در دنیای امروز، زیبایی و جوانی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد به‌دنبال راه‌هایی برای حفظ جوانی و شادابی ظاهر خود هستند که به همین منظور روش‌های مختلفی برای دستیابی به چهره‌ای جوان‌تر روی کار آمده‌اند. تزریق فیلر یکی از روش‌های نوین و محبوب برای جوانسازی و زیبایی بوده که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. فیلرها موادی هستند که به منظور پر کردن خطوط و چین‌وچروک‌ها، افزایش حجم لب‌ها و گونه‌ها و رفع خطوط اخم و لبخند، در زیر پوست تزریق می‌شوند. این مواد از ترکیبات مختلفی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن و چربی به تولید می‌رسند و می‌توانند به‌طور موقت یا دائمی به برطرف شدن مشکلات زیبایی کمک کنند.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در هفت حوض

تزریق فیلر توسط دکتر سام صفایی

یکی از محبوب‌ترین کاربردهای تزریق فیلر که توسط دکتر سام صفایی انجام می‌گیرد، رفع چین‌وچروک‌ها و خطوط صورت است. با بالا رفتن سن، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می‌یابد که در نهایت منجر به ایجاد چین‌وچروک‌ها، به‌خصوص در نواحی پیشانی، دور چشم، خطوط اخم و خط خنده می‌شود. تزریق فیلر به این نواحی و با پر کردن این خطوط، سبب جوانسازی و شادابی پوست می‌گردد.
فیلرهای مختلفی برای این منظور وجود دارند که با توجه به عمق و نوع چین‌وچروک انتخاب می‌شوند. کاربرد دیگر تزریق فیلر، حجم‌دهی و برجسته‌سازی نواحی مختلف صورت است. با افزایش سن، حجم چربی صورت به‌طور طبیعی کاهش می‌یابد که منجر به افتادگی برخی از نواحی صورت مانند گونه‌ها، زیر چشم‌ها و لب‌ها می‌شود. تزریق فیلر در این نواحی، با افزایش حجمی که ایجاد می‌کند سبب برجسته‌سازی و جوانسازی صورت می‌گردد. همچنین از فیلر می‌توان برای حجم‌دهی به لب‌ها، زاویه‌سازی فک و چانه نیز استفاده کرد.

مراحل شگفت ‌انگیز تزریق فیلر؛ زیبایی و جوانی

در اولین قدم بهتر است که با دکتر سام صفایی مشورت کنید. در این جلسه، انتظارات شما مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به شرایط شما، بهترین نوع فیلر و مقدار مورد نیاز آن تعیین می‌گردد. قبل از تزریق، ناحیه مورد نظر با یک کرم بی‌حس‌کننده موضعی، ضدعفونی و آماده می‌شود. با استفاده از سرنگ‌های ظریف، فیلر به آرامی در لایه‌های زیرین پوست تزریق خواهد شد. این فرآیند معمولاً تنها به چند دقیقه نیاز داشته و درد چندانی به همراه ندارد.
پس از تزریق،پزشک  ناحیه تزریق را ماساژ می‌دهد تا فیلر به‌طور یکنواخت پخش شود. ممکن است پس از تزریق کمی تورم یا قرمزی را مشاهده نمایید که در بازه زمانی کوتاهی برطرف خواهد شد. بلافاصله پس از تزریق شاهد نتایج شگفت‌انگیز آن خواهید بود. چین‌وچروک‌ها پر شده، خطوط عمیق‌تر صاف می‌شوند و حجم از دست رفته به لب‌ها و گونه‌ها بازمی‌گردد. 
تزریق فیلر یک روش سرپایی است و به استراحت نیاز ندارد. بلافاصله پس از این کار می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید. ماندگاری فیلر به نوع آن و ناحیه تزریق بستگی دارد؛ اما به‌طور کلی از 6 تا 18 ماه ماندگاری خواهد داشت. جهت حفظ نتایج و جلوگیری از عوارض احتمالی، لازم است تا دستورالعمل‌های مراقبتی ارائه شده توسط پزشک را به دقت دنبال کنید.

هزینه تزریق فیلر

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه تزریق فیلر، نوع و برند آن است. فیلرها در انواع مختلف، با کیفیت‌ها و قیمت‌های گوناگون موجود هستند. به‌طور کلی فیلرهای با کیفیت‌تر و ماندگارتر، قیمت بالاتری دارند. برندهای معروف و شناخته ‌شده فیلر مانند Restylane، Juvederm و Belotero، معمولاً از قیمت بالاتری نسبت به برندهای کمتر شناخته‌شده برخوردار هستند.
میزان فیلر مورد نیاز برای تزریق، به ناحیه مورد درمان و عمق چین‌وچروک‌ها بستگی دارد. به‌طور طبیعی هرچه ناحیه مورد درمان بزرگ‌تر باشد و خطوط عمیق‌تر باشند، به فیلر بیشتری نیاز خواهد بود. در نتیجه هزینه تزریق فیلر نیز افزایش خواهد یافت. تزریق فیلر در نواحی حساس‌تر مانند خطوط خنده و اخم، به مهارت و دقت بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل، ممکن است قیمت بالاتری نیز داشته باشد.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر لب در هفت حوض

سخن پایانی

 امروزه زیبایی و جوانی نقشی انکارناپذیری در اعتمادبه‌نفس و کیفیت زندگی ما دارند. چین‌وچروک‌ها و خطوط ناخوشایند صورت، گاه مانند غبار بر آینه وجودمان می‌نشینند و از درخشش و شادابی ما می‌کاهند؛ اما جای نگرانی نیست؛ چراکه علم و دانش به یاری ما آمده‌اند تا با روش‌های نوین، زیبایی و طراوت را به چهره‌مان بازگرداند. تزریق فیلر یکی از این روش‌های محبوب و کارآمد است که توسط پزشکان ماهری مانند دکتر سام صفایی، به مثابه یک سفر شگفت‌انگیز به سوی زیبایی آغاز می‌شود. دکتر سام صفایی با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه پوست و مو، به‌عنوان راهنمایی دلسوز و مجرب در این راه همراه شما خواهند بود. برای دریافت نوبت یا اخذ مشاوره می‌توانید به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. 
آدرس کلینیک: میدان هفت حوض، ساختمان عرفان
 شماره تماس: ۷۷۹۷۳۰۷۷

 ۰۹۳۵۶۰۶۷۹۲۶ ۰۹۲۱۱۷۴۴۶۲۹

اینستاگرام: Dr.samsafaei