این روزها آرایش کردن به یکی از کارهای اصلی برای تمام خانوم ها تبدیل شده و اگر حتی هر روز هم آرایش نکنند، باز هم به داشتن لوازم آرایش مختلف، چیدمان لوازم آرایش روی میز آرایش، مرتب کردن میز آرایش و ... علاقه مند هستند و تمایل دارند یک بخش از اتاق خودشون رو به میز آرایش و ملزوماتی که برای این کار لازم دارند اختصاص دهند.
داشتن یک میز آرایش شیک، منظم و مرتب به شما کمک میکنه تا نه تنها آرایش کردن و آماده شدن رو با لذت بیشتری انجام بدید بلکه در زیباتر شدن اتاق هم تاثیر خیلی زیادی داره.
 انتخاب آینه مناسب برای میز آرایش
 آینه مهم ترین بخش یک میز آرایش شیک و زیباست. انتخاب یک آینه مناسب و استاندارد میتونه یک دنیا تفاوت در چگونگی آرایش شما ایجاد کنه. آینه های مستطیلی و بزرگ بهترین انتخاب برای میز آرایش هستند و به شما کمک میکنند تا همه چیز رو با وضوح کامل ببینید و مراحل آرایش و آماده شدن خودتون رو به بهترین شکل ممکن انجام بدید.
                                                         
بهتره آینه ای رو برای میز آرایش انتخاب کنید که هیچ درجه بزرگنمایی نداشته باشه تا بتونید تمام اجزای صورتتون رو به درستی و در اندازه واقعی ببینید و آرایش بهتری داشته باشید.
 تنطیم نور مناسب در محل میز آرایش
بعد از اینکه آینه مناسبی برای میز آرایشتون تهیه کردید باید نور اطراف میز آرایش رو هم به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید تا آرایشتون حالت طبیعی و زیبایی داشته باشه. زیرا اگر آرایش در زیر نور کم یا نور خیلی زیاد انجام بشه، ممکنه در استفاده از لوازم آرایشی زیاده روی کنید و زمانی که در نور طبیعی هستید، آرایشتون نازیبا و غیر حرفه ای دیده بشه.