امروزه روش‌های مختلفی برای رنگ مو وجود دارند که هر کسی می‌تواند براساس سلیقه خود، بهترین رنگ مو را انتخاب نماید. البته رنگ کردن مو نیازمند مهارت، تخصص و دقت زیادی است. از انواع تکنیک‌های مو می‌توان به هایلایت مو، دکوپاژ و بالیاژ و سامبره و آمبره اشاره کرد. هر کدام از این رنگ موها دارای روش خاصی هستند که آرایشگر شما با توانایی خود آن را انجام می‌دهد. در سالن زیبایی نگین تاج انواع تکنیک‌های رنگ مو با به‌روز‌ترین متدها، ارائه می‌گردند. در ادامه مطلب شما را با انواع تکنیک‌های رنگ مو آشنا خواهیم کرد.

تکنیک هایلایت مو

تکنیک هایلایت مو

تکنیک هایلایت مو یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌ها در رنگ مو محسوب می‌شود که در میان بانوان بسیار محبوب است. در زبان ساده، هایلایت مو به این معناست که در میان موهای تیره، رگه‌های روشنی دیده شوند. اصولاً هایلایت‌ها با کلاه و فویل انجام می‌گیرند. در این روش در ابتدا موها را طی یک الگوبندی خاص تقسیم می‌کنند. سپس از ریشه تا پایان ساقه مو از رنگ روشن استفاده می‌شود. در تکنیک هایلایت مو با کلاه، به تقسیم‌بندی مو نیاز نبوده و موها را از کلاه خارج خواهند کرد. در روش فویل، دسته‌ای از مو را روی فویل مستطیلی قرار می‌دهند و با برس رنگ می‌کنند. سپس فویل رنگ شده را می‌بندند تا مو به رنگ روشن درآید.

  • تکنیک بیبی لایت

بیبی لایت مانند هایلایت مو بوده که دارای لایت‌های طبیعی و نامحسوس‌تر از هایلایت مو است. در بیبی لایت موها از ریشه تا ساقه روشن می‌شوند. البته در این روش دسته‌های مو نازک‌تر هستند و همچنین به زمان بیشتری نیز نیاز خواهد بود. بیبی لایت چهره افراد را جوان‌تر و زیباتر به تصویر می‌کشد.

  • تکنیک لولایت مو

این تکنیک کاملاً برعکس هایلایت مو است. به این معنا که موها به‌جای روشن شدن، تیره می‌شوند. روش انجام این تکنیک مانند هایلایت مو بوده به این صورت که در ابتدا موها را تقسیم‌بندی کرده و سپس با استفاده از فویل یا کلاه آن‌ها را از ریشه تا ساقه رنگ می‌کنند.

  • تکنیک بالیاژ مو

لغت بالیاژ متعلق به کشور فرانسه بوده و معنای آن در فارسی جارو کردن است. در روش بالیاژ از فویل استفاده نمی‌شود و دارای نظم و قاعده خاصی است. در این تکنیک، رنگ کردن مو از ریشه با فاصله زیاد آغاز می‌گردد. سپس هرچه برس به سر مو نزدیک‌تر شود، رنگ روشن‌تر و پرتر خواهد شد. اصولاً بالیاژ در هر مو با هر اندازه‌ای انجام می‌گیرد. بالیاژ دارای محدوده سنی نیست و افراد مسن و دختران جوان نیز می‌توانند از این تکنیک استفاده نمایند. همچنین افرادی که موهای سفیدی دارند، می‌توانند با استفاده از این روش موهای سفید خود را بپوشانند.

  • بالیاژ برعکس

در این روش، ریشه‌های مو روشن است و برس مو هرچه به سمت نوک مو نزدیک شود، مو رنگ تیره‌ای به خود می‌گیرد.

  • تکنیک آمبره مو

در تکنیک آمبره ریشه‌های مو تیره است و هرچه که به سمت نوک مو بروید، رنگ روشن‌تری به خود می‌گیرد. در این روش در ابتدا موها دکلره می‌شنود و سپس مو به سلیقه مشتری رنگ خواهد شد.

  • تکنیک سامبره مو

تکنیک سامبره کمی ملایم‌تر از آمبره است. در این تکنیک روشنی مو کنتراست پایین‌تری داشته و حالت سایه روشنی در موها ایجاد می‌کند. در سامبره، رنگ تیره از ریشه مو آغاز شده و هرچه به نوک مو نزدیک شوید، رنگ مو حالت روشن‌تری خواهد داشت. این تکنیک برای افرادی بسیار مناسب است که برای انجام ترمیم مو از زمان کافی برای مراجعه به سالن‌های زیبایی برخوردار نیستند؛ زیرا ریشه مو رنگ تیره‌ای دارد و با رشد مو، همچنان جذابیت خود را حفظ می‌کند. لازم به ذکر است که در تکنیک سامبره، مو از رنگ تیره روشن به روشن‌تر تبدیل می‌شود و به هیچ عنوان به بلوند سفید نخواهد رسید.

  • تکنیک کالر ملتینگ مو

این تکنیک به معنای ذوب شدن رنگ‌ها است. تکنیک کالر ملتینگ برای جوانان انتخاب بسیاری مناسبی است. این روش مانند آمبره یا سامبره بوده؛ اما با استفاده از سه رنگ یا بیشتر موها رنگ می‌شوند. در این روش لزومی وجود ندارد که از تیره به سمت رنگ روشن برویم. به عبارت دیگر شما می‌توانید هر رنگی را از ریشه شروع کنید و به ساقه مو برسید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

قیمت انواع تکنیک های مو

قیمت انواع تکنیک های مو در سالن زیبایی نگین تاج

به‌طور کلی میزان قیمت به عواملی مانند نوع تکنیک و اندازه موهای شما بستگی دارد. شما می‌توانید با بهترین مواد و مراجعه به سالن زیبایی مطرح با کادری مجرب، بهترین رنگ مو ممکن را داشته باشید.

سخن پایانی

سالن زیبایی نگین تاج از به‌روز‌ترین تکنیک‌های رنگ مو استفاده می‌کند که در این سالن زیبایی می‌توانید بدون هیچ‌گونه آسیبی به موهای خود، بهترین رنگ مو را داشته باشید. تکنیک‌های رنگ مو در زیبایی و جوانی شما بسیار تاثیرگذار هستند و با انتخاب مناسب، شاهد چهره فوق‌العاده‌ای از خود خواهید بود. البته پس از رنگ کردن مو لازم است که از ماسک‌های تقویت‌کننده مو و شامپوهای بدون سولفات استفاده نمایید تا موهای شما دچار هیچ آسیبی نشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به یکی از راه‌های زیر مراجعه نمایید.
آدرس: پاسداران، نیستان سوم، بلوار شهرزاد، خیابان هدایت، پلاک 26، طبقه اول
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۲۷۷۶۱۸۷ ۰۲۱-۲۲۷۷۵۹۸۲ ۰۲۱-۲۲۷۷۶۰۲۳

 ۰۹۱۲۱۵۰۱۰۵۳

آدرس اینستاگرام: negin.tajbeauty