اگر شما هم از طرفداران اکستنشن مژه هستید ممکن است این سوال برایتان ایجاد شده باشد که چه تفاوتی بین اکستنشن مژه والیوم و مدل اسپایکی وجود دارد.برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا ویژگی های هر کدام را بررسی کنید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. 

ویژگی اکستنشن مژه والیوم  

ویژگی اکستنشن مژه والیوم  

یکی از پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه والیوم است که ویژگی های آن شامل: 

حجم زیاد  

یکی از ویژگی های این مژه اتصال چند مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی است که باعث پرپشتی آن میگردد.  

سبکی و نرمی 

مورد دیگری که باید در رابطه با این مدل بدانید استفاده از مژه های بسیار سبک است که هیچ گونه احساس سنگینی و اذیتی به چشمان شما نمیدهد.

تنوع در ضخامت و بلندی  

در این سبک اکستنشن میتوان با توجه به سلیقه شما و مهارت مژه کار از موهایی با ضخامت و بلندی های متفاوت استفاده نمود. 

ظاهر طبیعی   

برای اجرای این مدل از فن سازی استفاده میشود که این مورد علاوه بر انتخاب مناسب مژه ها میتواند ظاهری طبیعی و زیبا به آن ببخشد. 

دوام بالا 

در واقع یکی از ماندگارترین مدل های اکستنشن مدل والیوم است و اگر به درستی از آن مراقبت کنید میتوانید تا یک ماه آن را داشته باشید. 

امکان سفارش سازی 

مزه کار میتواند با استفاده از خلاقیت خود و سلیقه مشتری و چهره او مژه ای زیبا در شکل های مختلف خلق نماید. 

مناسب برای انواع چهره ها 

با توجه به مواردی که گفته شد از این مدل میتوانید برای انواع فرم های صورت استفاده کرده و چشمانی زیبا داشته باشید. 

ویژگی های اکستنشن اسپایکی  

مدل اکستنشن دیگری که در بین خانم ها بسیار محبوب است اکستنشن مژه اسپایکی است. در ادامه به برخی از ویژگی های این مدل اشاره خواهیم کرد: 

ظاهر جذاب  

این مدل را میتوان در طول و ضخامت های مختلف ایجاد کرد و به آن ظاهری جذاب و خاص داد. 

تکنیک خاص نصب

 برای انجام این روش مژه های بلندتر را به صورت متناوب و با فاصله از مزه های کوتاه تر میگذاریم که علاوه بر ایجاد ظاهری حجیم به نا متقارن نشان دادن آن کمک میکند. 

حجم دهی  

یکی از ویژگی این اکستنشن حجم زیاد و پرپشت بودن آن است که میتواند باعث بزرگ تر نشان دادن چشمان شما و برجسته تر کردن آن در صورت گردد. 

قابلیت تغییر  

در این مدل هم مانند والیوم میتوان بر اساس سلیقه مشتری و مهارت مژه کار تغییراتی در سایز و نحوه قرار گیری مژه ها ایجاد نمود. 

مناسب برای مجالس 

استفاده از این مدل مژه در مراسماتی مانند تولد،عروسی و… میتواند ظاهر شما بسیار شیک و دراماتیک نشان دهد. 

دوام مناسب 

ماندگاری این اکستنشن معمولا از والیوم کمتر است ولی با این حال کاملا به نحوه مراقبت شما بستگی دارد و میتواند تا چند هفته ماندگاری داشته باشد. 

تفاوت اصلی مژه اسپایکی و والیوم چیست؟ 

حال سوالی که مطرح میشود این است که تفاوت بین این دو در چیست:
1. تکنیک نصب:در اکستنشن مژه والیوم ۲تا ۶مژه را به یک مژه طبیعی شهص متصل میکنند و باعث ایجاد حجمی طبیعی و پرپشتی آن میشود. اما در روش اسپایکی مژه ها ی بلند در لابه لتی مژه های کوتاه با فاصله مشخص کار میشوند که باعث برجسته کردن چشم و خاص تر دیده شدن آن میگردد. 
2. ظاهر نهایی:در والیوم ظاهر نهایی طبیعی ، نرم و پرپشت است. و مژه ها کاملا یکدست و حجیم به نظر میرسد. 
اما مژه های اسپایکی ظاهری دراماتیک تر و بلند تر دارند در طول و ضخامت های مختلف انجام میشوند. 
3. مناسبت ها:اگر اکستنشنی میخواهید که به صورت روزمره از آن استفاده کنید والیوم یکی از انتخاب های عالیست.مدل اسپایکی بیشتر برای مهمانی ها و مناسبت ها مورد استفاده قرار میگیرد البته این به این منظور نیست که نمیتوانید در روزمره نیز از آن استفاده نمایید. 
4. حجم و پرپشتی: والیوم بیشتر روی پردشتی و حجم تمرکز دارد در صورتی که اسپایکی بیشتر برای جذابیت و خاص تر نشان دادن چشمان شماست. 

کدام نوع اکستنشن برای مژه‌های نازک مناسب‌تر است؟ 

اگر مژه های نازکی دارید مدل والیوم برای شما مناسب تر است زیرا همانطور که گفته شد در این روش بر روی هر مژه چند مژه مصنوعی قرار میگیرد که باعث پر تر نشان دادن آن میشود هم چنین چون جنس مژه های استفاده شده سبک هستند میتواند انتخا مناسب برای اشخاصی باشد که مژه های ضعیف و نازک دارند. 
همچنین میتوانید با استفاده از سایز های کوتاه تر آن را به گونه ای نصب کنید که کاملا با مژه هایتان ترکیب شده و بسیار طبیعی گردد. 
همچنین چون اغلب مژه های نازک شکننده تر و ضعیف تر هستند انجام فن سازی در این روش تا حد زیادی فشار به مژه هایتان را کاهش میدهد. 

ویژگی های اکستنشن اسپایکی  

چرا انجام اکستنشن مژه در سالن زیبایی هوم بیوتی 

اگر قصد انجام اکستنسن مژه را دارید باید بدانید علاوه بر تخصص زیاد مژه کار برند مورد استفاده برای انجام آن نیز در دوام و نتیجه کار تاثیر بسیار زیادی دارد.
در سالن زیبایی هوم بیوتی  از بهترین متریال برای اکستنشن مژه برند لاولی  استفاده میشو‌د و تمام کادر این سالن کاملا آموزش دیده و حرفه ای هستند. 
همچنین در این سالن خدمات دیگری مانند فیبروز ابرو با جدبدترین متد،لیفت و لمینت مژه با برندهای معتبر،کاشت موقت مژه،أنواع خدمات ناخن،رنگ و مش، کراتین و پروتئین مو،میکاپ،شینیون و … با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ارائه میشود. 
برای ارتباط با این سالن میتوانید از راه های زیر اقدام نمایید: 
 
پاسداران، بهستان پنجم، نبش پمپ بنزین، پلاک۲، طبقه۲، واحد ۸
  
 ۰۹۳۳۹۸۹۸۰۶۵ ۰۹۲۲۰۷۲۳۴۷۸ ۰۹۱۹۱۳۵۱۶۷۱

اینستاگرام : homebeauty_pasdaran