تلفن تماس : 19 – 8879711

آدرس بیمارستان : تهران ، خیابان ولیعصر ، نبش شهید عباسپور

لیست سازمان ها و شرکتها و بیمه های طرف قرداد با بیمارستان دی 

1.       بانک مرکزی

2.       بانک سپه

3.       بانک مسکن

4.       بانک رفاه

5.       بانک کشاورزی

6.       بانک تجارت

7.       بانک توسعه صادرات

8.       بانک صنعت و معدن

9.       بانک ملی ( فقط بیماران قلبی )

10.   بانک ملت

11.   بیمه پارسیان ( به جز بیماران قلبی )

12.   بیمه کمک رسان

13.   بیمه ایران ( به جز بیماران قلبی )

14.   بیمه دی ( به جز بیماران قلبی )

15.   بیمه سینا

16.   صدا و سیما ( به جز بیماران قلبی )

17.   بیمه کبراد

18.   شرکت سلامت و بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین

19.   شرکت نفت بهران

20.   شرکت ارتباطات زیر ساخت

21.   شرکت فن آوری و اطلاعات

22.   شرکت ارتباطات سیار

23.   کانون سر دفتران

24.   هواپیمایی ملی ایران ( هما )

25.   بنیاد پانزده خرداد

26.   صندوق رفاه کیش

27.   امور بازنشستگان شرکت نفت

28.   بیمه نفت فلات قاره

تاريخچه :

عمليات ساختماني بيمارستان دی با طرح اولیه آن و رعایت طرح انطباق و با مالکیت خصوصی در سال 1364 با زيربناي 19656 متر مربع و در عرصه اي به مساحت 2879 هزار متر مربع با تعداد یک بلوک آغاز و در تاريخ 14 دی 1369 به بهره برداري رسيد. این بیمارستان باشماره پروانه 8779/ک در سال1370  شروع  به کار کرد ونیز در همان سال  برنامه توسعه بیمارستان آغاز  شد.

 

ظرفيت بيمارستان :

در حال حاضر بیمارستان دی با در اختیار داشتن 200 تخت ثابت و 196 تخت فعال  به عنوان یک بیمارستان درجه یک عمومی ، در ردیف یکی از بزرگترین مراکزدر مانی تخصصی و فوق تخصصی در سطح کشور فعالیت می کند.

این بیمارستان باا هداف ارتقاء سطح مراقبتهای تخصصی و فوق تخصصی و خدمات درمانی و جدیدترین دستگاهها و مدرنترین امکانات، در کل کشور با کیفیت بالا و مراقبتهای ویژه درمانی د رمحیطی استاندارد و  آرام  برابر با بهترین بیمارستان های بین  المللی، برای ارتقای کیفی  سطح سلامت جامعه با تدوین استانداردهای بیمارستانی و ارائه بهترین الگوهای ممکن ،تاسیس گردید.

چشم انداز ی بر بیمارستان دی:

بیمارستان دی پیشتاز در زمینه استفاده از فناوری های نوین خدمات درمانی ،توانسته  با ارائه خدمات فوق تخصصی به صورت منحصر به فرد همیشه یک قدم جلوتر از تسهیلات تعریف شده در عرصه درمانی در کشورمان باشدو با جذب نیروی کار آمد و در اختیار داشتن پزشکان و اساتید برتر و به روز بودن بیمارستان در عرصه تکنولوژی و علمی ، به عنوان مطرح ترین بیمارستان فوق تخصصی منطقه شناخته شود.

کما اینکه حضور اساتيد برجسته و پزشكان مجرب و پرسنل متعهد اين مركزفوق تخصصي را به عنوان نقطه اميدي براي تمامي بيماران در حيطه درمانی  تبديل كرده است ،افزایش رضایتمندی ، احترام ، پاسخگویی و  جلب اعتمادبیماران و  مراجعه بیماران داخل کشور و خارج از کشور  دلیلی بر این مدعا  می باشد .