تمامی اجزا صورت در زیبایی افراد تاثیر دارند اما زیبایی چشم و ابرو بسیار به نسبت سایر اجزا صورت اثرگذار است. گاهاً شما احساس می‌کنید حالت ابرو شما با حالت چشمان شما هماهنگی ندارد به همین علت به سراغ روش‌هایی برای تغییر حالت ابروها می‌روید انجام میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو این روزها نیازهای شما را برطرف کرده است. همچنین ابروها به علت آسیب‌پذیر بودن باید با یک روش امن و کم خطر کار زیبایی بر روی آنها انجام گردد. روش میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو تنها مختص به ابرو نبوده و برای سایر اجزای بدن نیز کاربرد دارد.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

معنای لغوی میکروپیگمنتیشن به منظور قرار گیری پیگمنت بین لایه‌های بیرونی و درونی پوست اطلاق می شود. این کار با کمک دستگاه‌های استاندارد و یکبار مصرف و استریل صورت می‌گیرد با این کار شما رنگدانه‌های غیر مضرر را درون پوست خود قرار می‌دهید. این روش به عنوان یک روش نوین برای اصلاح ابرو به کار می‌رود و مانند روش های قبلی مشکلاتی را ایجاد نخواهد کرد به بیانی دیگر روش میکروپیگمنتیشن با روش میکرو توانسته ورژن جدید روش‌های قدیمی با کمترین معایب باشد. شما بعد از آنکه روش میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو را انجام دهید ابروهای شما حالتی طبیعی و نچرال به خود می‌گیرند که زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد. 
لازم به ذکر است از روش میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو به عنوان یک روش دائم یا نیمه دائم نیز استفاده کرده که تفاوت اصلی این روش با روش‌های سابق ایجاد رنگ به کمک پیگمنت به جای جوهر است.

افراد مناسب میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو

هر کار باید برای شما مناسب باشد گاها برخی افراد علاقه‌مند به کار میکروپیگمنتیشن هستند اما این روش برای آنها مناسب نیست برعکس افرادی که شرایط زیر را دارند کاندیدای مناسب برای میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو هستند:
افرادی که قسمتی از ابروی انها خالی شده است.
افرادی که جای زخم، تغییر رنگ پوست در قسمت رویش دارند.
افرادی که به دلیل شیمی درمانی، ریزش ابرو و... از داشتن ابرو محروم‌ هستند.
افرادی که از مدل ابروهای‌ خود رضایت کافی ندارند.

    اما در کنار این افراد کسانی که شرایط زیر را دارند نباید این کار زیبایی را انجام دهند:
بانوان باردار
افراد دیابتی
افرادی که بیماری پوستی دارند.
افراد با بیماری قلبی
کسانب که حساس به تتراکائین، بنزوکائین و... هستند.

انواع میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو

شما هنگامی که قصد انجام میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو دارید باید از قبل ناحیه مدنظر انتخاب شود یا به قولی تشخیص دهید میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو در کدام ناحیه از صورت شما زیبایی را دوچندان می‌کند. در زیر انواع میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو را بیان می‌کنیم:
میکروپیگمنتیشن ابرو
میکروپیگمنتیشن سر
میکروپیگمنتیشن لب و خط لب
میکروپیگمنتیشن خط چشم
میکروپیگمنتیشن بن مژه
میکروپیگمنتیشن مژه
میکروپیگمنتیشن چشم
میکروپیگمنتیشن پوست صورت
مزایای میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو

استفاده از میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو یک سری مزایای منحصربه‌فرد دارد که شامل موارد زیر است:
برطرف کردن اسکار پوست
ایجاد لب‌های پر حجم و پهن
صرفه‌جویی در زمان آرایش کردن
از بین بردن آلرژی چشم با مواد آرایشی 
داشتن ابروهای متقارن و زیبا
عوارض میکروپیگمنتیشن

شما باید این کار در یک مرکز معتبر انجام‌ دهید تا عوارض‌ جانبی کاهش پیدا کند؛ اما به صورت کلی عوارض این روش موارد زیر را شامل می‌شود:
احساس درد تا زمان بهبودی کامل زخم
گاها به علت فرو رفتن سوزن‌های دستگاه میکرو خونریزی مشاهده شده و رنگدانه‌ها پخش می شوند‌.
گاها درصد کمی از افراد دچار آلرژی می‌گردند.
ایجاد زخم بر روی لب و قسمتی از پوست به خاطر خطا کار
پوست باید سریعا به حالت طبیعی برگردد، عوارض میکروپیگمنتیشن ایجاد تورم و قرمزی است اما این موضوع طی زمان کوتاه برطرف خواهد شد

سخن پایانی

همانطور که بیان شد انجام میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو یک روش دائم و نوین است که امروز برای زیباتر شدن شما تمام تلاش خود را می‌کند. شما برای آنکه از عوارض این روش در امان باشید باید در مکان معتبر این کار صورت گیرد؛  سالن زیبایی نیل ارائه‌دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین نوع میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو است شما در  سالن زیبایی نیل با مجهزترین تجهیزات و در عین حال با دقت و تجربه کافی روبه‌رو می‌شوید که اطمینان خاطر پیدا کنید. در  سالن زیبایی نیل شما با پرداخت هزینه بسیار معقول به نسبت سایر مکان‌ها می‌توانید کار میکروپیگمنتیشن را با بهترین کیفیت انجام دهید.
در صورت ارتباط و گرفتن وقت رزرو با  سالن زیبایی نیل یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنید:
•    نشانی: استان تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، پلاک ۱۶۶، طبقه همکف
•    شماره تماس:  ۰۹۱۹۲۴۳۳۶۴۸ ۰۹۹۱۲۰۸۸۴۰۲
•    آدرس اینستاگرام: nil.nail.salon