اگر موهایی فر  و وز دارید احتمالا به فکر کراتین کردن موی خود افتاده اید یا اینکار را انجام داده اید. کراتین یک روش محبوب و موثر برای صافی و احیای موست. ولی نگرانی ای که برای بیشتر افراد وجود دارد این است که آیا بعد از انجام اینکار میشود مو هارو رنگ کرد یا خیر؟ 
رنگ موهای معمولی به دلیل آمونیاک و مواد شیمیایی میتوانند اثر کراتین را بر روی موهای شما کم کنند و باعث شکننده شدن و وز شدن آن شوند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین رنگ مو برای موهای کراتین شده را به شما معرفی کنیم. هم چنین به شما خواهیم گفت کدام برندها بهترین رنگ موها را برای چنین موهایی تولید کرده اند  تا بتوانید بدون هرگونه آسیبی به رنگ موی دلخواه خود برسید. 


 ایا میتوان موها را پس از انجام کراتین رنگ کرد؟  

ایا میتوان موها را پس از انجام کراتین رنگ کرد؟  

در جواب این سوال باید بگوییم بله ولی نکاتی هست که باید حتما رعایت کنید تا صافی و سلامت موهایتان حفظ گردد: 
انتخاب رنگ موی مناسب: برای ایجاد رنگ موی دلخواه بهتر است از رنگ های فاقد آمونیاک یا رنگ های موقت استفاده گردد تا کمترین آسیب به کراتین مو وارد شود. 
 آماده سازی مناسب: قبل از اینکه شروع به رنگ کردن موی خود بکنید به خوبی موها شسته و خشک شود. هم چنین توصیه میشود از موادی مانند کندیشنر و پر اکسید به مقدار کمتری استفاده گردد. 
 آزمایش اولیه: لازم است قبل از اینکه رنگ را بر روی کل سر بگذارید ابتدا بر روی قسمتی از مو آن را تست کنید تا بفهمید واکنش مو به آن رنگ چگونه است. در برخی از موها مواد کراتین باعث میگردد که موها به خوبی رنگ باز نکنند و برای انجام برخی از تناژ رنگ ها آرایشگر دچار محدویت گردد. 
 مراقبت های بعد از رنگ کردن:بعد از رنگ کردن حتما از ماسک و نرم کننده های مو که حاوی کراتین هستند استفاده کنید تا در صورت خشک شدن مو مجدد احیا و سالم گردد. 
 
به طور کلی برای انجام اینکار باید با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید تا پس از گرفتن تست از موهایتان بهترین پیشنهاد را به شما بدهد. 

چه رنگ موهایی برای موهای کراتین شده مناسب است؟ 

اگر دوست دارید موهای کراتین شده خود را رنگ کنید بهتر است از گزینه های زیر انتخاب نمایید تا کمترین آسیب را به آن بزنید: 
 
۱.رنگ های خنثی و طبیعی:رنگ های یکدست و طبیعی مانند :شکلاتی،قهوه ای ، نسکافه ای و…. 
۲.رنگ های نیمه دائمی: رنگ‌هایی که سطحی بوده و ساختار مو آسیب نزنند مانند  هایلایت،رنگ های آبکی، لولایت و …. 
۳.رنگ با اکسیدان پایین: برای این منظور بهتر است از رنگ های فاقد آمونیاک با اکسیدان درصد پایین استفاده گردد. 
 
به طور کلی بهتر است از رنگ های خیلی روشن با اکسیدان های درصد بالا دوری کنید زیرا ممکن است علاوه بر از بین بردن اثر کراتین به ساختار مویتان نیز آسیب وارد کنند. 

بهترین مارک رنگ مو برای موهای کراتین شده؟ 

ممکن است شما قصد رنگ کردن موهای خود را داشته باشید ولی ندانید کدام برندها بهترین رنگ مو را برای موهای کراتین شده دارند در ادامه چند برند که میتوان در این زمینه استفاده کنید را برایتان آورده ایم: 
 
۱. Wella Professionals: 
این برند یک برند شناخته شده در سطح جهانیست که بسیار ساختار ملایمی دارد که با توجه به اینکه نیاز به اکسیدان کمی نیز دارد میتواند یک گزینه عالی برای موهای کراتینه شده باشد. 
 
۲.  L'Oreal Professionnel: 
احتمالا نام محصولات لورال را شنیده اید.  این برند با تولید رنگ موهایی مناسب موهای ضعیف و آسیب دیده میتواند یک گزینه مناسب برای اشخاصی باشد که حفظ سلامت مو برایشان اولویت است. 
 
۳. Schwarzkopf Professional: 
این برند یک برند آلمانیست که محصولاتی مناسب برای موهای حساس و شکننده تولید میکند.پس اگر موهای کراتین شده دارید که نمیخواهید لطافت و صافی آن را از دست بدهید این برند یک گزینه عالیست. 

۴.  Redken: 
محصولات این برند بر اساس جدیدترین تکنولوژی برای موهای آسیب دیده و خشک ارائه شده. مهمترین نکته این محصولات این است که رنگ های آن نیاز به اکسیدان بالایی ندارند پس باعث آسیبی به مو نمیگردند. 
 
۵.logona: 
محصولات این برند به صورت کاملا طبیعی و گیاهی هستند و به دلیل نداشتن آمونیاک و مواد شیمیایی کمترین آسیب را به موهای شما وارد میکنند و به دلیل داشتن مواد مغذی باعث شفافیت و حجم بیشتر موها میگردند. 
 
۶.domac: 
 بکی از پرطرفدارترین رنگ موها در سالن های زیبایی این برند فرانسوی است که با دارا بودن روغن هایی مانند زیتون و بادام میتواند از خشکی موها جلوگیری کند و لطافت آن را حفظ نماید. 
 
۷.revlon:  
یکی از ویژگی های خاص و جذاب این برند در مقایسه با سایر برندها داشتن مواد کراتینه و آمینو اسید است که میتواند به خوبی موهارا تغذیه کرده و باعث حفظ جذابیت و صافی آن ها پس از رنگ کردن مو گردد. 
 
۸.cdc:

این رنگ مو فاقد سولفات و آمونیاک است که در واقع هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمیکند و همچنین با دارا بودن مواد مغذی میتواند موهای شما را تغذیه و شاداب گرداند.

بهترین مارک رنگ مو برای موهای کراتین شده؟ 

انجام خدمات رنگ مو برای موهای کراتینه در عمارت زیبایی لیان 

علاوه بر تمانی مواردی که در بالا گفته شد انتخاب سالن مناسب که دارای کادری مجرب و حرفه ای باشد و از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی استفاده نماید، بسیار مهم و اساسیت. 
آرایشگر باید بتواند به خوبی جنس موهای شما را بشناسد و با گرفتن تست میزان آسیب را بسنجد و بهترین راهنمایی را در این زمینه به شما ارائه دهد. 
 در عمارت زیبایی لیان خدمات رنگ و لایت فوق حرفه ای با جدیدترین متد و تیم متخصص انجام میپذیرد از همین رو میتوانید این اطمینان را داشته باشید که بدون آسیب و با بهترین متریال به رنگ موی دلخواه خود خواهید رسید. 
هم چنین اگر پس از رنگ مو خواهان استفاده از خدمات پروتئین تراپی ‌و احیا بودید در این مرکز به صورت فوق حرفه ای میتوانید انجام دهید. 
 
منیریه، ولیعصر، خیابان فرهنگ، نبش کوچه قدسی، پلاک۹مسیریابی  

 ۰۲۱-۵۵۴۷۳۷۶۰

 ۰۹۱۲۳۱۷۸۵۵۴ ۰۹۳۸۴۳۳۴۳۲۰

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این سالن حتما از صفحه اینستاگرام آن به آدرس  lianbeauty.salon   مراجعه نمایید.