فهرست:

چه رنگی را برای موی خود انتخاب کنیم؟ 
روش‌های انجام رنگ و لایت مو 
بهترین خدمات رنگ و لایت 
در سالن الهه زیبایی و سلامت، زیبایی موی خود را بیابید 
سخن آخر 

شاید باورتان نشود ولی شما با زیبایی رنگ موی سر خود می‌توانید هر کسی را به وجد آورید فقط کافی است بهترین رنگ مو توسط بهترین و متخصص‌ترین افراد برای شما انتخاب و اجرا شود. با نزدیک شدن به عید نوروز یا برخی دیگر از ایام مهم سال، بسیاری از بانوان عزیز به فکر تغییر و تحولاتی در زیبایی خود خواهند بود. 
یکی از بهترین تغییراتی که در روحیه آنها تاثیر مستقیم می‌گذارد، رنگ و لایت موی سر است. در بسیاری از مناسبت‌ها همانند جشن‌ها و مهمانی‌ها نیز بانوان عزیز با موهایی رنگ کرده حاضر می‌شوند و زیبایی مجلس را دوبرابر می‌کنند. 
خوشبختانه آرایشگران بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که بهترین رنگ و لایت را بر روی موی مشتریان خود پیاده می‌کنند. یکی از بهترین سالن‌های زیبایی، سالن زیبایی رزالیندا نام دارد که بهترین خدمات رنگ و لایت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه این راهنما بیشتر در مورد این خدمات توضیح می‌دهیم. 

چه رنگی را برای موی خود انتخاب کنیم؟ 

یکی از مهم‌ترین مسائل به هنگام رنگ کردن موی سر، انتخاب رنگ مو خواهد بود. در واقع شما باید با توجه به رنگ پوست و حتی چشم خود رنگ مناسبی برای موی سرتان انتخاب کنید. 
در این مسیر می‌توانید از کمک متخصصان حاضر در سالن‌های زیبایی کمک بگیرید زیرا آنها با نگاه کردن به پوست شما می‌توانند بهترین رنگ را به شما پیشنهاد کنند. 
توجه داشته باشید برای انتخاب رنگ موی سر خود نباید تنها به رنگ نوشته شده بر روی بسته اعتماد کنید زیرا به طور معمول رنگ موها بر روی سر هر فرد متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر با توجه به رنگ اصلی و قبلی موی سر فرد متقاضی رنگ تازه گذاشته شده نیز عوض می‌شود. 
شما باید از رنگ‌کاران با تجربه کمک بگیرید تا رنگی مناسب با پوست خود بیابید. در صورتی که پوست صورتتان تیره است بهتر است از رنگ‌های موی تیره دوری کنید و بیشتر به رنگ‌های کاراملی روی ببرید. در صورتی که سفید رنگ هستید، رنگ و لایت بلوند خاکستری برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. 

روش‌های انجام رنگ و لایت مو 

برای اینکه موهای زیباتری داشته باشید یا تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنید، می‌توانید به فکر رنگ یا لایت موی سرتان باشید. حوزه آرایشگری و زیبایی موی سر به قدری توسعه پیدا کرده که آرایشگران عزیز به انواع روش‌ها می‌توانند خدمات رنگ و لایت مو را ارائه دهند. برای لایت کردن موهای سر روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه 3 مورد از آنها را به طور خلاصه توضیح می‌دهیم: 
•    رنگ و لایت کلاهی: رنگ و لایت کلاهی یکی از رایج‌ترین خدمات مربوط به رنگ و لایت است که طی این روش در ابتدا باید موها به طور کامل شانه شود و سپس مقداری روغن به موها اسپری خواهند کرد. در این صورت مشتری درد کمتری به هنگام رنگ و لایت کلاهی احساس خواهد بود. توجه داشته باشید کلاه رنگ و لایت باید به قدری سفت باشد که به هنگام انجام این کار به هیچ وجه جابجا نشود. از میان سوراخ‌های روی کلاه بخشی از موها را بیرون می‌کشند. سپس مواد را بر روی موها قرار می‌دهند و در نهایت کلاه دیگری بر روی تارهای خارج و رنگ شده می‌گذارند تا به خوبی رنگ بگیرند. 
•    رنگ و لایت فویلی: در این روش تقسیم‌بندی موها مهم‌ترین بخش به حساب می‌آید. در ادامه موها را به صورت زیگزاگی جدا می‌کنیم. قطر موها نباید بیشتر از نیم سانت شود. کاغذ فویل را به دور موهای تقسیم‌شده قرار می‌دهیم و سپس مواد را بر روی موهای درون فویل می‌گذاریم و فویل را می‌پیچیم. به خاطر داشته باشید بهتر است هر 10 دقیقه یکبار موهای درون فویل را چک کنید. 
•    رنگ و لایت در هوای آزاد: بالیاژ یکی از پرطرفدارترین خدمات مربوط به رنگ و لایت است که مواد با ریشه مو برخورد ندارند و قسمت‌های پایین موی سر روشن‌تر از قسمت دیگر خواهند بود. طی این روش می‌توان لایه‌های رویی موی سر را رنگ کرد، در حالی که لایه‌های زیری همچنان با رنگ طبیعی خود خواهند بود. 

بهترین خدمات رنگ و لایت 

در صورتی که برای رنگ کردن موی خود مصمم هستید ولی از آسیب‌های دکلره و بد رنگ شدن موی سرتان می‌ترسید، توصیه می‌کنیم از سالن زیبایی کمک بگیرید که بهترین خدمات رنگ و لایت را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد. یکی از بهترین سالن‌های زیبایی استودیو مو رزالیند است که انواع خدمات مو را ارائه می‌دهد. 
•    رنگ و لایت به روش‌های مختلف 
•    دارای جدید تکنیک‌ها در های لایت کردن مو 
•    بالیاژ 
•    آمبره 
•    پوش و لایت 
برندهای مصرفی این سالن زیبایی اورجینال هستند و هیچ آسیب به موهای سر مشتریان وارد نخواهند کرد. در لاین خدمات رنگ و لایت این سالن زیبایی در برند موهیر آمریکا برای دکلره استفاده می‌شود. اگر برایتان سوال است که مزیت این سالن نسبت به سایر سالن‌های زیبایی چیست باید بگوییم رزالیندا در واقع اولین مرکز درمانی تخصصی در لاین درمان موی سر است که بهترین خدمات رنگ و لایت را ارائه می‌دهد. 
حتی قبل از اینکه برای رنگ و لایت موی سر خود تصمیم قطعی بگیرید، می‌توانید از متخصصان این سالن مشاوره تخصصی دریافت کنید و آنها موهای شما را به صورت تخصصی و البته رایگان آنالیز خواهند کرد. علاوه بر خدمات رنگ و لایت، این سالن خدمات زیر را نیز ارائه می‌دهد: 
•    انواع تریتمنت‌های درمانی مو همانند کراتین، بوتاکس، پروتئین تراپی، آنزیم تراپی، درمان مشکلات ساقه و اسکالپ 
•    انواع خدمات ناخن 
•    کوتاهی مو 
•    مجهز به دستگاه‌های نانو استیم، دستگاه آنالایزر مو، دستگاه ماکرومیست، دستگاه اسپرینکل و غیره

در سالن الهه زیبایی و سلامت، زیبایی موی خود را بیابید 

سالن رزالیندا یکی از بهترین سالن‌های زیبایی فعال در تهران است که به صورت تخصصی علاوه بر زیبایی موی سر به سلامت اسکالپ و موی شما نیز اهمیت می‌دهد. موی سر تنها زمانی زیبا است که از سلامت کاملی برخوردار باشد. به عبارت دیگر زیبایی و درمان موی سر مکمل یکدیگر خواهند بود. 
در این استودیو معروف و محبوب، علاوه بر لاین رنگ و کراتین، لاین سلامت نیز وجود دارد. این استودیو به طور تقریبی اولین سالنی است که علاوه بر رنگ مو به صورت تخصصی بر روی درمان نیز تمرکز دارد. در واقع این سالن از طریق روش زیبایی یا بیوتی اسکالپ سر شما را درمان می‌کند. 
رزالیندا اولین سالن در کشور ایران است که به طور تخصصی بر روی زیبایی و درمان به صورت همزمان تمرکز دارد. تراپی‌های انجام شده در این سالن بسیار پیشرفته است و تا به امروز بسیاری از مشتریان رضایت داشته و پاسخ خوبی گرفته‌اند. بنابراین شما نیز می‌توانید از خدمات این سالن زیبایی نهایت بهره را ببرید. 

سخن آخر 

برای تغییر و تقویت روحیه خود رنگ و لایت مو می‌تواند گزینه مناسبی باشد که البته دردسر و هزینه‌هایی نیز به همراه دارد. اما اگر سالن زیبایی را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد، به طور حتم می‌توانید از رنگ و لایت موی سر خود نهایت لذت را ببرید. همان‌طور که گفتیم سالن زیبایی زرالیندا یکی از بهترین خدمات رنگ و لایت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. 
این سالن زیبایی اولین مرکز تخصصی درمانی مو است که برای هر یک از لاین‌های ناخن و رنگ پیچ‌های اینستاگرام جداگانه‌ای دارند. بنابراین با مراجعه به اینستاگرام سالن زیبایی رزالیندا می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد این مرکز تخصصی رنگ و لایت و البته درمان مو به دست آورید.