاب عالی است.

  • شینیون فرانسوی

شنیون فرانسوی حالت حلزونی دارد و دارای سبک‌های گوناگونی است. این سبک از شینیون، بسیار ساده و زیبا و بدون تزئینات بوده که طرفداران خاص خود را دارد.

  • شینیون مدرن دم اسبی

شینیون اروپایی دم اسبی برای دختران نوجوان و جوان ایده بسیار زیبایی است و انتخاب آن باعث می‌شود چهره فرد سرحال و زیبا نشان داده شود. در این مدل، موها  به شکل دم اسبی در پشت سر محکم و ثابت می‌شود و همچنین می‌توانید برای زیباتر شدن مو، قسمت جلو را بافت‌های آبشاری یا بافت‌های ساده و جذاب تزئین نمایید.

  • شینیون مدرن مو کوتاه

امروزه بسیاری از بانوان و دختران جوان به مو کوتاه علاقه دارند و به همین علت مدل‌های متعددی برای شینیون‌های مدرن مو کوتاه وجود دارند که از سبک‎های جذاب آن می‎توان به بافت اشاره کرد. همان‌طور که ذکر شد؛ بافت را می‌توانید به صورت تل در جلو سر ایجاد کرده و یا مو را در بخش پایین سر جمع و جلو سر را حالت داده و در گوشه صورت رها کنید.

انواع شینیون مو مدرن و کلاسیک

سخن پایانی

شینیون‌های مدرن و کلاسیک شامل انواع مختلفی هستند که به‌طورکلی چهره تمام بانوان را جذاب‌تر نشان می‌دهد. شینیون‌های کلاسیک بسیار ساده و مدرن هستند و اصولاً در پشت سر جمع می‌شوند و برای موقیعت‌های رسمی کاربرد دارد. لذا از شینیون‌های مدرن و کلاسیک می‌توان به فرانسوی، رومی، بافت و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که در انتخاب مدل مو شینیون به سن و فرم صورت خود توجه کنید تا بهترین مدل مو برای شما ایجاد شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشخصات زیر استفاده کنید.
آدرس: خیابان یوسف آباد، نبش خیابان هفتم، پلاک 37، طبقه اول
شماره تماس: ۰۲۱-۸۸۵۵۲۲۰۰ ۰۲۱-۸۸۷۰۷۰۰۰ ۰۲۱-۸۸۷۰۷۵۷۵ ۰۲۱-۸۸۷۰۷۵۷۶
آدرس اینستاگرام: azin.beauty