گروه کالا و خدمات

سالن زیبایی ماه پیشونی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

صادقیه، آیت الله کاشانی، بین مهران و بهنام، پلاک ۱۰۱، واحد ۱۰

توضیحات

حضور امروز ما در بازار حاصل تلاش مستمر از سال ۱۳۸۰ تاکنون است گذراندن دورهای حرفه ای و تخصصی زیبایی پوست دروه مکاپ ارتیست گاشت ناخن مژه میکروپیکمنیشن و مدرس شرکت چهرسازان و هفت قلم و نیمرخ و استار مکث به مدت ۸ سال خدمات زیبایی و آموزشی
داری مدرک تحصیلی،کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و برخورد منعطف متناسب با هر مشتری راز موفقیت ما بوده

روشهای مدرن رنگ و لایت
آمبره: روش،تیره و روشن ساختن و جذاب تر نشان دادن مشتری،در این روشن رنگ تیره از ریشه شروع میشود و هرچه بهذسمت ساقه مو می آییم رنگ مو را روشن تر انتخاب می کنیم.
سامبره: روشی جدیدتری نسبت به آمبره سامبره ترکیبی از بالیاژ و آمبره تغییر رنگ از تیره به روشن ملایم ت از روش آمبره ترکیب تیره به روشن به آهستگی و نرمی صورت گرفته است

پارافین تراپی
عبارت است از استفاده از روغن گرم شده پارافین تراپی برای تسکین دردهای دست پا و هم چنین تسکین دردهای مفاصل و عضلات، این نوع درمان همچنین سبب افزایش نرمی لطافت پوست نیز می گردد.
مزایای پارافین تراپی نه تنها خواص آرایشی بلکه خواص درمانی نیز دارد:
تاثیرات پارافین
لایه برداری
رفع جای زخم
رفع تیرگی
شفافیت پوست آبرسانی و رفع خشکی و ترک
جوانسازی
کلاژن سازی
افزایش گردش خون
درمان خشکی دست ها
تسکین درد های مزمن آرتریتی
افزایش توان و دامنه حرکتی
افزایش حرارت دست های سرد
رفع گرفتگی عضلات

میکروبلیدینگ چیست ؟
یک روش نو ظهور در عرصه تاتو و میکروپیکمنتیشن است که مدت ۳ سال است که استفاده زیادی برای ترسیم تاتو و نقش روی پوست استفادن میگردد. میکروبلیدینگ یک نوع تاتو است اما با آن تفاوت های زیادی دارد در این روش برخلاف تاتو که رنگ دانه و جوهر توسط دستگاه به زیر پوست منتقل می گردد. به روشی دستی و بایک وسیله غیر الکتریکی این کار انجام میشود خطوط ایجاد شده برای ابرو به شکلی نامنظم و ریز و درشت است که همین مسئله سبب می شود ابرو نمایی طبیعی تر و زیباتر به خود بگیرد .
در این روش امکان ایجاد طرح های مو مانند ظریفی هم وجود دارد .و همچنین به دلیل اینکه رنگدانه در سطح کم عمق زیر پوست قرار می گیرد به راحتی می توان آن را پاک کرد و مدل ابرو راتغییر داد و به همین دلیل ماندگاری کمی دارد و افرادی که تمایل به ایجاد تنوع در مدل ابرویشان دارند .آن را مورد توجه و استقبال قرار داده اند.
با مدیریت سرکار خانم آذرگشپ

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...