گروه کالا و خدمات

مرکز تخصصی طب سنتی صبح امید

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

اتوبان شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، بعد از ابراهیمی، پلاک ۳۹۹

توضیحات

درباره مجتمع:
سبک زندگی سالم سنگ بنای تامین، حفظ و ارتقای سلامت فرد و جامعه است به همین جهت طب ایرانی که بر پایه تمرکز بر حفظ الصحه یعنی علم به تدابیر سلامت بدن می باشد می تواند به گونه ای موثر در پیشگیری و درمان بیماری ها و همچنین کاهش وابستگی به فراورده های دارویی شیمیایی در حوضه بهداشت عمل نماید.
در این راستا اولین مرکز تخصصی طب سنتی در غرب تهران به نام مجتمع آموزشی و درمانی صبح امید که با حضور مسئولان و جمعی از اساتید و متخصصان طب سنتی از دانشگا های علوم پزشکی کشور از جمله آقایان دکتر خدادوست معاون وزیر بهداشت،دکتر غفوری فرد رئیس هیئت نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی و مهندس حیدری مشاور وزیر کشور افتتاح گردید بنا دارد با تلاش علمی اثرگذار و با برنامه در راستای اصلاح سبک زندگی و درمان بیماری ها و آموزش در حوضه طب ستی فعالیت کند.

خدمات درمانی مجتمع:
۱- ویزیت توسط پزشکان متخصص طب سنتی ایرانی
تمامی خدمات از جمله ویزیت ،مشاوره و اعمال کمک درمانی بر پایه اصول و آکادمیک وآموزه های علمی قابل استناد بوده و تحت نظارت پزشکان متخصص طب سنتی ایرانی از دانشکاههای علوم پزشکی تهران ،شهید بهشتی و ایران می باشد
مشاوره و ویزیت در زمینه گوارش، مفاصل، پوست و مو، کودکان، تغذیه ، زنان و نازایی، داخلی، اعصاب، اختلالات جنسی انجام میپذیرد
۲- زالو درمانی
برخی از اقدامات تخصصی این مرکز:
- بهره گیری از کادر متخصص پزشکی و کارشناسان مجرب به همراه آخرین پژوهش های علمی در زمینه زالو درمانی
- زالو درمانی به روشی کاملا تخصصی، بهداشتی و علمی (برسی نوع بیماری، مزاج، بنیه بدنی، سن، جنس و نوع تغذیه شخص)
- بکارگیری یکی از بهترین نژاد های خاص زالوی پزشکی (medical leech) از بین ۶۵۰ گونه زالو و قرنطینه جهت اطمینان از سلامت صددرصدی زالو
- استفاده از سیستم کدینگ برای زالو های مورد استفاده
- معدوم کردن زالو ها بلافاصله پس از استفاده
موارد استفاده از زالو درمانی
زالو درمانی در مواردی همچون پیوند عضو، جراحی پلاستیک، ملانوم بدخیم، بیماری های پوست و مو، بیماریهای استخوان ومفاصل، بیماریهای گوش، بیماریهای چشم، بیماریهای دهان و دندان، یسماریهای قلب و عروقی، بیماریهای مغز و اعصاب، بیماریهای تنفسی، سیروز کبدی، یرقان، دیابت ،بیماریهای زنان و مردان و ... موثر میباشد.
۳- ماساژ درمانی
در این مرکز ماساژ به عنوان روشی درمانی توسط اساتید بزرگ و به نام ایران به صورتی کاملا علمی تخصصی و حرفه ای صورت میگیرد انتخاب نحوه و شیوه ماساژ برای هر فرد به گونه ای می باشد تا بیشترین نتیجه مدنظر برای مراجعه کنندگان محترم حاصل گردد . ضمنا انواع ماساژهای ریلکسی برای کسب آرامش و رهایی از استرس و کاهش درد توسط ماساژورهای حرفه ای و کار آزموده در فضایی مناسب صورت میپذیرد
۴- پوست و مو زیبایی
این مرکز با بهره گیری از متدهای پزشکی سنتی و کلاسیک دنیا و تلفیق آن دو به صورت کاملاً علمی و تخصصی،توانسته است گام موثری در خصوص سلامتی و زیبایی پوست بردارد.
ماساژ صورت، پارافین درمانی، طب سوزنی و همچنین استفاده از انواع ماسکهای صد در صد طبیعی و گیاهی از جمله خدماتی هستند که در خصوص زیبایی در این مرکز ارائه می گردد.
۵- پارافین درمانی
برای رفع خشکی پوست بدن (به ویژه در نواحی سف و پینه دار) و نرم و لطیف شدن آن و همچنین برای ترک پاشنه پا پارافین درمانی توصیه می شود.پارافین درمانی همچنین افزایش توان حرکتی را،در قسمت هایی از بدن که دچار آرتروز و دیگر درد های مزمن مفصلی است، به همراه دارد.
۶- طب سوزنی
طب سوزنی یکی از درمان هایی است که طی دهه های اخیر به دلیل فقدان عارضه جانبی توانسته رونق چشم گیری پیدا کند. کاربرد وسیع آن در درمان بسیاری از بیماری ها از حمله بیماری های سیستم مغز و اعصاب ،پارکینسون ،وزوز گوش و سرگیجه و در بهبود بیماری های اعصاب و روان مانند افسردگی ،بی خوابی ،اختلالات دو قطبی ،وسواس و همچنین درمان ناباروری زنان و مردان و بیماریهای زنان از جمله یائسگی زودرس و اختلالات قاعدگی باعث توجه روز افزون به این طب گشته است. یکی دیگر از کاربردهای طب سوزنی در بیماریهای پوستی از جمله آکنه ، چین و چروک و ریزش مو و زیبایی می باشد.
۷- اعمال یداوی
حجامت، بادکش، فصد

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...