برای داشتن خانه‌ای پاکیزه و زیبا، شستشو فرش و مبل به‌صورت سالیانه یک ضرورت به‌حساب می‌آید. شما با تحویل فرش‌های خود به قالیشویی، می‌توانید شستشو ضدباکتریال فرش و مبل را به‌صورت ایمن و حرفه‌ای تجربه کنید. توصیه می‌شود که شستشوی فرش به‌شکل سالیانه صورت گیرد تا گردوغبار و آلودگی‌ها، به بافت فرش آسیبی وارد نکنند. شستشوی فرش یک‌سری مراحل داشته که شامل پاکسازی فرش از آلودگی‌ها، خیساندن فرش، آبکشی، آبگیری و خشک کردن فرش می‌شود. در نهایت نیز فرش بسته‌بندی شده و به مشتریان عزیز تحویل داده می‌شود. شما تنها با پرداخت هزینه شستشو، می‌تواند از خدمات ضدباکتریال فرش و مبل نیز بهره‌مند شوید. 

هزینه ضدعفونی کردن فرش ها  

اهمیت شستشو ضد باکتریال فرش 

فرش و مبل همواره در بازه‌های زمانی متفاوت، نیازمند شستشو هستند. ما با گذشت زمان، شاهد کثیف شدن فرش‌ها هستیم و به این صورت، باکتری‌ها، قارچ‌ها و دیگر عوامل آلرژی‌زا در میان فرش تجمع پیدا می‌کنند. در صورتی که فرش و مبل به‌صورت منظم شستشو داده شوند، بهداشت آن‌ها را حفظ خواهد شد و بیماری‌های مختلف انتقال نخواهد یافت. شستشوی مرتب فرش نقش موثری در جلوگیری از بیرون‌زدگی، ایجاد لکه‌ها و انواع کثیفی‌ها داشته و به این شکل می‌توان زیبایی و کیفیت فرش را حفظ کرد.
 از طرفی دیگر، با شستشوی مرتب فرش، دیگر آسیبی به بافت و رنگ آن وارد نخواهد شد و شاهد خرابی و فرسایش زودرس فرش نخواهیم بود. با رعایت این نکته، عمر مفید فرش نیز افزایش پیدا کرده و در صورتی که فرش خود را به‌صورت منظم جهت شستشو به قالیشویی بانو تحویل دهید، دیگر گردوغبار، ذرات آلرژی‌زا و سایر مواد آلوده را روی فرش و مبل خود مشاهده نخواهید کرد و محیط و هوای سالم‌تری دارید. 

آشنایی با مزیت های شستشوی فرش ها در قالیشویی بانو 

شستشوی ضدباکتریال فرش در قالیشویی در مقایسه با خانه مزیت‌های بسیاری به‌همراه دارد. قالیشویی از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته‌ای جهت شستشو فرش برخوردار بوده که با وجود آن‌ها، امکان شستشو فرش به‌شکل کامل و مؤثر وجود دارد. همچنین در طول شستشو، شاهد استفاده از مواد شوینده ویژه‌ای هستیم که می‌تواند فرش و مبل‌ها را به‌طور قابل‌توجهی پاکسازی کند. برای حفظ کیفیت و افزایش طول عمر نیز شستشوی حرفه‌ای فرش یک ضرورت به‌حساب می‌آید. قالیشویی‌ها علاوه‌بر شستشو، مجهز به تجهیزاتی بوده که در خشک کردن سریع و مناسب فرش‌ها نقش دارند و اجازه نمی‌دهد که رطوبت به‌صورت ماندگار در فرش باقی بماند و زمینه‌ساز رشد قارچ و باکتری‌ها شود. شما در بعضی از قالیشویی‌ها می‌توانید از خدمات دیگری همچون پشتیبانی بعد از فروش، تعمیرات و بازسازی فرش و...  نیز بهره‌مند شوید که نقش مؤثری در مراقبت و حفظ سلامت فرش ایفا می‌کند. 

آشنایی با مراحل شستشوی فرش 

زمانی که شما مایل بودید از خدمات قالیشویی بهره‌مند شوید، تنها لازم بوده که به یک وبسایت معتبر و معروفی همچون وبسایت قایشویی بانو مراجعه نمایید و با تلفن‌های مربوطه تماس حاصل فرمایید. پس از برقراری تماس، باید صبر کنید تا پرسنل حمل‌ونقل فرش به منزل شما مراجعه نمایند و پس از جمع‌آوری فرش، آن را حمل کنند؛ البته در صورتی که فرش شما دستبافت باشد، یک کارشناس می‌بایست فرش شما را از لحاظ سلامت و احتمال نیاز به ترمیم، مورد بررسی قرار دهد.
•    نخستین مرحله در شستشوی فرش در قالیشویی را می‌توان انجام گردگیری به‌صورت کامل دانست. شاید در ظاهر این گرد و غبار دیده نشوند؛ اما فرش‌ها با گذشت زمان، قادر به جذب گرد و خاک به خود هستند. دستگاه‌های مورد استفاده در قالیشویی عمل خاک‌گیری را بدون وارد کردن آسیب به تار و پود فرش به‌درستی انجام می‌دهند.
•     در مرحله بعدی، برای اینکه شوینده‌ها و لکه‌برها جهت پاکسازی مورداستفاده قرار گیرند، فرش باید در آب خیسانده شود. 
•    در مرحله سوم، آبکشی فرش‌ها به‌کمک دستگاه‌هایی ویژه انجام می‌گیرد.
•    در مرحله بعدی، نوبت به آبگیری کامل فرش به کمک دستگاه مخصوص آن می‌رسد. پس از اینکه آبگیری فرش‌ها به‌صورت کامل انجام گرفت، فرش‌ها جهت خشک شدن به محیط آزاد انتقال پیدا می‌کنند. در فصول سرد سال و هوای بارانی، فرش‌ها در گرمخانه‌های ویژه قالیشویی گذاشته می‌شوند.
  به‌صورت کلی، موارد زیر اشاره به مراحل شستشوی فرش دارد. 
•    پاکسازی فرش از هر نوع گرد و غبار
•    خیساندن فرش و برس‌کشی آن به کمک مواد شوینده
•    آبکشی و شستشوی فرش
•    آبگیری کامل فرش
•    خشک کردن فرش
•    بسته‌بندی و تحویل فرش به مشتریان

چند مدت یکبار شستشوی فرش ها باید انجام گیرد؟ 

شاید شما تصور کنید که فرش‌هایتان تمیز هستند و شستشوی آن‌ها ضرورت ندارد؛ اما تصور شما اشتباه بوده و تار و پود فرش‌ها در تمامی مواقع با آلودگی و گرد و غبار مواجه می‌شوند. در صورتی که شما آن‌ها را شستشو ندهید، امکان دارد به آن‌ها آسیب وارد شود؛ از این‌رو، شستشوی فرش‌ها به‌صورت سالانه توصیه می‌شود. در صورت تمایل برای شستشوی فرش‌ها حتماً به یک قالیشویی معتبر و مجاز مراجعه نمایید تا از بابت سلامت و کیفیت شستشوی فرش‌ها خیالتان راحت باشد. 

هزینه ضدعفونی کردن فرش ها  

امروزه از نکات مهم خانه‌تکانی و نظافت آن می‌توان به آنتی‌باکتریال کردن فرش و مبل‌ها اشاره کرد و به‌ همین منظور، ماده الکل و دیگر مواد ضدعفونی کننده مورداستفاده قرار می‌گیرند. در قالیشویی نیز پس از شستشو فرش‌ها از مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌شود تا فرش یا مبل شخص عاری از هرگونه باکتری شود؛ بنابراین، می‌توان گفت که خدمات آنتی باکتریال در لیست خدمات شستشو قرار می‌گیرد و شما برای ضدعفونی کردن فرش‌ها و مبلمان خود، نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارید؛ از این رو، برای اینکه مانع از تکثیر باکتری‌ها شوید، می‌توانید فرش خود را شستشو داده و سپس از این خدمات رایگان نیز بهره‌مند شوید. 

چند مدت یکبار شستشوی فرش ها باید انجام گیرد؟ 

سخن پایانی 

برای حفظ پاکیزگی منزل، شستشوی فرش و مبل باید به‌صورت سالانه انجام شود تا آلودگی‌های محیط و باکتری‌ها نتوانند به عمق فرش و مبل نفوذ پیدا کنند و به آن آسیب بزنند. در قالیشویی بانو، خدمات مرتبط با شستشوی ضدباکتریال فرش و مبل با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌گیرد. تنها کافی است با  شماره موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید. پس از ذکر اطلاعات لازم، پرسنل حمل‌ونقل به آدرس شما مراجعه خواهد کرد.  
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۴۰۴۸۷۹ ۰۲۱-۲۲۴۰۴۹۲۳ ۰۲۱-۲۲۱۷۳۶۰۹ ۰۲۱-۸۸۳۶۶۸۶۸ ۰۲۱-۴۴۲۴۶۰۵۴ ۰۲۱-۴۴۴۴۰۱۷۵ ۰۲۱-۷۷۷۲۵۰۹۵ ۰۲۱-۷۷۷۲۴۶۲۶

 ۰۹۱۲۳۴۳۱۲۳۳

آدرس: ستارخان، خیابان خسرو جنوبی، نبش کوچه قدیانی، پلاک ۷۰