زنان کره‌ای همیشه در زیبایی و آرایش پیشرو بوده‌اند و این روزها اصول و روش‌هایی که آن‌ها در آرایش به کار می‌برند جهانی شده است که یکی از این روش‌ها و ترفندها روش لاک زدن و مانیکور کره ای است. مانیکور و رسیدگی به دست‌ها و ناخن‌ها نقش مهمی در شیک بودن خانم‌ها دارد و لاک زدن هم یکی از کارهایی است که در راستای رسیدگی و زیبا کردن ناخن‌ها انجام می‌شود و اهمیت زیادی برای خانم‌ها دارد. اگر به دنبال سبک‌ها و روش‌های جدید برای لاک زدن هستید در این مقاله لاک ناخن به سبک زنان کره ای را یاد بگیرید.

ناخن‌های الماسی

برای اینکه ناخن‌های الماسی داشته باشید باید از برچسب‌های متالیک که به فرم‌های مثلثی بریده شده‌اند روی ناخن‌ها بچسبانید و سپس لاک آینه‌ای رو آن بزنید.

سبک فضای منفی

در این روش بخش‌هایی از ناخن‌ها را به صورت فرم‌های مستطیلی شکل خالی می‌گذارید که اصطلاحا به آن فضای منفی می‌گویند.

سبک کوتیکل

این سبک مناسب افرادی است که دوست ندارند لاک بزنند اما می‌خواهند ناخن‌شان تزئین داشته باشد. در این روش از مقدار کمی لاک متالیک برای تزئین لبه داخل ناخن‌ها استفاده می‌کنید.

سبک دو رنگ

در این روش ناخن‌ها را به صورت عمودی به دو قسمت تقسیم کرده  و هر نیمه را به رنگ متفاوتی لاک می‌زنید. البته بهتر است در انتخاب رنگ‌هایی که کنار هم قرار می‌گیرند دقت و سلیقه به خرج دهید.

ناخن پاشنه بلند

اگر ناخن‌های پهن و بزرگی دارید این روش برای زیباتر کردن ناخن‌های شما ایده آل است به خصوص اگر از رنگ‌های تیره استفاده شود.

تتوی ناخن

در این روش بعضی از ناخن‌ها را لاک نمی‌زنید و به جای لاک از طرح‌های تک بعدی مثل نوشته و نقاشی بی‌رنگ روی ناخن استفاده می‌کنید.