گروه کالا و خدمات

دندانپزشکی دکتر دیالمه

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

اشرفی اصفهانی، از جنوب به شمال، نرسیده به میدان پونک، کوچه نوبهار، پلاک ۴، واحد ۹

توضیحات

این‌ مرکز درمانی جهت رفاه حال شما عزیزان‌همه روزه حتی جمعه ها تا ۱۲ شب در خدمت شماست، جهت تعیین وقت قبلی حتما تماس حاصل فرمایید.

بهترین و معتبرترین مرکز دندانپزشکی در غرب تهران
۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف
ویزیت رایگان
مشاوره رایگان
با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد روز دنیا

انواع خدمات زیبایی دندان:
- بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان): یکی از راهکارهای عملی در سفید کردن دندان میباشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.افراد بسیاری برای داشتن دندان های زیبا و تغییر رنگ در دندان‌ها با انجام بلیچینگ رنگ مطلوبی را برای دندان های خود ایجاد میکنند.

- کامپوزیت ونیر: برای بر طرف کردن نا منظمی ها، زردی ها، بستن فواصل بین دندانها و طرح لبخندی زیبا را تنها در یک جلسه برای شما به ارمغان می‌آورد.
لمینیت سرامیکی (اصلاح طرح لبخند): لمینیت برای اصلاح بدشکلی و نا منظمی های دندان بکار میرود. این بدشکلی ها میتواند شامل: شکستگی، ترک‌ خوردگی، کج‌ بودن دندان، بد رنگی و شکل نامناسب میباشد که با استفاده از این روش میتوان این مشکلات را حل نمود.

- ایمپلنت‌ (کاشت دندان): از دست دادن دندان تاثیر به سزایی پر چهره و مهم تر از آن در روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد. با استفاده از ایمپلنت های دندانی میتوان علاوه بر بازیابی توانایی جویدن طبیعی، چهره‌ طبیعی و زیبایی لبخند را نیز به فرد بازگرداند.

برداشت پوسیدگی و ترمیم دندان
درمان بیماری‌های لثه
پروتزهای دندانی
ارتودنسی
درمان ریشه

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...