امروزه آراستگی ناخن دست و پا یکی از آیتم های مهم برای خانم ها است. انسان از زمان های قدیم به دنبال راه های زیبایی بسیاری بوده . یکی از این موارد استفاده از موادی مانند حنا به جای رنگ طبیعی ناخن است.در حال حاضر با پیشرفت علم خدمات بسیاری برای این امر انجام میگیرد.تولید لاک های معمولی و لاک هایی که در دستگاه بو وی خشک میشوند این امکان را برای خانم ها فراهم کرده تا ناخن هایشان را مطابق سلیقه خود رنگ کنند. همچنین خدماتی مانند کاشت ناخن این امکان را فراهم کرده که اگر شخص ناخن شکننده و کوتاهی دارد بتواند به قد ناخن مورد علاقه خود برسد،البته خدمات بسیار زیاد دیگری نیز برای زیباسازی ناخن ها در سالن زیبایی انجام میگیرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. 

تخفیف خدمات ناخن در میرداماد

چه خدماتی برای ناخن در سالن زیبایی انجام میشود؟ 

مانیکور و پدیکور: یکی از اولیه ترین خدماتی که در سالن ها انجام میگیرد خدمات مانیکور ناخن دست و پدیکور ناخن پا است. مانیکور به دو صورت خیس و روسی انجام میپذیرد. اگر انتخاب شما مانیکور خیس باشد ناخن کار دستان شما را در محلول آب و کوکتل مخصوص قرار میدهد و پس از طی مدت زمانی که به خوبی پوست کوتیکول نرم شد به وسیله عقب زن پوست را از ناخن جدا کرده و توسط قیچی کوچکی که نیپر نامیده میشود پوست های اضافی بریده میشوند. در مانیکور روسی تمامی این مراحل توسط سوهان برقی انجام میپذیرد بدین صورت که ناخن کار توسط سری مخصوص سوهان  برقی،پوست را از ناخن جدا کرده و سپس آن را برش میدهد.  
اگر کف پاهایتان مانند قدیم نیست و زبر شده است یا ترک هایی به وضوح روی آن قابل مشاهده است بهترین انتخاب انجام پدیکور است. در این مرحله پاهای شما در محلول آب و کوکتل برای مدت زمانی قرار میگیرد و سپس با استفاده از سوهان و رنده تمامی پوست های مرده  کف پا سابیده شده و در نهایت با لوسیون نرم و زیبا میگردد. 
 
کاشت ناخن: یکی از خدمات زیبایی ناخن که امروزه در دست بیشتر خانم ها میبینیم کاشت ناخن است. لازم است بدانید روشهای مختلفی برای انجام اینکار وجود دارد.  پس از زیر سازی سطح ناخن با یکی از روشهای کاشت ناخن با پودر،کاشت ناخن قلبی و یا کاشت ناخن با پلی ژل به ناخن قد و ضخامت داده میشود. در این مرحله میشود فرم و قد ناخن مورد علاقه خود را با ناخنکار بگویید تا متناسب با آن خدمات انجام گیرد.  
کاشت ناخن با پودر: این مدل از کاشت ناخن با  استفاده از مواد پودر و لیکوئید به صورت ترکیبی انجام میشود. در این مرحله با استفاده از روشهایی مانند تیپ و فرمر به ناخن. قد دلخواه را میدهند. 
 
کاشت ناخن با ژل: این روش جدیدتر و در مقایسه با روش قبلی هزینه ی بالاتری دارد زیرا مواد مصرفی آن گران تر خواهد بود. سرعت انجام کاشت ناخن با این روش بالاست  و مقاومت قابل قبولی نیز دارد. 
همچنین میتوانید از کاشت گریم برای ایجاد ناخن های ژورنالی یا ناخن هایی که  پولک و یا تزیینات زیر کاشت است نیز استفاده گردد. 
 
ژلیش ناخن:ژلیش ناخن به منظور لاکی است که میتوانید هم بر روی ناخن طبیعی و هم بر روی ناخن کاشت خود استفاده کنید. تفاوت ژلیش با لاک های معمولی به این صورت است که دوام آن بسیار بالا بوده و مانند لاک با  لاک پاک کن از بین نمیرود و برای اشخاصی بهتر است که میخواهند یک رنگ لاک را تا زمان ترمیم داشته باشند.  
برای انجام ژلیش ناخن طبیعی لازم است که ابتدا زیر سازی مانند مانیکور،سوهان کشی برای ایجاد خط و خش، انجام گیرد. 
 
لمینت ناخن: بکی از جدیدترین  خدماتی که برای زیبا سازی ناخن ها استفاده میگردد لمینت ناخن است. در این روش پس از زیر سازی مواد لمینت که مانند ژل است بر روی ناخن قرار میگیرد و برای خشک کردن آن نیاز به دستگاه یو وی است. لمینت بیشتر برای افرادی است که میخواهند با همان قد،فرم و ضخامت به ناخن هایشان بدهند. 
 
کاور کردن ناخن: این کار یک روش عالی برای افرادیست که ناخن هایی به شدت شکننده دارند و میخواهند مقداری ضخامت به آن بدهند. در این روش با موادی مانند پودر یا پولی ژل و یا لمینت سطح ناخن را پوشش میدهند تا شکنندگی آن به میزان بسیاری کاهش یابد. 
 
تزیینات و طراحی ناخن: اگر طرفدار ناخن طرحدار هستید میتوانید به سالن هایی مراجعه نمایید که به صورت تخصصی لاین طراحی ناخن دارند به این صورت که میتوانند انواع طراحی های مورد علاقه شما را با استفاده از قلم بر روی ناخن بکشند. 
البته استفاده از لنز ناخن با طرح های مختلف نیز معمولا در سالن های زیبایی رایج است. 
تزیینات دیگری نیز مانند چسباندن  نگین و یا مجسمه های کوچک مخصوص ناخن با چسب مخصوص میتواند یک انتخاب خاص و جذاب باشد. 

چه خدماتی برای ناخن در سالن زیبایی انجام میشود؟ 
 

دریافت بهترین خدمات ناخن در سالن زیبایی آلاله ابراهیمی

اگر میخواهید برای خدمات ناخن خود بهترین سالن را انتخاب کنید لازم است به نکاتی توجه داشته باشید زیرا رعایت نکردن نکات بهداشتی میتواند باعث انتقال بیماری و همچنین ابتلا به قارچ ناخن شود. 
 
لازم است  افرادی که خدمات ناخن را انجام میدهند به خوبی آموزش دیده و حرفه ای باشند. هم چنین برای انجام خدمات از پک های یکبار مصرف استفاده گردد یا تمامی تجهیزات پس از هر مشتری ضدعفونی شود . 
انتخاب ناخن کاری که به خوبی تسلط داشته باشد و بتواند بدون ایجاد کوچکترین زخمی خدمات مانیکور شما را به بهترین شکل انجام بدهد.  
در سالن زیبایی آلاله ابراهیمی تمامی خدمات زیبایی از جمله خدمات ناخن بوسط کادر حرفه ای و با بالاترین دقت انجام میپذیرد . هم چنین انجام خدمات  در این سالن با  رعایت تمام نکات بهداشتی همراست که نگرانی شما را از این نظر کاملا رفع میکند. 
اگر میخواهید  از خدمات این سالن با تخفیف ۲۰ درصدی استفاده نمایید لازم است در زمان مراجعه یا به صورت تلفنی نحوه آشنایی را سایت برترین ها معرفی نمایید. 
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر سالن زیبایی آلاله ابراهیمی از صفحه اینستاگرام آن به آدرس  alaleh.beauty.salon  دیدن نمایید. 
آدرس: میرداماد، میدان محسنی، نبش خیابان حسینی (آزیتا سابق)، پلاک ۱، واحد ۹  
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۲۲۸۱۰۱

 ۰۹۱۹۵۰۰۰۳۵۵ ۰۹۱۲۲۸۵۱۶۲۳