اگر شما هم جزو افرادی هستید که همیشه دوست داشتید زبان آلمانی را یاد بگیرید اما نمیدانستید از کجا شروع کنید این مقاله برای شماست. یکی از جذابترین زبان ها برای آموزش به جز زبان انگلیسی زبان آلمانیست مخصوصا اگر شما جزو افرادی هستید که میخواهید به این کشور مهاجرت کنید یادگیری آن امری ضروریست. در ادامه راهکارهایی برای آموزش بهتر این زبان برایتان آورده ایم پس با ما همراه باشید. 

موسسه زبان های خارجی تاک نوین

چند پیشنهاد برای شروع زبان آلمانی 

اگر دوست دارید این زبان را به خوبی یاد بگیرید در زیر چند پیشنهاد برایتان داریم تا بتوانید این روند را سرعت ببخشید: 
 • یکی از مواردی که برای آموزش گرامر و ساختار زبان آلمانی میتوانید از آن استفاده نمایید کتاب های آموزشی برای مبتدیان است.این کتاب ها معمولا بخش های مختلفی در رابطه با مکالمات اولی،گرانر و تمرینات دارند. هم چنین استفاده از اپلیکیشن هایی مانند duolingo,babbel,busuu و… میتواند بسیار موثر باشند. 
• سعی کنید در روزمره به پادکست ها و موسیقی آلمانی گوش دهید تا گوشتان به این زبان عادت کند.یکی از بهترین تمرینات این است که با شخصی که این زبان را بلد است گفت و گو کنید.هم چنین فیلم ها و سریال هایی با زیرنویس آلمانی بسیار تاثیرگذاراست. 
• مورد دیگری که میتواند در این روند کمک کننده باشد کارت های آموزشیست  که در یادگیری لغات المانی موثر خواهند بود. همچنین میتوانید با شبیه سازی برخی کلمات به کلمات انگلیسی برای یادگیری بهتر استفاده نمایید. 
• میتوانید از منابع آموزشی مختلف مانند کتابها،فیلم،بازی و با هر مورد دیکری که در آموزش برایتان کمک کننده هست استفاده نمایید، 
 
تمامی م‌واردی که گفته شد میتواند در بادگیری زبان آلمانی به شما کمک کند وای بهترین گزینه برای یادگیری شرکت در کلاسهای آموزشی و مکالمه با سایر افراد است. 

برای آموزش زبان آلمانی چه راهکارهایی وجود دارد؟ 

اگر دوست دارید این زبان حذاب را یاد بگیرید باید یکسری از نکات را رعایت کنید: 
 

  • با مفاهیم پایه شروع کنید  

در زبان آلمانی هم مانند هر زبان دیگری لازم است از ایتدایی ترین مفاهیم مانند خروف الفبا.،اعداد،گرامر،تلفظ درست کلمات و واژگان پایه شروع کنید. 
 

  • از منابع متنوع استفاده کنید 

سعی کنید در روند آموزش از منابع مختلفی مانند فیلم،آهنگ،اپلیکیشن،بازی و کتاب استفاده کنید. 
 

  • به صورت مداوم تمرین مکالمه کنید 

یکی از مهمترین اصول برای آموزش هز زبانی مکالمه درست و اصولیست. برای اینکار میتوانید در محیط هایی قرار بگیرید که افراد مسلط به زبان آلمانی در آن هستند یا در کلاسهای آموزشی شرکت نمایید. 
 

  • هر روز تمرین کنید  

یکی از نکات مهم داشتن انضباط و استمرار است. سعی کنید هر روزه حتی به مدت زمان کوتاه تمرین نمایید. 
 

  • در کااسهای آموزشی زبان آلمانی شرکت کنید 

 شرکت در کلاسهای زبان آلمانی میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روند و سرعت یادگیری شما داشته باشد پس از آن غافل نشوید. 

چگونه می‌توانم سطح زبان آلمانی خود را ارزیابی کنم؟ 

اگر میخواهید بدانید که زبان آلمانیتان در چه سطحیست میتوانید از راه های زیر اقدام نمایید: 
1. انجام آزمون های استاندارد مانند goethe-zertifikat,testdaf,ösd که سطح زبان شما را با دادن امتیاز مشخص میکند. 
2. میتوانید از طریق وبسایت های رایگان که برای همین منظور ایجاد شده اند اقدام نمایید مانند goethe institute,deutsche welle و lingoda 
3. مورد بعدی آزمونهاییست که در زمان ورود به یک آموزشگاه معتبر برای ارزیابی سطح شما گرفته میشود. 
4. میتوانید سطح خود را با چارچوب سطوح زبانی a1 تا c2 است تخمین بزنید. 
روشهایی که در بالا گفته شد روشهای خوبی برای این است که بدانید در چه سطح زبانی قرار دارید و برای رسیدن به سطح مورد نظر خود چه اقداماتی باید انجام دهید. 

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی چه خصوصیاتی دارد ؟

اگر به دنبال یک موسسه زبان خوب هستید باید دقت کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد: 

 مدرسان مجرب :یکی از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید این است که آموزشگاهی که انتخاب مینمایید دارای مربیانی حرفه ای و متخصص باشد تا بتواند شما را به خوبی در این مسیر همراهی کند. 
متدهای آموزشی کارآمد:مورد دیگری که باید به آن دقت کنید این است که یک آموزشگاه خوب باید از متد و روشهای جدید و به روز استفاده نماید تا آموزش زبان برای شما آسان تر گردد. 
 محیط یادگیری مناسب: نکته بعدی این است آموزشگاه بید دارای فضای کافی و مجهز باشد تا شما بتوانید به خوبی در آن مکان تمرین و تعامل نمایید. 
 برنامه های آموزشی متنوع: آموزشگاه باید برای هر سطحی خدمات ارائه نماید به زبان دیگر آموزش از دوره مبتدی تا پیشرفته انجام گیرد.
خدمات پشتیبانی:آموزشگاه باید به گونه ای باشد که اگر شما در روند آموزش دچار مشکل یا موردی شدید بتوانید از تیم پشتیبانی راهنمایی بخواهید. 
 اعتبار و تاییدیه: نکته ای بعدی که لازم است به آن دقت شود این است که آموزشگاه دارای مجوز و تاییدیه های معتبر آموزشی باشد. 
 بازخورد مثبت دانشجویان: برای شناخت یک آموزشگاه خوب کافیست به میزان رضایت دانشجویان آن در طی دوره های گذشته نکاه کنید. 
به صورت کلی باید آموزشگاهی را انتخاب نمایید که ترکیبی از تمام این ویژگی ها باشد. 

موسسه زبان های خارجی تاک نوین

آموزش زبان آلمانی در موسسه زبان های خارجی تاک نوین  

همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه ها برای آموزش زبان آلمانی شرکت در کلاسهای حضوریست. لازم است در انتخاب آموزشگاه به داشتن مربیانی حرفه ای ‌و محیطی امن و راحت برای تعامل دقت ویژه ای داشته باشید.  
اکر به دنبال یک آموزشگاه خوب برای آموزش زبان آلمانی در تهران هستید میتواتید به موسسه زبان های خارجی تاک نوین مراجعه نمایید. 
در این موسسه کلاس زبان آلمانی برای تمامی افراد با هر سطح زبان از مبتدی تا پیشرفته با جدیدترین و بروزترین متد تشکیل میگردد. 
همچنین برای افرادی که میخواهند هر چه سریعتر این زبان را به صورت پیشرفته فرا گیرند و در سطح مبتدی هستند این اطمینان داده میشود که طی مدت ۶ماه به این سطح خواهند رسید. 
 
برای ارتباط با این موسسه از راه های زیر اقدام نمایید: 
دپارتمان کودکان زعفرانیه، سه راه آصف، خیابان رامکوه، کوچه فهمیده، پلاک۳ 
دپارتمان بزرگسالان:شریعتی، نرسیده به میدان قدس، پلاک ۱۹۵۵مسیریابی  

۰۲۱-۲۲۷۱۰۴۰۴ ۰۲۱-۲۲۷۵۳۵۹۶

 ۰۹۹۰۱۲۳۴۹۱۸

اینستاگرام : newtalk_kidsland