آرایش عروس به سبک اروپایی ترند جدیدی که این روزها بیشتر عروس خانم ها خواهان آن هستند . در این سبک پوست را به خوبی با کرم پودر و کانسیلر کاور کرده و برای آرایش چشم سعی میشود از رنگ های نود و روشن با خط چشم های ظریف استفاده گردد. 
برای آرایش لب ها میتوان هم از رنگ های طبیعی مانند قهوه ای، گوشتی یا صورتی کمرنگ  یا همچنین با توجه به سلیقه عروس از قرمز مات استفاده کرد. به طور کلی این آرایش بر پایه طبیعی بودن و ملایم بودن با توجه به مدل های اروپاییست.    

نکات مهم آرایش چشم در میکاپ عروس اروپایی 

نکات مهم در آرایش عروس به سبک اروپایی  

۱.پوست صاف و یکنواخت: در این نوع از آرایش لازم است با استفاده از کرم پودر و کانسیلر متناسب با پوست مشتری عیوب برطرف شده و پوستی صاف و یکدست ایجاد کرد. 
 ۲.آرایش چشم ملایم و طبیعی: در این سبک از آرایش لازم است از سایه های روشن و ملایم استفاده گردد. برای کشیدن خط چشم باید دقت گردد که مدل های خلیجی و کلفت اصلا مناسب این سبک نیستند و خط چشم های ظریف و نازک انتخاب مناسبی هستند. 
همچنین در انتخاب مژه سعی شود از نوع های طبیعی تر با فر بیشتر که حالتی جذاب به چشم ها میدهد استفاده گردد. 
 ۳.لب های مات و طبیعی: برای انتخای رژلب رنگ هایی با تناژ طبیعی مانند  قهوه ای،گوشتی و صورتی انتخاب های مناسبی هستند. اگر عروس خواهان رژ قرمز است حتما باید از نوع مات آن استفاده گردد. رنگ های جیغ و براق برای این سبک توصیه نمیگردند. 
 ۴.موهای آراسته و متناسب با سبک لباس: برای انتخاب مدل مو بهتر است از سبک های ساده مانند شینیون های  ساده موهای باز با فر ملایم یا مدل دم اسبی استفاده گردد. همچنیم برای تزیین موها استفاده از گلهای طبیعی و تاج پیشنهاد میشود. 
 ۵.ناخن های ساده: در انتخاب طرح ناخن سعی کنید از طرح های ساده و مینیمال  با رنگ های نود و سفید استفاده کنید و به هیچ عنوان سراغ طرح های شلوغ  با رنگ های زیاد نروید. 
 ۶.هماهنگی کلی ظاهری: باید بین مدل مو ، میکاپ و لباس هارمونی ساده و جذابی وجود داشته باشد تا این سبک را بتوان به خوبی نشان داد.  

نکات مهم آرایش چشم در میکاپ عروس اروپایی 

در آرایش چشم عروس به این سبک لازم است به نکات زیر توجه گردد: 
• بهتر است از سایه های چشم با تناژ بژ، برنز،طلایی و شامپاینی یا صورتی استفاده شود و از استفاده کردن از سایه های دودی و پر رنگ اجتناب گردد. 
• یکی از نکاتی که باید به آن دقت شود کشیدن خط چشم طبیعی و نازک است. دقت کنید که مدل های پهن با دنباله زیاد اصلا مناسب این سبک آرایش نیست. 
• مژه هایی با حجم طبیعی و فر برای این مدل از آرایش انتخاب عالی ای هستند. برای این منظور هم میتوانید مژه های خود را با استفاده از فر مژه و ریمل حجم و فرم دهید و یا از مژه های مصنوعی با حجم کم و طبیعی استفاده کنید. 
• ایجاد نگاه طبیعی و ملایم در این سبک با آرایش چشم ملایم و با رنگ های طبیعی ممکن است پس از آن غافل نشوید. 
• هماهنگی با بقیه اجزای آرایش در این سبک اهمیت زیادی دارد. سعی کنید در انتخاب مدل آرایش چشم سبک مو و لباس و بقیه اجزای صورت خود را در نظر بگیرید. 
 رعایت نکاتی که در بالا گفته شد به شما چشمانی طبیعی و زیبا و دقیقا مطابق با استاندارد آرایش اروپایی هدیه میدهد.  

مراحل آرایش اروپایی عروس 

برای انجام آرایش اروپایی عروس باید مراحل زیر را طی کرد: 
1. آماده سازی پوست: عروس میتواند قبل از انجام میکاپ از خدمات فیشیال آن سالن برای آماده سازی و آبرسانی عمیق پوست بهره ببرد. هم چنین پوست باید به خوبی با تونر و مواد پاک کننده تمیز شود و  با استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده  یا ماسک های مخصوص آماده میکاپ گردد. 
2. پایه آرایشی: در این مرحله آرایشگر باید متناسب با پوست عروس از پرایمر مناسب برای دوام بیشتر آرایش و پوشش بهتر کرم پودر استفاده نماید. و در صورتی که پوست قرمزی یا تیرگی دارد از کورکتور رنگی برای یکدست کردن پوست استفاده نماید. 
3. انتخاب کرم پودر:در این مرحله باید با توجه به نوع پوست عروس که ممکن است خشک، مختلط با چرب باشد کرم پودر مناسب انتخاب شود. لازم است از کرم پودری استفاده شود هم پوشانندگی قابل قبولی داشته باشد و هم دوام و ماندگاری زیرا قرار است تا ساعت ها روی پوست بماند. 
4. کانتور کردن: کانتور صورت به منظور بُعد دادن به صورت و رفع نواقص به صورت کرمی و پودری استفاده میشود. به وسیله کانتور، آرایشگر این امکان را دارد تا برای مثال گونه ی عروس را برجسته تر نشان دهد یا بینی او را کوچک تر کند .  
5. رژگونه: با استفاده از رژگونه کرمی یا پودری متناسب با آرایش انتخابی عروس رژگونه با رنگ مناسب برای برجسته سازی گونه استفاده میشود. 
6. استفاده از هایلایتر: هایلایتر در واقع یک پودر یا کرم براق است که برای بولد کردن قسمت هایی  از صورت مانند استخوان بالای گونه استفاده میگردد که باعث براقی و شادابی صورت میشود. 
7.آرایش چشم: در این مرحله با رنگ هایی که گفته شد مطابق سلیقه عروس آرایشگر به آرایش چشم ها میپردازد. 
8. آرایش ابرو: در این آرایش نیازی به ابرو های پر وجود ندارد و فقط کافیست به صورت خیلی طبیعی نقاط خالی پر شود و در صورت  تشخیص آرایشگر از ژل ابرو استفاده گردد. 
9. آرایش لب: با توجه به تناژ کلی آرایش و سلیقه مشتری رژلبی ملایم و طبیعی بدون براقیت انتخاب گردد. 
10. فیکس کردن آرایش:در مرحله آخر دوام آرایش با موادی مانند اسپری فیکس،پودر فیکس یا بیک کردن افزایش میدهند. 

مراحل آرایش اروپایی عروس 


تجربه یک آرایش اروپایی جذاب با سالن زیبایی سیندال 

 در سالن زیبایی سیندال خدمات آرایشی عروس با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام میگیرد.  همچنین برای میکاپ در این سالن نیازی نیست که  بابت برندهای استفاده شده نگرانی ای داشته باشید زیرا تمامی میکاپ ها با  بهترین برندها صورت میپذیرد.  هم چنین میتوانیدصفر تا صد خدمات  خود مانند رنگ و لایت،  ناخن و شینیون را نیز در همین سالن انجام دهید و مطمئن باشید برای مهمترین شب رندگیتان همانی میشوید که آرزوش رو داشتید.  
اقدسیه، کوچه پارک چهارم، پلاک ۱ مسیریابی  

 ۰۲۱-۲۲۸۰۶۵۹۷ ۰۲۱-۲۶۱۱۶۹۷۷

 ۰۹۱۲۸۳۰۴۳۳۰

اینستاگرام:sindal_beautysalon