یکی از انواع خدمات آرایش دائم که در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است، تاتو رژلب است. این روش بیشتر مورد علاقه خانم‌هایی است که لب‌های رنگ پریده داشته یا شاغل هستند و مجبورند در طول روز، ساعت‌ها سنگینی رژ لب را روی صورت خود تحمل کنند. سالن زیبایی روبی رژ این فرصت را برای شما فراهم‌ کرده تا در محیطی بسیار مناسب و با کادری مجرب و ماهر، رنگ لب‌های خود را به سلیقه خودتان تغییر داده و از شر تمدید رژلب در طول روز، خلاص شوید.

رژ لب دائم چیست؟

رژ لب دائم چیست؟

اگر شماهم از آن دسته افرادی هستید که از رنگ طبیعی لب‌هایتان راضی نیستید یا از چندین بار تمدید رژ لب در روز، خسته شده اید، رژ لب دائم بهترین انتخاب برای شماست. در این روش با دستگاهی سوزنی و ظریف به روش میکروپیگمنتیشن، رنگ نیمه دائمی تزریق و وارد بافت لب‌هایتان می‌شود که اگر درست مراقبت شود ۲ تا ۳ سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد. با رژلب دائمی می‌توانید بدون استرس پاک شدن رژ لب در مهمانی‌های مختلف، با خیال راحت غذا بخورید و مطمئن باشید که دیگر نیاز نیست رژ لب خود را تمدید کنید!
شاید پس از پایان انجام کار شوکه شوید و ببینید که رنگ فعلی لب شما با چیزی که انتخاب کرده‌اید خیلی متفاوت است. اما اصلا نگران نباشید! رنگ اصلی تاتو رژ لب شما بعد از چند هفته مشخص شده و کاملا تغییر می‌کند. توجه داشته باشید که اگر باردار هستید، از دارو ضدالتهاب استفاده می‌کنید، مبتلا به دیابت هستید یا از کم خونی یا پسوریازیس و زخم‌های کلوئیدی رنج می‌برید، بهتر است از تاتو رژ لب دائم استفاده نکنید. 

تغییر رنگ رژ لب از روز اول تا بیستم

در روز های اول تورم و قرمزی لب‌ها کاملا طبیعی است. در دوهفته‌ اول بهبودی به‌طور نسبی و پس از گذشت حدود یک‌ماه، لب‌های شما کاملا بهبود می‌یاید. هنگام انجام رژ لب دائم بی حسی تزریق می‌شود اما اگر بعد از اتمام کار احساس درد کردید، پک آب سرد می‌تواند موثرباشد. پس از چند دقیقه لب‌های شما به انجام این عمل و زخم‌های ایجاد شده، پاسخ التهابی می‌دهد و مایعی ترشح می‌کند. چهار تا شش ساعت بعد از کاشت رژ لب، این مواد را از روی لب خود پاک کنید و مرطوب کننده به لب‌ها بمالید.
کم‌کم و پس حدود دو روز، رنگ لب‌ها تغییر کرده و شما باید در این مدت حداقل روزی دوبار، لب‌های خود را با پمادی مثل AD مرطوب کنید. برای شستن لب‌ها در این مدت بهتر است از پنبه یا پد خیس استفاده کنید. سپس مرحله لایه برداری بعد از سه تا چهار روز شروع می‌شود و لب‌ها پوسته پوسته می‌گردد. در این مدت آبرسانی و مرطوب کردن لب‌ها را ادامه دهید و پوسته پوسته ها را دست‌کاری نکنید تا رنگ لب شما تغییر نکند و دقیقا همان چیزی که دوست دارید بشود. در نهایت ۴ تا ۶ هفته بعد، رنگ اصلی لب نمایان شده و زخم‌ها کامل بهبود می‌یابند. پس از ۲ تا ۴ هفته وقتی که لب‌ها کاملا بهبود یافت، می‌توان برای ترمیم دوباره به سالن مراجعه کنید.

مراقبت‌های پس از تاتو رژلب

پس از انجام رژلب دائم، باید ۲۰ روز تا یک ماه لب‌هایتان را لمس نکنید. تا دو روز پس از کاشت رژلب غذاهای تحریک کننده و تند و شور و… مصرف نکنید. سعی کنید هنگام خوردن و نوشیدن، غذا به لب‌ها برخورد نکند. به مدت دو هفته از نور آفتاب دور بمانید. تا بهبودی کامل، از زدن رژ لب و ژل لب و بوسیدن خودداری کنید. سعی کنید تا دو هفته پس از کاشت رژ لب، از دوش گرفتن بپرهیزید و مراقبت باشید که دچار عفونت نشوید. یادتان باشد ۴۸ ساعت پیش از انجام تاتو از خوردن نوشیدنی‌های کافئین‌دار پرهیز کرده و در صورتی که مستعد تبخال و حساسیت هستید، یک هفته قبلِ از انجام تاتو رژ لب با مشورت پزشک، قرص آسیکلوویر یا ستیریزین مصرف کنید. سونا و فضای بسیار گرم که شرایط عرق کردن زیاد را فراهم می‌کند، روی رنگ تاتو تاثیر منفی دارد. پس مراقبت میزان گرما و تعریق خود در این مدت باشید.

مراقبت‌های پس از تاتو رژلب

سخن پایانی

اگر تصمیم دارید تاتو رژ لب دائم انجام دهید، ولی دوست ندارید ریسک کنید و در انتخاب مرکز زیبایی خود بسیار سخت‌پسند هستید، ما به شما سالن زیبایی روبی رژ  را پیشنهاد می کنیم. این سالن مجهز با کادری ماهر و خوش‌برخورد، فرصتی مناسب برای شما فراهم می‌کند تا انواع خدمات زیبایی و آرایش دائم را با ظرافت و زیبایی تمام تجربه کنید. شما می‌توانید با خیال راحت زیبایی خود را به دست کادر باتجربه سالن زیبایی روبی رژ بسپارید و از محیط زیبا و ابزار کاملا بهداشتی و مدرن لذت ببرید. سالن زیبایی روبی رژ همه روز از ۱۰ صبح تا ۸ شب پذیرای شما زیباجویان خواهد بود.
آدرس: بلوار شاهین شمالی، نبش لاله پنجم، پلاک ۵۲، طبقه ۴، واحد ۵۰۴
شماره تماس: ۰۲۱-۹۱۰۹۱۱۰۷

 ۰۹۱۹۲۲۳۴۵۰۲

آیدی اینستاگرام: mary.makeupartistmv