امروزه اکثر بانوان از خدمات ناخن و کاشت آن استفاده میکنند و پروسه ی ترمیم آن باعث شده آموزش و کار کردن در زمینه ی خدمات ناخن یکی از پردرآمدترین شغل ها در لاین زیبایی باشد. هم چنین آموزش آن در یک مرکز معتبر با دریافت مدرک فنی و حرفه ای این زمینه را برای شما فراهم میکند تا بتوانید در بهترین سالن ها کار خود را شروع کنید. 
اگر میخواهید این شغل پر درآمد را یاد بگیرید و به دنبال یک آموزشگاه حرفه ای هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

چه مواردی در آموزش ناخن تدریس میگردد؟ 
 

چه مواردی در آموزش ناخن تدریس میگردد؟ 
 

۱: آموزش استریل کردن لوازم و تجهیزات: یکی از موارد اولیه این است که چگونه و با چه موادی میشود تمامی تجهیزات را برای جلوگیری از انتقال قارچ و یا سایر باکتری ها استریل و تمیز کرد. 
 
۲.آموزش شناخت ابزار و وسایل: در انجام خدمات ناخن از ابزار های زیادی مانند:عقب زن،نیپر،سری های مختلف سوهان ،دستگاه یو وی و … استفاده میگردد که لازم است نام تمامی ابزارها همراه با نحوه کارکردشان به شما توضیح داده شود. 
 
۳.آموزش کاشت ناخن با پودر: یکی از قدیم ترین و پر کاربردترین نوع  کاشت، کاشت ناخن با پودر است. البته این کاشت به صورت های مختلفی مانند کاشت پودر با تیپ وکاشت پودر با فرمر انجام میپذیرد که باید هر یک از این مدل ها توسط مدرس آموزش داده شود. 
 
۴.آموزش کاشت ناخن با ژل: یکی از جدیدترین مدلهای کاشت ناخن مدل کاشت آن با ژل است.  در این روش بر خلاف کاشت ناخن با پودر نیاز به دستگاه یو وی برای خشک کردن مواد است که تمامی این موارد توسط مدرس گفته میشود. 
 
۵.صدف سازی ناخن: این مورد برای افرادی کاربرد دارد که صدف های بسیاری کوچکی دارند و برای انجام خدمات ناخن نیاز به صدف سازی است. برای این اشخاص باید به خوبی خدمات زیر سازی و صدف سازی انجام گیرد تا مواد از سطخ ناخن جدا نگردد و این مورد باید توسط مدرس یاد‌ داده شود. 
 
۶.آموزش مانیکو و پدیکور: یکی از اصلی ترین خدمات ناخن که قبل از کاشت ناخن نیز باید انجام گیرد خدمات مانیکور است. این مورد به دو صورت خیس و روسی قابل انجام است که هر دو مورد باید آموزش داده شود البته در بیشتر موارد تنها از مانیکور روسی استفاده میگردد.  
در آموزش پدیکور نیز تمامی مراحل شامل گذاشتن پا در محلول کوکتل و آب ،انتخاب سوهان مناسب و طرز استفاده آن و هم چنین لوسیونی که پس از انجام بهتر است استفاده گردد آموزش داده میشود. 
 
۷.آموزش ژلیش ناخن  طبیعی:  بسیاری از افراد مایلند روی ناخن طبیعی خود از ژلیش استفاده کنند. زیرا دوام آن از لاک بیشتر است و یک ضخامت کمی برای جلوگیری از شکسته شدن به ناخن میدهد. یکی از مراحل آموزش انجام زیر سازی و ژلیش ناخن طبیعی و مواد و ابزار هایی است که باید  استفاده گردد. 
 
۸.آموزش کاور ناخن طبیعی: ایجاد ضخامت و مقاومت برای ناخن افرادی که از قد و مدل ناخن خود راضی هستند و فقط لازم دارند با موادی ناخن طبیعیشان کاور گردد. این مورد یکی از اصول اولیه است که  باید به شما آموزش داده شود. 
 
۹.آموزش لمینت ناخن: لمینت ناخن یک روش جدید و کاربردی مانند کاور کردن ناخن است که تنها با یک ژل و دستگاه یو وی انجام میپذیرد که البته در انتها باید سوهان کشی صورت گیرد.
 
۱۰. آموزش دیزاین و تزیینات ناخن: این مورد در برخی از آموزشگاه ها به صورت ابتدایی در آموزش کلی خدمات ناخن آموزش داده میشود. ولی برای آموزش کلی این مبحث و روشهای آن لازم است دوره ی اختصاصی آن گذرانده شود.

۱۱.کاشت ناخن با قالب: در این روش مواد ژلی را بر روی قالب های آماده که با سایز ناخن متناسب است میریزند و سپس بر روی ناخن قرار میدهند که در انتها در دستگاه یو وی خشک میگردد. 
 

هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران 
 

اگر دوست دارید خدمات ناخن را آموزش ببینید ولی نگران هزینه آن هستید پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی آلاله ابراهیمی است که ۲۰ درصد تخفیف آموزش به همراه ارائه مدرک فنی حرفه ای دارد که میتوانید با مناسب ترین قیمت توسط مدرس متخصص و حرفه ای آموزش ببینید.
برای شروع خدمات ناخن لازم است ابزارها و مواد مربوطه مانند: سوهان برقی، دستگاه یو وی، فن، چراغ برای دید بهتر، نیپر، عقب زن، سوهان دستی،انواع سر سوهان ،لیکوئید .پودر و … خریداری گردد . میتوانید بودجه ی خود را به مدرس بگویید تا متناسب با آن بهترین مواد و وسایل به شما معرفی کند. 
 
دقت کنید که هزینه ی آموزش متناسب با منطقه ای که در آن کلاس برگزار میشود و میزان حرفه ای بودن مدرس و سر فصل های آموزشی متفاوت است. 

هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران 
 

چرا برای آموزش خدمات ناخن سالن آلاله ابراهیمی را انتخاب کنیم؟ 
 

در سالن زیبایی آلاله ابراهیمی علاوه بر اینکه میتوانید از تخفیف ویژه آموزش استفاده نمایید تمامی آموزش ها توسط مدرسین حرفه ای و به صورت تضمینی به شما ارائه میگردد. هم چنین  دریافت مدرک فنی و حرفه ای در پایان آموزش این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید با مهارتی به دست آورده کسب درآمد کنید. البته میتوانید از مشاوره مدرس خود برای ورود به بازار کار و گرفتن مشتری استفاده نمایید.  
 
در صورتی که علاقه مند هستید در کلاسهای این مجموعه شرکت کنید میتوانید از راه های زیر در ارتباط باشید: 
 
آدرس: میرداماد، میدان محسنی، نبش خیابان حسینی (آزیتا سابق)، پلاک ۱، واحد ۹  
تلفن:

۰۲۱-۲۲۲۲۸۱۰۱

 ۰۹۱۹۵۰۰۰۳۵۵ ۰۹۱۲۲۸۵۱۶۲۳


اینستاگرام:alaleh.beauty.salon