فهرست:

چرا ریزش مو اتفاق می ‌افتد؟
کاشت مو از چه زمانی رواج پیدا کرد؟
راه حل دائمی رفع ریزش مو
کاندیدای مناسب برای کاشت مو
چه نکاتی را پیش از انجام کاشت مو در نظر بگیریم
معرفی کلینیک‌ های کاشت مو در کرج

کلینیک پوست و موی آوینا
کلینیک دکتر مرتضوی
کلینیک تخصصی دکتر پیروزی
کلینیک دکتر لاله کدیور
کلینیک دکتر احمد خزانی
کلینیک دکتر حمیده فرج زاده

کلام آخر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از جمله مسائل بسیار مهم که در حال حاضر بسیاری از افراد درگیر آن هستند موضوع ریزش مو است. ریزش مو حتی در سنین پایین نیز مشاهده می‌شود و برخلاف عموم مردم که تصور دارند ریزش مو فقط برای آقایان رخ می‌دهد، لازم است که بگوییم خانم‌ها نیز می‌توانند ریزش مو را تجربه کنند. زمانی که ریزش موی شدید می‌شود باعث اعتماد به نفس و بسیاری از افراد می‌گردد همچنین روی روابط اجتماعی نیز تأثیر خواهد گذاشت.تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

 کلینیک پوست و مو کرج


بیشتر بخوانید : مرکز کاشت مو در غرب تهران


چرا ریزش مو اتفاق می ‌افتد؟

مهم‌ترین سؤالی که مطرح می‌شود این است که دلیل ریزش مو چیست؟ اگر به طور ساده بخواهیم بیان کنیم ریزش مو به دلیل عواملی مانند ژنتیک و همچنین کمبود ویتأمین می‌تواند اتفاق بیافتد. عواملی مانند رژیم غذایی و استرس و بیماری‌ها و همچنین تغییرات هورمونی و مصرف برخی از دارو‌ها می‌توانند علل اصلی ریزش مو باشد. ریزش مو می‌تواند طی مدت زمان و به صورت تدریجی و یا ناگهانی رخ دهد. در حقیقت می‌توان گفت ریزش مو به صورت موقتی و یا دائمی اتفاق می‌افتد.
با بالا رفتن سن بدن نمی‌تواند مو‌های از دست رفته را جایگزین نماید و به تدریج مو‌ها کم می‌شود. در ریزش موی ناگهانی به دلیل برخی از استرس‌ها و مشکلات جسمانی و در بسیاری از موارد که فرد دارو‌های خاصی را مصرف می‌کند و کمبود ویتأمین‌ها این اتفاق رخ می‌دهد. بسیاری از افراد که درگیر ریزش مو هستند برای درمان این مشکل به سراغ مصرف دارو و یا استفاده از دارو‌های گیاهی ‌می‌روند. راه حل دائمی در این گونه از مواقع کاشت مو در کلینیک ترمیم مو در کرج است که می‌تواند نتایج طبیعی و مناسبی را داشته باشد.

کاشت مو از چه زمانی رواج پیدا کرد؟

اولین عمل کاشت مو در سال ۱۹۳۹ و در کشور ژاپن صورت گرفت بعد‌ها پزشکان توانستند با استفاده از برخی از روش‌ها و تکنیک‌های خاص مانند پلاگ، اقدام به کاشت مو نمایند. در آن زمان گرأفت‌های بزرگ‌تری را برای انجام این کار پیوند می‌زدند و به مرور زمان، پیوند‌ها با گرأفت‌های کوچک‌تری انجام شد و نتایج بهتر گشت. در سال ۱۹۹۵ روش جدیدی به نام  FUTانجام شد. این روش طی سالیان زیادی به عنوان بهترین روش برای کاشت مو به حساب می‌آمد. سال‌ها بعد متخصصان و پزشکان توانستند تا روش جدید‌تری را برای انجام کاشت مو کشف کنند. این روش به نام روشFUE  شناخته شد.

راه حل دائمی رفع ریزش مو

بسیاری از مراکز و کلینیک‌های مختلفی در سرتاسر کشور اقدام به کاشت مو می‌کنند. به جرأت می‌توانیم بگوییم مرکز کاشت مو در کرج به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات کاشت مو در کشور محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک راه حل دائمی برای رفع ریزش مو هستید، کاشت مو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کاشت مو به روش جراحی انجام می‌شود که طی فرآیند آن با برداشتن فولیکول‌ها از بانک مو و پیوند آن به ناحیه دیگر که به عنوان ناحیه گیرنده شناخته می‌شود صورت می‌گیرد.
 منظور از بانک مو قسمت‌های پشت و کناره سر محسوب می‌شود چرا که این قسمت‌ها دارای تراکم موی مناسبی هستند. همچنین این نواحی در برابر ریزش و تغییرات هورمونی مقاومت خوبی دارند. ناحیه گیرنده در واقع ناحیه خالی از مو یا کم مو بوده که فرد قصد دارد کاشت مو را در آن قسمت انجام دهد. برای انجام کاشت مو به صورت دائمی می‌توانیم بهترین کلینیک کاشت مو در کرج را به شما عزیزان معرفی کنیم این مرکز با در نظر گرفتن تمامی شرایط موجود و با حساسیت بسیار بالا علاوه بر کاشت مو اقدام به ترمیم مو نیز می‌کند. در واقع مرکز ترمیم مو در کرج یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات مو استهم چنین اگر به دنبال یک مرکز معتبر در شرق تهران برای کاشت موی خود هستید کافیست از صفحه کاشت مو در تهرانپارس دیدن نمایید.

بهترین دکتر کاشت مو در کرج


بیشتر بخوانید : بهترین متخصص کاشت مو در تهران کیست؟!


کاندیدای مناسب برای کاشت مو

در حقیقت تمامی افرادی که در ناحیه پشت سر و یا کناره سر که به آن ناحیه اهدایی می‌گویند دارای مو‌های سالمی هستند بهترین کاندیدا برای کاشت مو به شمار می‌آیند. اگر شما جزء افرادی هستید که در ناحیه اهدایی سر میزان کافی و مناسبی از مو دارید می‌توانید اقدام به کاشت مو نمایید. در واقع امکان انتقال و کاشت مو در نواحی خالی سر در این شرایط مهیا است. افرادی که به دلیل الگوی طاسی مردانه به ریزش مو دچار شده‌اند و این ریزش مو بیش از ۵ سال است که ادامه دار شده است می‌توانند از مناسب‌ترین افراد برای کاشت مو در مرکز کاشت مو کرج باشند.
هنگام کاشت مو باید انتظارات منطقی از این کار داشت. ممکن است پس از انجام کاشت مو همچنان ریزش مو وجود داشته باشد. به طور کلی می‌توان گفت برخی از افراد حتی پس از انجام کاشت مو اقدام مصرف دارو برای جلوگیری از ریزش احتمالی مو می‌کنند. همچنین آقایان و خانم‌هایی که به دلیل آسیب‌ها و سوختگی دچار ریزش مو شده‌اند از کاندیدای مناسب برای کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو در کرج به شمار می‌آید.
پیش از انجام کاشت مو لازم است تا یکسری از بررسی‌ها از مشخصات مو انجام شود تا بتوان نتیجه بهتری را کسب کرد. کلینیک کاشت مو بهبد در کرج از مراکزی است که پیش از انجام کاشت مو تمامی جوانب و بررسی‌ها را انجام می‌دهد. این بررسی‌ها شامل: رنگ مو، تراکم مو، بافت مو، ضخامت مو و انعطاف‌پذیری فرق سر است. بسیاری از کلینیک‌های ترمیم مو در کرج در حال فعالیت هستند که به واسطه خدماتی که ارائه می‌دهند رضایت قابل قبولی را کسب کرده‌اند.

چه نکاتی را پیش از انجام کاشت مو در نظر بگیریم

  • نکات و موارد مهمی وجود دارند چه لازم است پیش از انجام کاشت مو به آن‌ها دقت کنید.
  • پیش از همه باید انتظارات منطقی و قابل قبول و حقیقی را نسبت به نتایج کاشت مو داشت.
  • لازم به ذکر است بسیاری از مو‌های ضخیم خاکستری و یا روشن در مقایسه با مو‌های نازک و تیره نتیجه بهتری را خواهند داد.
  • برخی از موارد مشاهده شده که بیش از ۹ ماه زمان برده تا مو در ناحیه اهدایی شروع به رشد کردن کند.
  • برخی از عوارض احتمالی در افرادی که دخانیات و سیگار استعمال می‌کنند بیشتر است.

معرفی کلینیک‌ های کاشت مو در کرج

اگر به دنبال مرکز کاشت مو در کرج هستید توصیه می‌کنیم از مراکزی استفاده کنید که دارای متخصصان و پزشکان مجرب و با تجربه در این زمینه هستند.

کلینیک پوست و موی آوینا

این کلینیک به عنوان یک کلینیک تخصصی پوست و مو در حال فعالیت در شهر کرج است در واقع یکی از بهترین کلینیک‌های پوست و مو که دارای پزشکان متخصص و کادری متعهد است توانسته خدمات بسیار ارزنده و گسترده‌ای را در حیطه پوست و مو ارائه کند.
خدمات ارائه شده در این کلینیک: تزریق ژل و بوتاکس، لیزر مو‌های زائد بدن، کاشت مو، کاشت ریش، جوانسازی پوست، کربوکسی تراپی

آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان اصلی، نبش یازدهم غربی، پلاک ۹

تلفن تماس: 026334092282

کلینیک دکتر مرتضوی

کلینیک در سال ۱۳۸۴ به واسطه دکتر افشین مرتضوی متخصص پوست و مو تأسیس شد. دکتر مرتضوی دارای سابقه بیش از ۱۳ سال در زمینه تخصصی پزشکی در حیطه پوست و مو زیبایی فعالیت دارد. کلینیک یکی از بهترین کلینیک‌های کاشت مو در کرج شناخته می‌شود.
خدمات ارائه شده در این کلینیک شامل: لیزر درمانی، جوان، تزریق ژل و بوتاکس و همچنین لیفتینگ، کاشت مو و درمان ریزش مو، رفع لکه‌های پوستی و جای جوش، میکرونیدلینگ و درماپن است.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی شمالی، جنب پوشاک خانواده، کوچه میرزایی، ساختمان امام رضا، طبقه چهارم.
تلفن تماس: 02632245247

کلینیک تخصصی دکتر پیروزی

یکی از مهم‌ترین کلینیک کاشت مو در کرج، کلینیک تخصصی دکتر پیروزی به شمار می‌آید. این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در کرج نیز شناخته می‌شود. دکتر پیروزی با بیش از ۱۹ سال سابقه تخصصی در حیطه سلامت زیبایی پوست و مو اقدام به خدمت‌رسانی به بیماران می‌نماید.
خدمات ارائه شده در این کلینیک شامل: درمان انواع ضایعات پوستی، کاشت مو و درمان ریزش مو و درمان، لیزر درمانی و جوانسازی پوست، میکرونیدلینگ، رفع لکه‌های پوستی، درمان آکنه

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی، بالاتر از بانک صادرات، پلاک ۳۴۱، طبقه دوم

تلفن تماس: 02634205493

کلینیک دکتر لاله کدیور

از بهترین مراکزی که برای خدمات زیبایی و همچنین کاشت مو می‌تونید استفاده کنید کلینیک دکتر لاله کدیور است. خانم دکتر کدیور به درمات مشکلات پوست و مو نیز می‌پردازد. ‌ایشون یکی از پزشکان در کرج هستند که برد تخصصی دارند. مقالات بسیار زیادی در زمینه زیبایی توسط دکر لاله کدیور ارائه داده شده است. دکتر لاله کدیور یکی از اعضای متخصصین پوست در اروپاست و در زمینه پوست و مو سابقه طولانی دارد.

آدرس مطب دکتر لاله کدیور: کرج، چهارراه طالقانی، کوچه یادگاری، طبقه دوم ساختمان استقلال

تلفن تماس : 02632264732

کلینیک دکتر احمد خزانی

اگر به دنبال پزشکی خوش سابقه در شهر کرج برای خدمات پوست، زیبایی، کاشت و پیوند مو هستید کلینیک دکتر احمد خزائی را باید به شما معرفی کرد. در کلینیک‌ایشان از تکنولوژی‌های مدرن و به روز استفاده می‌شود تا درمان بیمار انجام شود. یکی از بهترین مراکز کاشت مو در کرج کلینیک دکتر احمد خزائی است.

آدرس مطب: کرج، خیابان بهار، نبش بلوار نژاد رمضانی، ساختمان هما طبقه 2، واحد 2

تلفن تماس: 02632208202

کلینیک دکتر حمیده فرج زاده

دکتر حمیده فرج ‌زاده یکی از اعضای هیئت علمی در دانشگاه البرز است و جزء بهترین پزشکان کرج بابت کاشت مو قرار می‌گیرد. ‌ایشان تحقیقات بسیار زیادی در زمینه کاشت مو انجام داده‌اند و در این زمینه سابقه طولانی دارند. اگر به دنبال روش‌های متفاوت برای کاشت و پیوند مو هستید کلینیک دکتر حمیده فرج ‌زاده کمک شایانی به شما می‌کند.

آدرس مطب: کرج، چهارراه طالقانی، جنب فروشگاه سالیان، مجتمع هستی، طبقه اول

شماره تلفن : 02634487022

قیمت کاشت مو در کرج


بیشتر بخوانید : معرفی مرکز کاشت مو در شرق تهران + قیمت


کلام آخر

با بالا رفتن سن و عدم توانایی بدن برای جایگزینی مو‌های از دست رفته به مرور شاهد کم پشت شدن و ریزش مو خواهیم شد؛ لذا بهترین راه و دائمی‌ترین روش برای مقابله با این عارضه کاشت مو است. کاشت مو یک کار بسیار تخصصی به حساب می‌آید که لازم است به واسطه کلینیک‌ها و پزشکان و متخصصان مجرب که دارای اطلاعات و دانش کافی در این زمینه هستند انجام شود. با انتخاب مرکز کاشت مو در کرج می‌توانید به راحتی موهایی زیبا و متناسب با سلیقه خود داشته باشید.