از زمان قدیم تا کنون زیبایی چهره برای بانوان بسیار حائزاهمیت بوده است. اگر شما نیز می‌خواهید با اجرای کمترین امور زیبایی تغییری چشمگیر در صورت خود ایجاد کنید، قطعاً انجام لیفت ابرو در  سالن زیبایی مریم مرتضی زاده، می‌تواند سرآغاز جلوه‌ای دیگر از زیبایی شما باشد. اگرچه تنها راه تغییر لیفت ابرو نیست، اما شما می‌توانید با انجام این کار در مجموعه‌ای اصولی، معتبر و شناخته شده به نتیجه‌ای بی‌نظیر دستیابی پیدا کنید. 

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو چیست؟

اگر کمی به حوزه آرایشی و عمل‌های زیبایی توجه داشته باشید خواهید دانست که معنای لغوی واژه لیفت، به معنی کشیدن ابرو‌ها به سمت بالا ( پیشانی ) است. با توجه به پیشرفت این حوزه و حضور افراد آموزش دیده، لیفت ابرو‌ها انواع مختلفی داشته و شما می‌بایست پیش از انجام کار، روش مناسب خود را از افراد مجرب حاضر در سالن زیبایی مریم مرتضی زاده جویا شوید. جالب است بدانید پس از گذشت زمان و بالا رفتن سن، میزان کلاژن در پوست کاهش یافته و برای پوست حالتی الاستیسیته ایجاد خواهد شد؛ که با وقوع این عارضه افراد به انجام لیفت ابرو تمایل پیدا می‌کنند. همچنین عواملی چون کاهش وزن بیش از اندازه، ژنتیک، ابتلا به بیماری و... می‌تواند در ایجاد این افتادگی ابرو مؤثر باشد.

روش‌های متداول لیفت ابرو در  سالن زیبایی مریم مرتضی زاده

 سالن زیبایی مریم مرتضی زاده به دلیل تعلیم معتبر به کارکنان مجموعه خود، توانسته بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد؛ چراکه شما می‌توانید در این مجموعه لیفت ابرو را با روش مدنظر خود انجام دهید.

لیفت ابرو با مواد

اگرچه شما می‌توانید در منزل با استفاده از ژل‌های مخصوص یا ژل آلوئه‌ورا طبیعی نسبت به لیفت ابرو‌های خود اقدام کنید، اما طبیعتاً انجام این کار در سالنی معتبر با استفاده از مواد و تجهیزاتی مخصوص، نتیجه باکیفیت‌تری را به همراه خواهد داشت. مراحل انجام لیفت ابرو با مواد به شرح ذیل است:
1.    فیکس کردن ابرو با استفاده از تجهیزاتی چون چسب لیفت، ‌شانه یا براش مخصوص ابرو
2.    قراردهی مواد لیفت از ریشه تا نیمی از ابرو
3.    تامل برای تأثیر مواد بر روی تار‌های ابرو با توجه به برند مورد استفاده
4.    پاک کردن مواد از روی ابرو‌ها و قراردهی مواد فیکس‌کننده به مدت ۱۵ دقیقه
5.    انتخاب رنگ مورد نظر برای ابرو توسط مشتری و قراردهی آن بر روی ابرو
6.    قراردهی کراتین بر روی ابرو‌ها و تامل تا زمان جذب کامل آن‌ها به تار‌های ابرو

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

از دیگر روش‌های محبوب و متداول این حوزه زیبایی می‌توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. اگرچه امروزه افراد متعددی از انجام هرگونه بوتاکس هراس دارند، اما باید بدانید انجام این کار در مرکزی معتبر و ایمن همانند سالن زیبایی مریم مرتضی زاده نه تنها نیاز به ترس ندارد بلکه شما می‌توانید با خیالی آسوده، از نتیجه نهایی کار لذت ببرید. تزریق بوتاکس به علت ایحاد فرم و قوس در ناحیه ابرو، تقارنی اصولی و خاص در صورت شما ایجاد کرده و می‌تواند به شما چهره‌ای زیباتر، شاداب‌تر و جوان‌تر را هدیه دهد. 
حین تزریق بوتاکس از سم بوتولینوم استفاده می‌شود؛ چراکه این مواد می‌تواند گیرنده‌های عصبی ماهیچه پیشانی را غیرفعال کرده و چین و چروک‌های این ناحیه را به خوبی از بین ببرد. در واقع با انجام این کار ابرو‌ها بیشتر به سمت بالا رفته و می‌توانند زیبایی خود را چندین برابر نمایند. لازم ه ذکر است تزریق بوتاکس امری موقت بوده و شما باید پس از گذشت حداکثر ۶ ماه نسبت به ترمیم مجدد آن اقدام نمایید. به شما این اطمینان را خواهیم داد که افراد متخصص این حوزه، پیش از انجام این کار از کرم‌های بی‌حس‌کننده موضعی استفاده می‌کنند که انجام این کار می‌تواند میزان درد شما را کاهش دهد.

روش‌های متداول لیفت ابرو در  سالن زیبایی مریم مرتضی زاده

سخن پایانی

بسیاری از متخصصان زیبایی لیفت ابرو یکی از لیفت‌های ابتدایی و جزئی در ناحیه صورت می‌دانند! در واقعیت اصلاً اینطور نبوده و قطعاً برای انجام این کار باید به مجموعه‌ای معتبر و دارای صلاحیت مراجعه کنید. یکی از مراکز زیبایی بنام و با سابقه در این حوزه،  سالن زیبایی مریم مرتضی زاده بوده. اگر شما نیز می‌خواهید در محیطی سالم، امن و دوستانه به انجام لیفت ابرو بپردازید، قطعاً این مجموعه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود.
نشانی: خیابان سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، پلاک ۱۶۶، طبقه همکف
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۲۲۰۰۶۰۳ ۰۲۱-۲۲۲۰۰۶۶۳

 ۰۹۱۲۲۵۸۲۲۵۱
اینستاگرام : maryammortezazadehh