هیچ وقت از دیدن تعداد زیاد کفش خانومها تعجب نکنید و مطمئن باشید که فکر و سلیقه ی خاصی در خریدشون بوده. عمدتا آقایون دغدغه ی ذهنی خانومها برای ست کردن و هماهنگی بین کفش ها و لباس هارو درک نمی کنند، در حالی که ما از داشتن رنگ ها و مدل های مختلف اونها واقعا لذت میبریم. اصول اولیه ای در استفاده از کفش ها وجود داره که حتما همه ی دختران و بانوان باید بدونن تا انتخابی صحیح داشته باشن. من سعی میکنم در این مطلب مواردی رو براتون توضیح بدم.

کفش های پاشنه بلند جلو باز

مهمترین نکته در استفاده از کفشهای پاشنه بلند جلوباز اینه که به یاد داشته باشین حتما باید با پاهای برهنه و بدون جوراب از اونها استفاده کرد. پوشیدن این کفش ها با لباس های کوتاه یا لباس هایی که تا روی زانو هستند بسیار مناسبه. همچنین همراه شلوار تنگ و تاپ یا تونیک هم میتونین از این مدل کفش استفاده کنید.

کفش های پاشنه بلند جلو بسته

این کفش ها مدل های متنوعی داره و با هر سلیقه ای میشه کفش مناسبی رو از بینشون پیدا کرد. مدل های پاشنه بلند جلو بسته از شیک ترین و بهترین انتخابها برای موقعیت های مختلفه و داشتن یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی برای هر خانومی ضروریه. با سبک های متفاوت لباس مانند شلوار، دامن های کوتاه و بلند، لباس های رسمی و مدل های مختلف پیراهن های مجلسی قابل ست شدن هستن. برای لباس های کوتاه با جوراب یا بدون جوراب هم بسیار مناسبه. در زمستون هم میتونین به همراه پالتوی خز و شلوار جین تنگ از این مدل کفش بپوشین.

کفش های پاشنه کوتاه

اگر چه با پوشیدن کفش های پاشنه بلند اندام شما جلوه زیباتری پیدا می‌کنه و استایل شما ظریف‌تر و زنانه‌تر به نظر میاد. اما راه رفتن با اونها برای هر کسی ساده نیست. اگه شما از اون دسته افرادی هستین که با پوشیدن کفش های پاشنه بلند مشکل دارن بهترین گزینه براتون میتونه پاشنه های کوتاه باشه که به مراتب راحت تر هم هستن. بهترین گزینه ی استفاده از کفش های پاشنه کوتاه پوشیدن اونها با لباس های اداریه.

چکمه و نیم بوت ها

با دیدن چکمه ها اولین چیزی که به ذهنتون میاد فصل زمستونه. در حالی که شما در طول پاییز هم میتونین از اون ها استفاده کنین. چکمه های بلند یا نیم بوت ها رو میتونین با ژاکت چرمی و شلوار جین، پیراهن های کوتاه، شنل و شلوارهای تنگ ست کنید. با کمی دقت میتونین انتخاب های زیادی برای پوشیدن چکمه ها داشته باشین.

صندل های تخت بنددار

یکی از گزینه هایی که حتما باید در گنجه ی کفش هر خانومی باشه یکی از انواع مدل های این صندل هاست. با اکثر لباس ها و مدل های مختلف پوشش میتونین از اونها استفاده کنید. شلوارک های کوتاه جین، دامن های کوتاه یا بلند تابستونی و پیراهن هایی که تا روی زانو هستن از بهترین گزینه های ست کردن با این صندل هاست.

کالج ها

کفش های تخت راحتی هستن که در رنگ ها و مدل های متنوع و از جنس های گوناگونی وجود دارن. بهترین گزینه برای پوشیدن به همراه لباس های اسپرت یا استایل های خیابانی استفاده از کالج هاست که پیاده روی های طولانی مدت رو هم برای فرد راحت تر میکنند.

کتانی

کتانی ها از راحت ترین و بی دردسرترین کفش ها به حساب میان. کسانی که تجربه ی پوشیدن طولانی و مداوم کتانی رو دارن به مراتب استفاده از سایر کفش ها به خصوص کفش های مجلسی پاشنه دار براشون خیلی سخت و غیر قابل تحمله. کاربرد اصلی اونها در ورزشه و به همراه شلوار های کتان و جین یا استرچ های تنگ هم از کتانی استفاده میکنند.

کتانی و پیاده روی های طولانی مدت و راحت

اینها اصول کلی بودن که براتون شرح دادم. با تغییر روزانه ی مد و طرح های متفاوتی که از لباس ها و کفش ها میبینیم و به کارگیری این چند اصل مهم مطمئنا گزینه های زیادی برای استفاده و ست کردن خواهید داشت.