گروه کالا و خدمات

کلینیک کاشت مو صدف

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

میرداماد، بالاتر از میدان مادر، خیابان رودبار شرقی شمالی، پلاک ۴۷، طبقه پنجم

توضیحات

کلینیک تخصصی کاشت مو صدف
کاشت مو
کاشت ریش
کاشت ابرو
🟣جشنواره کاشت مو - ریش و ابرو با روش آمریکایی تریکوفیتیک - تضمینی تراکم بالا
روش های کاشت مو طبیعی چیست؟
🔹روش کاشت مو بدون بانک مو یا روش BHT که در آن از موهای بدن برای کاشت در سر استفاده می‌شود. از این روش بسیار کم استفاده می‌شود زیرا موهای بدن بسیاری افراد برای سر مناسب نیست از طرفی برداشت مو از بدن کار بسیار سختی است.

🔹روش با جراحی: کاشت موی نواری یا FUT
🔹FUT قدیمی­ترین و متداول­‌ترین روش کاشت مو است که در آن پس از بی­هوشی یا بی­‌حسی نواری از پوست پشت سر (که اصطلاحا به آن، بانک مو گفته می‌­شود) برداشته شده و برای شست‌وشو و جدا کردن گرافت‌­ها (قطعه‌­ای از بافت حاوی فولیکول­‌های مو برای کاشت) به یک اتاق خاص برده می­‌شود. سپس گرافت­‌های جداشده در قسمت طاس یا کم‌­موی سر که دریافت‌­کننده نام دارد، پیوند داده می‌­شود.
🔹روش بدون جراحی: تکنیک‌ انتقال واحد‌های فولیکولی یا FUE که در ایران با نام FIT شناخته می‌شود. روش‌هایی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT انجام می‌شوند.
🔹FUE: با گذشت زمان و پیشرفت فناوری­‌های کاشت مو روش FUE یا استخراج واحد فولیکولار عرضه شد. در این تکنیک مدرن بخشی از بانک مو تراشیده شده و سپس رشته‌های مو به صورت برش‌های دایره‌ای جداگانه بریده و به قسمت دریافت کننده پیوند داده می‌شود.
🔹FIT: در این روش مانند FUE، فولیکول مو به صورت جداگانه از بانک مو استخراج و در قسمت دریافت کننده، پیوند داده می‌­شود.
🔹SUT: این تکنیک، روش جدیدی است که تمام مراحل کاشت مو با استفاده از دستگاه­‌های اتوماتیک و تحت نظارت پزشک انجام می­‌شود.
🔹Micro FIT: در روش Micro-FIT، جراح از ابزارهای بسیار ظریف و پیچیده­‌تری برای برداشت مو استفاده می­‌کند و ظاهر بهتر و عوارض کمتری نسبت به روش FIT دارد.
🔹بعضی از آقایون به دلایلی مثل ژنتیک ، سوختگی،بیماری و ... ریش و سبیلشون ریزش داشته و یا کم پشت شده.از اونجایی که ما تو کلینیک صدف معتقد به برابری خدمات زیبایی برای همه هستیم🚹=🚺 ،این دفعه با یه متد جدید و انحصاری برای کاشت ریش اومدیم.متدی که تراکم و زیبایی کاشت ریش رو چند برابر میکنه.حالا کیا کاندید مناسب برای کاشت ریش هستن؟
۱. ریش های بیش از حد نازک و یا رشد ناهموار در ناحیه ریش خود داشته باشید.
۲. دچار حادثه سوختگی و یا هر سانحه ی دیگری شده باشید و در نقاطی از ریش شما این زخم مشخص باشه.
۳. در حال حاضر ریش دارید اما ریش ضخیم تر و پرپشت تر می‌خواین.
۴. سبیل پرپشت تر و ضخیم تری می‌خواین.
۵. خواستار خط ریش منظم تر و پرپشت تر هستین.
این دوستان کاندیدهای ۱۰۰٪ هستن.اگر هم مطمئن‌ نیستین که برای کلیه کاشت ها کاندید مناسبی هستین یا نه،می‌تونید کامنت بذارید تا پزشکای متخصص کلینیک صدف بهتون مشاوره کاملا رایگان بدن.

🔹شعبه دیگری ندارد

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...