بدون ‌تردید شست‌وشوی فرش از دغدغه‌های اصلی بانوان در طول سال است. قبل از شستن فرش می‌بایست از تجهیزات یا دستگاه‌های مخصوص برای شست‌وشوی انواع فرش برخوردار باشید. ناگفته نماند که آشنایی با اصول شست‌وشوی فرش‌های دستباف، ماشینی یا موکت از واجبات است تا بتوانید به‌درستی فرش منزل خود را شست‌وشو دهید. شست‌وشوی فرش از اصلی‌ترین خدمات مجموعه قالیشویی اندرزگو بوده که به بهترین نحو به متقاضیان ارائه می‌گردد. افرادی که در شهر تهران ساکن هستند، می‌توانند از تمام خدمات مجموعه در جهت شست‌وشوی فرش، مبل و موکت و... بهره‌مند شوند. 

قالیشویی با قیمت مناسب در تهران

چرا باید شست و شوی فرش را به قالیشویی اندرزگو سپرد؟

در درجه اول باید بدانید که در این قالیشویی برای شستن فرش‌ها از روش‌های اصولی استفاده می‌شود؛ از این‌رو از کیفیت فرش کاسته نشده و حتی درخشش آن نیز در نهایت بیشتر خواهد شد. شناخت فرش از موارد اصولی و تخصصی برای شست‌وشوی فرش است که در قالیشویی اندرزگو افراد متخصصی مشغول به کار هستند. تجربه چندین ساله قالیشویی‌ها در تهران باعث می‌شود تا خدمات شست‌وشوی فرش با بالاترین کیفیت برای متقاضیان ارائه گردد. همچنین در شرایط بد اقتصادی بدون ‌شک استفاده از خدمات قالیشویی بهتر از شستن فرش در منزل خواهد بود‌. در واقع اگر‌ هزینه‌های آب، مواد شوینده و... را محاسبه کنید، درخواهید یافت که تعرفه‌های قالیشویی برای شستن فرش بسیار به‌صرفه‌تر هستند. در ادامه مطالب می‌توانید با دلایل دیگر و تفاوت‌های شست‌وشوی فرش در قالیشویی و شستن فرش در منازل آشنا شوید.

  • حمل و نقل

در هرکجای تهران که ساکن باشید می‌توانید از خدمات حمل‌ونقل قالیشویی اندرزگو برخوردار شوید. در واقع صفر تا صد کار توسط مجموعه انجام خواهد گرفت و شما به انجام ‌کار یا حمل فرش نیازی نخواهید داشت. فرش‌ها با کاور و لول شده به شعبه انتقال داده خواهند شد و در انتها با همان کیفیت به محل سکونت شما در کم‌تر از 48 ساعت ارسال می‌گردند.

  • کیفیت شست و شوی فرش

بدون‌ شک کیفیت شست‌وشوی فرش در قالیشویی بسیار بالاتر از شستن فرش در منزل خواهد بود. شما اگر با نحوه شستن انواع فرش آشنایی نداشته باشید و از دستگاه مخصوص برای این کار استفاده نکنید، ممکن است آسیب زیادی به فرش خود وارد نمایید. در قالیشویی اندرزگو از مجموع تجهیزات مخصوص و شوینده‌های مناسب برای شست‌وشوی فرش و موکت استفاده می‌شود. همچنین نحوه کار در قالیشویی مدرن با روش سنتی کاملاً متفاوت است. ناگفته نماند که مراحل خشک کردن فرش در قالیشویی با دستگاه انجام می‌گیرد؛ از این‌رو فرش در ساعات کوتاهی ‌کاملا ًخشک خواهد شد.

مراحل شست و شوی فرش در قالیشویی تهران

شست‌وشوی فرش دستباف با فرش ماشینی کاملاً متفاوت است. فرش‌های دستباف باید با دقت و توجه بسیار بالایی شسته شوند تا آسیبی به رنگ و بافت فرش وارد نشود. البته شستن فرش ماشینی نیز همانند فرش دستباف نیاز به تخصص دارد. نحوه شست‌وشوی فرش ماشینی به شرح زیر است:
1)    در وهله اول برای شستن فرش ماشینی در رنگ و مدل‌های مختلف کارشناسان مجموعه می‌بایست فرش مورد نظر را مورد کارشناسی و بررسی قرار دهند. 
2)    در مرحله بعد غبارگیری فرش صورت می‌گیرد تا تمامی آلودگی‌ها و غبار از روی سطح فرش پاک شوند. این کار سبب افزایش کیفیت شست‌وشوی فرش ماشینی خواهد شد.
3)    در این مرحله با توجه به تنوع رنگ فرش و جنس آن، مواد شوینده متناسب و مناسب انتخاب می‌شوند تا برای شستن فرش مورد استفاده قرار گیرند و در این مرحله است که شست‌وشوی فرش آغاز می‌گردد. 
4)    در این مرحله نیز شستن فرش به اتمام خواهد رسید. 
5)    حال آب‌گیری فرش آغاز می‌شود تا فرش را برای خشک کردن آماده کنند. 
6)    در آخر با به‌کارگیری روش‌های مدرن و با استفاده از دستگاه مخصوص، فرش ماشینی در عرض کم‌تر از 24 ساعت خشک خواهد شد.

مراحل و نحوه شست‌وشوی فرش دستباف به شرح زیر هستند:
1)    مرحله اول شامل بررسی فرش توسط کارشناسان است تا جنس و مدت فرش مورد بررسی قرار گیرد و برای شستن آن از روش اصولی استفاده شود.
2)    در مرحله دوم می‌بایست گردگیری یا همان غبارگیری فرش انجام گیرد و تمامی خاک یا گردوغبارها از روی فرش پاک شوند.
3)    در این مرحله اگر لکه‌ای روی فرش وجود داشته باشد توسط لکه‌بر یا شوینده مخصوص پاک خواهد شد.
4)    سپس اگر فرش نیاز به ریشه‌زنی و رنگ‌پردازی داشته باشد، در این مرحله این دو کار انجام خواهند گرفت.
5)    در این مرحله فرش با روش‌های مدرن ترمیم خواهد شد. 
6)    پس از طی مراحل بالا شستن فرش آغاز می‌شود. برای شست‌وشوی فرش دستباف با توجه به جنس و رنگ آن از مواد شوینده مخصوص استفاده خواهد شد.
7)    در این مرحله آب‌کشی و سپس آب‌گیری فرش انجام می‌گیرند تا فرش برای خشک شدن آماده شود. این دو کار سبب تسریع روند خشک شدن فرش خواهند شد.
8)    در مرحله آخر با استفاده از روش‌های روز و دستگاه‌های مدرن فرآیند خشک کردن فرش دستباف انجام می‌گیرد.

شست و شوی فرش در قالیشویی اندرزگو

شست‌وشوی فرش به تخصص و تجربه نیاز دارد. در واقع به‌دلیل تنوع گسترده فرش ماشینی یا دستباف، روش‌های مختلفی برای شستن آن‌ها به‌وجود آمده‌اند. در دوران گذشته خانم‌ها با استفاده از شوینده‌های معمولی و در حیاط یا پشت ‌بام منزل خود اقدام به شست‌وشوی قالی‌ها می‌کردند که این موضوع باعث کاهش کیفیت فرش می‌شد. امروزه دستگاه‌های مخصوصی برای شستن فرش‌ها روی کار آمده‌اند که در قالیشویی اندرزگو افراد متخصص با استفاده از دستگاه‌های مخصوص آماده خدمت‌رسانی در جهت شست‌وشوی اصولی انواع فرش هستند. بدون ‌تردید نتیجه نهایی کار در قالیشویی با نتیجه نهایی کار در منزل متفاوت خواهد بود. ارائه ضمانت‌نامه توسط مجموعه سبب می‌گردد تا بتوانید با اطمینان کامل شست‌وشوی فرش و مبل‌های خود را به قالیشویی اندرزگو بسپارید. 

قالیشویی با قیمت خوب در تهران

سخن پایانی

در قالیشویی اندرزگو می‌توانید از تمامی خدمات مربوط به شست‌وشوی انواع فرش دستباف و ماشینی، مرمت فرش، بازسازی انواع فرش، رنگ‌پردازی و ریشه‌زنی فرش، لول و اتو به همراه کاور، خشکشویی مبل و موکت با دستگاه رادکتور در محل و... بهره‌مند شوید. تمامی این خدمات با عالی‌ترین قیمت به متقاضیان در سراسر شهر تهران ارائه می‌گردند. همچنین شما می‌توانید از خدمات در محل مجموعه نیز برخوردار شوید. برای شست‌وشوی فرش از دستگاه‌های مخصوص و شامپوهای خارجی استفاده می‌شود و در نهایت برای ضمانت به مشتری ضمانت‌نامه‌ کتبی ارائه خواهد شد.
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۲۹۷۷۰۳۰

 ۰۹۳۷۶۰۵۳۱۶۱ ۰۹۱۲۰۰۳۷۱۹۴ ۰۹۳۷۶۰۵۳۱۶۱

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی