اکستنشن مژه والیوم یکی از روش‌های پرطرفدار در دنیای آرایش و زیبایی محسوب می‌شود. در این روش مژه‌های مصنوعی با استفاده از چسب والیوم به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. مژه‌های والیوم به‌دلیل ضخامت بیشتری که دارند، به مژه‌های طبیعی جلوه بیشتر می‌دهند و به چشمان شما ظاهری جذاب می‌بخشند. از مزایای این روش می‌توان به طولانی شدن و پر شدن مژه‌ها، افزایش حجم و ضخامت مژه‌ها و همچنین افزایش جذابیت چشمان اشاره کرد. همچنین مژه‌های والیوم به‌دلیل برخورداری از ضخامت بیشتر، برای مدت زمان بیشتری نسبت به روش‌های دیگر ماندگار بوده و شما نیازی به استفاده از ماسکارا نخواهید داشت.

مزایای اکستنشن مژه والیوم

مزایای اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم یکی از روش‌هایی است که برای افزایش حجم و ضخامت مژه‌ها استفاده می‌شود. در این روش بیشتر از یک تار اکستنشن روی هر تار مژه طبیعی چسبانده شده که سبب می‌گردد تا مژه‌ها پرپشت و حجیم‌تر به‌نظر برسند. این روش مخصوصاً برای افرادی که مژه‌های ضعیف و کم‌حجم دارند، مناسب است.
اکستنشن مژه والیوم دارای دوام و ماندگاری بالایی است. با استفاده از این روش ماندگاری مژه‌های شما ۶ تا ۸ هفته خواهد بود. برای حفظ ماندگاری و دوام مژه‌ها، باید از آب گرم و بخار دوری کرد و همچنین از به‌کار بردن هرگونه روغن یا حوله‌ برای خشک کردن مژه‌ها اجتناب ورزید.
اکستنشن مژه والیوم به مژه‌های شما ظاهری طبیعی و زیبا می‌بخشد. در این روش مژه‌هایی با قطر بزرگتر به‌کار می‌روند که باعث می‌شود مژه‌های شما پرپشت و طبیعی به‌نظر برسند. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که برای دستیابی به یک نتیجه طبیعی و زیبا، باید به یک متخصصین مجرب و ماهر در این زمینه مراجعه نمایید.

مواد و ابزار مورد نیاز

مژه‌های والیوم از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. برای نمونه مژه‌های والیوم یک تاره ظاهری طبیعی داشته و می‌توانند به‌راحتی با مژه‌های طبیعی ترکیب شوند. از طرفی مژه‌های والیوم دو تا چهارتاره نیز وجود دارند که ترکیب آن‌ها با مژه‌های طبیعی به‌راحتی امکان‌پذیر است.
بسته به نوع مژه‌های والیومی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، چسب‌های مختلفی برای اکستنشن مژه در دسترس هستند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در نظر گرفته شود، میزان حساسیت پوست مشتری است. برخی از چسب‌های اکستنشن مژه می‌توانند برای پوست حساسیت ایجاد کنند و باید از استفاده از آن‌ها اجتناب ورزید.
علاوه‌بر مژه‌ها و چسب‌ها، تجهیزات جانبی دیگری نیز برای اکستنشن مژه والیوم مورد نیاز هستند. این تجهیزات شامل پین‌های اکستنشن، پد‌های ژل، ابزارهای قیچی، برس‌های مژه و... می‌شوند. همچنین برای انجام اکستنشن مژه به نرم ‌افزارهای مختلفی نیز نیاز است که این نرم‌ افزارها به‌صورت خاص برای انجام این کار توسعه یافته‌ هستند.

روش ‌های اجرای اکستنشن مژه والیوم

تکنیک اکستنشن مژه والیوم یکی از روش‌هایی است که برای حجم‌دهی مژه‌ها به‌کار می‌رود. در این روش چندین مژه به یک مژه اصلی متصل می‌گردند تا مژه‌های پرپشتی به‌وجود آیند. تعداد مژه‌های اضافه که به مژه اصلی اضافه می‌شوند، به نوع تکنیک و سلیقه مشتری بستگی دارد.
تکنیک اکستنشن مژه والیوم به دو صورت ۲D و ۳D انجام می‌گیرد. در تکنیک ۲D، دو مژه به مژه اصلی متصل می‌شوند؛ در حالی که در تکنیک ۳D، سه مژه به مژه اصلی متصل خواهند شد. همچنین تکنیک ۴D و ۵D نیز وجود دارند که در آن‌ها چهار و پنج مژه به مژه اصلی وصل می‌گردند.

مراحل نصب اکستنشن در سالن زیبایی بهار مسعودی

مراحل نصب اکستنشن مژه والیوم در سالن زیبایی بهار مسعودی، در واقع به دو بخش تقسیم می‌شود: مراحل پیش‌آماده کردن مژه‌ها و مراحل نصب اکستنشن.
در مرحله پیش‌آماده کردن مژه‌ها، مژه‌هایی که قرار است اکستنشن روی آن‌ها نصب گردد، باید از روی پوست جدا شوند. سپس باید مژه‌ها را با یک پد الکل تمیز کرده و با دستمال خشک نمود.
در مرحله نصب اکستنشن در ابتدا باید یک دستگاه چسب اختصاصی را آماده کرد. سپس باید اکستنشن‌ها را با دستگاه چسب اختصاصی روی مژه‌های اصلی نصب کرد. در این مرحله باید به دقت و با دسترسی به ابزارهای لازم، مژه‌ها را به مژه‌های اصلی متصل نمود.
بعد از نصب اکستنشن‌ها، باید حداقل ۲۴ ساعت از استفاده از آب و شامپو اجتناب ورزید. همچنین باید از استفاده از روغن و کرم دور چشم در این مدت خودداری کرد.

مراقبت ‌های پس از نصب اکستنشن در سالن زیبایی بهار مسعودی

پس از نصب اکستنشن مژه والیوم در سالن زیبایی بهار مسعودی، برای حفظ بهترین شرایط بهداشتی چشم، باید مراقبت‌های خاصی را پس از نصب اکستنشن مژه والیوم رعایت نمایید. بهترین روش برای ایجاد و حفظ بهداشت چشم، استفاده از محصولات مراقبتی اختصاصی برای مژه است. این محصولات شامل شامپو و روغن مژه، محصولات پاک‌کننده مژه و ماسک مژه می‌شوند. همچنین باید به‌دنبال استفاده از محصولاتی باشید که دارای عناصر تغذیه‌ای مانند ویتامین E، روغن جوجوبا و پروتئین هستند.

روش ‌های حفظ دوام اکستنشن

برای حفظ دوام اکستنشن مژه والیوم باید از برخی روش‌های خاص استفاده کرد. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که قبل از نصب اکستنشن، اطمینان یابید که مژه‌هایتان به‌خوبی تمیز شده‌اند و هیچ اثری از روغن یا مواد دیگری روی آن‌ها وجود ندارد. بعد از نصب اکستنشن علاوه‌بر اجتناب از به‌کار بردن روغن‌های مژه، باید از لمس مژه‌های خود خودداری نمایید و مژه‌های خود را با مرطوب‌کننده‌های چشم پاک کنید.
در نهایت برای حفظ دوام اکستنشن مژه والیوم باید از شامپوهای اختصاصی برای مژه استفاده کنید. این شامپوها دارای فرمولاسیون خاصی هستند که به دوام و سلامتی مژه کمک می‌کنند. به‌علاوه باید از شستن مژه‌های خود با آب گرم خودداری نمایید؛ زیرا آب گرم می‌تواند باعث جدایی مژه‌های مصنوعی شود.

سخن پایانی

سالن بهار مسعودی یکی از بهترین سالن‌های اکستنشن مژه والیوم در ایران است. بهار مسعودی توانسته مدرک رویال آرتیستی مری گلد و مستری از شرکت لش استودیو و إلان روسیه را دریافت نماید. وی از سال ۹۵ کار اکستنشن مژه را آغاز کرده و از سال ۹۷ آموزش مژه را برای علاقه‌مندان به این حرفه ارائه می‌دهد. در سالن بهار مسعودی برای اکستنشن مژه والیوم از مواد با کیفیت و برندهای مطرح استفاده می‌شود. این سالن از دستگاه‌های پیشرفته برای اجرای خدمات خود استفاده می‌کند. قیمت‌های خدمات مربوطه در این سالن، بسیار مناسب هستند. وی به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد که قبل از اجرای اکستنشن مژه والیوم، با او مشورت داشته باشند تا بهترین روش را جهت اجرای خدمات به آن‌ها توصیه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید.
آدرس: خیابان پنجم نیروی هوایی، ضلع شرقی فلکه، نبش ۵/۳۰، پلاک ۸ (بالای سوخاری مهدی)، واحد۱۱، طبقه۴
شماره تماس: ۰۲۱-۷۷۴۶۹۶۱۳

 ۰۹۱۲۲۱۸۲۴۹۶