پژوهشگران دریافته اند برخی ازروشهای نظافت منزل میتواندنقش بسیارمهمی درسلامت افرادداشته باشد.
براساس جدیدترین پژوهشهای انجام شده توسط پزشکان برخی از فعالیتهای خانه داری و نظافت منزل برای حفظ سلامت قلب و ایجاد تندرستی و سلامت درافراد بسیار موثرمیباشد.
باتوجه به زندگی مدرن و پیشرفته امروزی که با کمبود وقت بخاطر مشغله های کاری و زندگی مواجه هستیم شرکت خدماتی کلبه شهر با نزدیک به یک دهه سابقه درخشان با ارائه متنوع و متفاوت ترین خدمات در زمینه نظافت منزل ،شرکت و موسسات تجاری این امکان رابرای شما عزیزان فراهم میکند که در کوتاه ترین زمان از تمیزی و زیبایی محل زندگی و کارخود لذت ببرید.


شرکت خدماتی کلبه شهر خدمات متفاوت زیر را برای رضایت کامل شما ارائه میدهد:
۱-اعزام نیروهای متخصص و مجرب
۲-گارانتی خدمات
۳-ارائه خدمات تضمینی
۴-نظم و ترتیب درکار
۵-تعویض نیرو در صورت نارضایتی شما
۶-دارا بودن مجوزرسمی
۷-سرعت و دقت درخدمات رسانی
۸-تعیین نیروبا توجه به سلیقه شما
۹-اعزام نیروهای سالم و موجه
۱۰-کلیه نیروها تحت پوشش بیمه مسئولیت هستند
مراقبت از سالمند ناتوان یک کار دائمی است و شاید گاهی از عهده فرزندان خارج باشد بنابراین لازم است از پرستار استفاده شود و در عین حال پرستار قابل اعتماد هم باشد .
اگر شما برای نگهداری سالمند خود در منزل به پرستار با تجربه و قابل اعتماد و حرفه ای به صورت روزانه و یا شبانه روزی نیاز دارید با شرکت کلبه شهر  تماس بگیرید، شرکت ما به صورت شبانه روزی پاسخ گوی شما در زمینه نگهداری از سالمند و کودک می باشد. 
ما با کمال میل حاضریم درباره ی خود و خدمات و کارمندانمان اطلاعات بیشتری دراختیار شما بگذاریم و در صورت تمایل  شما به خانه شما بیاییم و از سالمند و کودک شما دیدار کرده و نیاز های تان را برسی کرده تا طبق خواسته های شما مراقبی که با شرایط شما مناسب باشد به شما معرفی کنیم