فهرست:

خدمات قابل ارائه در لاین ناخن 
مواد مصرفی مرغوب در لاین ناخن 
سخن آخر 

امروزه بیشتر خانم‌ها در سراسر دنیا به فکر افزایش زیبایی ظاهری خود هستند، ناخن نیز یکی از بهترین روش‌های نوین برای افزایش زیبایی دستان آنها به شمار می‌آید. بدین ترتیب لاین ناخن نیز یکی از کاربردی‌ترین لاین‌های حاضر در سالن‌های زیبایی است که طرفداران بسیاری دارد. 
شاید ناخن‌کاران زیادی در سطح شهر مشغول به کار باشند اما همه این افراد از هنر و تخصص بالایی برخوردار نیستند. از این رو توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب یک سالن زیبایی برای استفاده از لاین ناخن آن، تحقیقات و بررسی‌های لازم را انجام دهید و از کیفیت کار ناخن‌کاران آن سالن مطمئن شوید. 
سالن زیبایی پری هام بهترین لاین ناخن را در اختیار دارد که خوشبختانه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به سمت خود جذب کند. با ما همراه باشید تا بیشتر با این لاین زیباسازی ناخن آشنا شوید. 

خدمات قابل ارائه در لاین ناخن 

همان‌طور که می‌دانید در یک سالن زیبایی مجهز، انواع لاین‌های تخصصی حضور دارند که هر یک در حوزه مورد نظر خود فعالیت خواهند داشت. لاین ناخن نیز یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین لاین‌های قابل استفاده در بیشتر سالن‌های زیبایی است. این لاین به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. 
به عبارت دیگر در لاین ناخن شاید تنها خدماتی مربوط به ناخن انجام شود اما همین خدمات به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که در بخش‌های بعدی به طور مفصل هر یک از خدمات لاین ناخن را توضیح می‌دهیم. 

خدمات مانیکور لاین ناخن 

مانیکور یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ سلامت، تمیزی و زیبایی ناخن‌ها است. برای اجرای این روش زیبا سازی ناخن سالن مورد نظر باید نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کند. در ضمن اگر سالن منتخب شما به تجهیزات زیادی مجهز باشد بدون شک کیفیت مانیکور شما بهتر خواهد بود. مانیکور نیز به 3 دسته اصلی تقسیم می‌شود: 
•    مانیکور خیس 
•    مانیکور خشک 
•    مانیکور روسی 

خدمات پدیکور لاین ناخن 

از کلمه پدیکور می‌توان متوجه شد که این سرویس به زیبایی ناخن‌های پای شما کمک می‌کند. بنابراین اگر به سلامت و تمیزی ناخن‌های پای خود اهمیت می‌دهید بد نیست یک‌بار پدیکور را امتحان کنید. همچنین این سرویس حاضر در لاین ناخن به نرمی کف پای شما نیز کمک می‌کند. 
به طور کلی برای اینکه بهداشت و زیبایی کف پا و ناخن‌های پای شما همیشه حفظ شود، بهتر است ماهانه حداقل یک بار به سالن زیبایی و لاین ناخن مراجعه کنید. با وجود به روزترین و برترین مواد و تجهیزات مربوط به خدمات پدیکور، شما می‌توانید حسی سرشار از آرامش را تجربه کنید. 

خدمات کاشت پودر یا اکریلیک لاین ناخن 

یکی از بهترین روش‌ها برای کاشت ناخن، کاشت پودری یا اکریلیک است که در حال حاضر طرفداران بسیاری دارد. با کمک این روش ناخن‌کاران می‌توانند فرم، قد و اندازه دلخواه شما را بر روی ناخن‌هایتان پیاده کنند. توجه داشته باشید در این روش کاشت باید از اصلی‌ترین و بهترین مواد استفاده شود. 
در صورتی که ناخن‌کار برای کاشت پودر ناخن شما از مواد نامرغوب و بی‌کیفیت استفاده کند، به طور حتم ناخن‌های شما دچار آسیب می‌شوند. همچنین شکل ظاهری خوبی نخواهند داشت. 

خدمات کاشت پلی ژل لاین ناخن 

براساس گزارشات به دست آمده جدیدترین روش کاشت ناخن در بیشتر لاین‌های ناخن، کاشت پلی ژل است. این روش کاشت بیشترین میزان ظرافت و تمیزی را به همراه دارد، در نتیجه اگر به دنبال کاشتی نازک و ظریف هستید، از همین نوع کاشت استفاده کنید. 
در کاشت ناخن پلی ژل از هیچ گونه تیپ یا ناخن مصنوعی استفاده نمی‌شود و می‌توان به صورت طبیعی و زیبا قد ناخن را افزایش داد یا فرم دلخواه خود را بر روی ناخن پیاده کرد. 

خدمات لمینت لاین ناخن 

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای کاور کردن ناخن طبیعی لمینت ناخن است در بسیاری از لاین‌های ناخن می‌توان آن را مشاهده کرد. با انتخاب این روش کاور کردن ناخن، جلوه و ظرافت ناخن شما دو برابر می‌شود، همچنین استحکام ناخن شما افزایش می‌یابد. 
طی روش لمینت یک لایه یا کاوری محکم و ظریف بر روی ناخن طبیعی کشیده می‌شود، بدین ترتیب این روش کاشت ناخن می‌تواند برای همه افراد مناسب و کاربردی به شمار آید. اگر دوست دارید ناخن طبیعی خود را کمی بلند کنید، لمینت می‌تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود. 

خدمات ژلیش لاین ناخن 

لاک ژل یکی از بهترین روش‌های ژلیش ناخن است که در تمام لاین‌های ناخن مشاهده می‌شود. در واقع طی این نوع خدمات لاک محکم و ماندگاری بر روی ناخن‌های فرد متقاضی کشیده می‌شود که زیبایی ناخن او را افزایش می‌دهد. این روش نیز می‌تواند روشی ساده برای کاور کردن ناخن طبیعی باشد. 

خدمات طراحی لاین ناخن 

آخرین خدمات قابل ارائه در هر لاین ناخن، طراحی ناخن مشتریان است. در نظر داشته باشید تمام ناخن‌کاران توانایی طراحی ناخن را ندارند. حتی برخی از ناخن‌کاران حرفه‌ای که تخصص خوبی در کاشت و لمینت کسب کرده‌اند، همچنان نمی‌توانند در طراحی ناخن مشتریان خود موفق باشند. 
طراحی یکی از پرطرفدارترین خدمات حاضر در لاین ناخن سالن‌های زیبایی است که از زیبایی چشمگیری دارد. طراحی روشی خلاقانه برای زیبایی بیشتر ناخن‌ها است که در ادامه مراحل طراحی ناخن را به طور خلاصه شرح می‌دهیم: 
•    زیرسازی ناخن 
•    انتخاب رنگ دلخواه 
•    استفاده از برق ناخن 
•    استفاده از نخ دیزاین 
•    استفاده از براق کننده ناخن 
•    کشیدن تصاویر مختلف بر روی ناخن 

مواد مصرفی مرغوب در لاین ناخن 

پیش از این نیز گفتیم یکی از اصلی‌ترین مسائلی که بر روی کیفیت کار لاین ناخن تاثیرگذار است، مواد مصرفی آنها خواهد بود. به زبان ساده علاوه بر تخصص فرد ناخن‌کار، مواد مصرفی که در انواع خدمات مربوط به لاین ناخن استفاده می‌شوند نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. 
بنابراین قبل از اینکه برای ژلیش یا لمینت ناخن خود به سراغ یک سالن زیبایی بروید، از مواد مصرفی و برندهای حاضر در لاین ناخن آن سالن زیبایی اطلاعاتی کسب کنید. در نهایت با خیالی آسوده و بدون هیچ عواقبی می‌توانید پدیکور و مانیکور ناخن خود را به دست آنها بسپارید. 
یکی از بهترین سالن‌های زیبایی که از کلیه لوازم برقی جدید و برند در لاین ناخن خود استفاده می‌کند، سالن زیبایی پری هام است. در نظر داشته باشید این لاین ناخن از بهترین مواد مصرفی برای جذب رضایت مشتریان خود استفاده می‌کند. برخی از این مواد مصرفی عبارت هستند از: 
•    لاکچری 
•    وی 
•     مستر 
•    ورونیسا 
•    آی و آی
به خاطر داشته باشید این سالن زیبایی در سایر لاین‌های خدماتی خود نیز از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد مصرفی استفاده می‌کند. همچنین برای خدمات مربوط به مو نیز از  جديدترين اوزون تراپی ۳ لایت براي سلامت مو استفاده خواهند کرد. برای مثال در لاین کراتین و احیا نیز از برندهای زیر استفاده می‌شود: 
•    گلد اکسلنت 
•     پرایم 
•     mzz 
•    دیاموند
•    هونما
•    اینوار
•    ای جی مکس

سخن آخر 

لاین‌های ناخن زیادی در انواع سالن‌های زیبایی وجود دارند که هر یک از آنها کیفیت‌های متفاوتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند اما سالن زیبایی پری هام بهترین لاین ناخن را دارد زیرا مسلط به تکنیک های روز است و توانایی ارائه ی بهترین خدمات براي شما را خواهد داشت.
 بدین ترتیب شما با خیالی آسوده می‌توانید این لاین ناخن را برای زیبایی بیشتر و حفظ سلامت ناخن‌هایتان انتخاب کنید. همچنین با معرفى و ورود هر ٣ مشتري جديد از طرف شما يك ليفت مژه يا ليفت ابرو بصورت كاملا رايگان مهمان آنها هستید. در ادامه اطلاعات تماس این لاین ناخن با کیفیت ذکر شده است: 
تلفن ثابت 02140224144
تلفن موبايل:09127182421
اينستا : pariham.beautysalon@