کوتاهی مو بانوان از شاخه‌های آرایش و پیرایش محسوب می‌شود که نیاز به دقت و توجه بسیاری دارد. در کوتاهی مو، تنوع بسیاری وجود دارد که روز‌به‌روز به تنوع آن اضافه می‌شود. کوپ‌های ژورنالی یکی از بخش‌های کوتاهی مو بوده که طرفداران مخصوصی را به خود جذب کرده است. کوپ ژورنالی دارای انواع مختلفی است که هر فردی می‌تواند براساس فرم صورت و سلیقه‌ای که دارد بهترین کوپ ژورنالی را داشته باشد. در ادامه مطلب شما را با کوپ‌های ژورنالی آشنا خواهیم کرد.

انواع کوپ های ژورنالی

کوپ ژورنالی چیست؟

کوپ یا کوتاهی مو ژورنالی از سبک‌های کوتاهی مو ب ه‌شمار می‌رود که آرایشگر با نگاه کردن به عکس، موهای فرد را مطابق با تصویر کوتاه می‌کند. به‌طور کلی اصطلاح کوپ ژورنالی برای کوتاهی موهای جدید و به‌روز کاربرد دارد. به‌طور معمول قطعاً برای شما پیش آمده است که با دیدن تصویر بازیگر یا مدل، بخواهید موهای خود را به شکل آن‌ها در بیاورید. در این موقیعت می‌توانید از کوپ ژورنالی استفاده کنید و با مراجعه به سالن زیبایی آذین بهترین کوتاهی ژورنالی برای شما ایجاد خواهد شد. لازم به ذکر است که کوتاهی کوپ ژورنالی نیاز به حرفه و تخصص دارد که باید زیر نظر آرایشگر حرفه‌ای انجام شود.

انواع کوپ های ژورنالی

از انواع کوپ‌های ژورنالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کوپ ژورنالی کوتاه و صاف

کوپ ژورنالی کاملاً کوتاه و صاف از مدل‌های پرطرفدار محسوب می‌شود که برای موهای کم پشت بسیار شایسته است. کوپ ژورنالی کوتاه به شما کمک می‌کند تنها با استفاده از سشوار و شانه، موهای خود را به حالت دلخواه در بیاورید. این نوع از کوپ باعث می‌شود که موهای شما پرپشت‌تر و جذاب‌تر نشان داده شود.

  • کوپ ژورنالی بلند

از انواع کوپ‌های ژورنالی می‌توان به کوپ ژورنالی بلند اشاره کرد. این نوع از کوپ‌ها برای افرادی مناسب است که موهای بلند دارند و درعین حال می‌خواهند موهای خود را مرتب کنند و به آن حالت جذابی می‌بخشد. کوپ ژورنالی بلند دارای تنوع بسیاری است، به‌طوری که گاهی بخش جلو مو از پشت مو کوتاه‌تر بوده تا مو حالت جذابی به خود بگیرد. اما در بسیاری از موارد در کوپ ژورنالی بلند موها به یک اندازه هستند که به راحتی می‌توانید با شانه و سشوار یا وسایل دیگر موهای خود را دیزاین کنید. البته در کوپ ژورنالی بلند موها به صورت لایه لایه نیز کوتاه می‌شوند که با کم شدن حجم موها، زیبایی خاصی در مو ایجاد می‌شود.

  • کوپ ژورنالی پیکسلی

کوپ ژورنالی پیکسلی در میان جوانان بسیار پرطرفدار است و حالت فشنی و امروزی به مو بخشیده می‌شود. در این مدل، موها به‌طور نامنظم کوتاه می‌شوند و یک طرف از موها از طرف دیگر کوتاه‌تر است و به صورت کج روی چهره قرار می‌گیرد. افرادی که موهای کم پشتی دارند می‌تواند از کوپ ژورنالی پیکسلی استفاده کنند و با استایل فرق کج، چهره‌ای فشنی و متفاوت برای خود بسازند.

  • کوپ ژورنالی پیکسلی تراشیده

این مدل از کوپ از ریسک‌پذیرترین و جدیدترین کوپ‌های ژورنالی به‌ شمار می‌رود. این مدل مو طرفداران خاص خود را دارد و برای افرادی که اهل ریسک و فشن هستند بسیار مناسب است. بانوانی و دخترانی که دنبال تغییر اساسی در چهره و استایل خود هستند حتماً باید این کوپ را روی موهای خود اجرا کنند. در کوپ ژورنالی پیکسلی تراشیده، موهای یک بخش از سر به‌طور کامل تراشیده می‌شود و طرف دیگر مو می‌تواند کامل کوتاه یا بلند باشد.

قیمت کوپ ژورنالی در سالن زیبایی آذین

قیمت کوتاهی موهای ژورنالی به‌دلیل اینکه از روی تصویر انجام می‌شود ممکن است کمی گران باشد. البته عوامل بسیاری مانند حجم مو، بلندی مو، نوع وسایلی که آرایشگر استفاده می‌کند، شستشو مو، سشوار، براشینگ، نوع مدل مو و... در هزینه کوپ‌های ژرونالی تاثیر می‌گذارد. البته در سالن زیبایی آذین می‌توانید بهترین کوپ ژورنالی مو را در کنار قیمت مناسب تجربه کنید.

سخن پایانی

کوپ‌های ژورنالی دارای انواع مختلفی هستند که می‌توانید براساس فرم صورت و سلیقه‌ای که دارید بهترین کوپ را در موهای خود ایجاد کنید. از مدل‌های کوپ‌های ژورنالی می‌توان به کوپ کوتاه، کوپ بلند، کوپ پیکسلی، کوپ پیکسلی تراشیده و... اشاره کرد. قیمت کوپ‌های ژورنالی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل حجم مو، نوع کوپ، بلندی مو و... می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به یکی از راه‌های زیر مراجعه نمایید.
آدرس: خیابان یوسف آباد، نبش خیابان هفتم، پلاک 37، طبقه اول
شماره تماس:  ۰۲۱-۸۸۵۵۲۲۰۰ ۰۲۱-۸۸۷۰۷۰۰۰ ۰۲۱-۸۸۷۰۷۵۷۵ ۰۲۱-۸۸۷۰۷۵۷۶
آدرس اینستاگرام: azin.beauty