فهرست:

کدام یک را انتخاب کنم؟ رنگ یا لایت مو؟ 
چگونه بین رنگ و لایت یک گزینه را انتخاب کنم؟ 
موی خود را به طور کامل رنگ کنید 
موی خود را لایت کنید
ترکیب رنگ و لایت موی سر 
بهترین سالن زیبایی برای رنگ و لایت موی سر 

با نزدیک شدن به روزهای مهم زندگی‌تان همانند شب عروسی، روز نامزدی یا حتی تولد خود تصمیم می‌گیرید تغییری بزرگ در چهره و مدل موی خود ایجاد کنید. چه چیزی بهتر از تغییر رنگ موی شما خواهد بود؟ اولین قدم برای تغییر مدل چهره خود، انتخاب یکی از رنگ‌های موی سر است. برای مثال آیا دوست دارید تمام موهای خود را رنگ کنید یا تنها به فکر هایلایت کردن یا لایت کردن قسمت‌هایی از موی خود هستید؟ شاید برایتان سوال شود که کدام یک از این 2 روش برای شما مناسب‌تر خواهد بود؟ با کمک سالن‌های زیبایی که به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت دارند، می‌توانید بهترین سبک را انتخاب کنید. سالن زیبایی آدرینا یکی از بهترین و متخصص‌ترین سالن‌ها در رنگ و لایت موی متقاضیان است. با ما همراه باشید تا پاسخ دقیقی برای پرسش‌های ذکر شده در بالا بیابید. 

کدام یک را انتخاب کنم؟ رنگ یا لایت مو؟ 

انتخاب رنگ موی سر کار خیلی سختی نیست و شما حتی خودتان نیز می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما به طور معمول کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه‌ای این حوزه به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. انتخاب رنگ یا لایت مو به رنگ و پوست صورت شما بستگی دارد. 
اگر پوست سفیدی دارید، توصیه می‌کنیم موی خود را لایت کنید زیرا در این صورت جذابیت و درخشندگی پوست شما دوبرابر می‌شود. در ضمن حالت چشم و مدل صورت شما نیز تاثیر بسیاری در انتخاب رنگ یا لایت مورد نظر خواهد داشت. هر چه صورت ریزنقش‌تری داشته باشید، لایت شما را زیباتر نشان می‌دهد. 
با توجه به دلایل مختلفی که برای انتخاب یکی از روش‌های رنگ و لایت موی سر وجود دارد، در پایان این شما هستید که باید بهترین روش را براساس بودجه، نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. فراموش نکنید رنگ‌کاران حرفه‌ای زیادی در نزدیکی شما حضور دارند که می‌توانند در این مسیر شما را راهنمایی و همراهی کنند. 

چگونه بین رنگ و لایت یک گزینه را انتخاب کنم؟ 

اگر شما تمام موهای سر خود را رنگ کنید، به طور حتم از ویژگی‌های مثبت رنگ کردن موی سر بهره‌مند می‌شوید. در این صورت شما می‌توانید ظاهر خود را تغییر دهید، درخشندگی موهای خود را بیشتر کنید و همچنین استایل جدیدی به خود بگیرید. 
این در حالی است که لایت موی سر تنها رنگ ظریفی را در میان موهای شما ایجاد می‌کند. بنابراین برای انتخاب یکی از این 2 روش محبوب و پرطرفدار بهتر است تکنیک‌های دقیق آنها را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این روش‌ها کسب کنید. در ضمن رنگ و لایت تا حدودی مکمل یکدیگر هستند. 

موی خود را به طور کامل رنگ کنید 

در صورتی که رنگ کردن کل موی سر را انتخاب کنید، بدون شک از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. طبق این تکنیک زیبایی کل موهای شما با رنگ دلخواهتان پوشش داده می‌شود. رنگ کردن کل موی سر طی 3 روش انجام می‌شود: 
د    رنگ کردن موقتی موی سر که با شستن مو به تدریج محو می‌شود و به مرور زمان بد رنگ شده و از بین می‌رود. 
•    رنگ کردن موی سر با کمک رنگی که به رنگ پایه موی طبیعی شما نزدیک است و تنها باعث درخشندگی بیشتر موهای شما می‌شود. 
•    رنگ کردن دائمی موی سر که طبق آمار به دست آمده غیر قابل برگشت خواهد بود. از این روش برای پنهان کردن موهای خاکستری رنگ یا تغییر کامل رنگ موی سر یک‌بار برای همیشه استفاده می‌شود. 
توجه داشته باشید هر سالن زیبایی و هر رنگ‌کاری نمی‌تواند در این فرآیند نتیجه دلخواه را ارائه دهد. در واقع برخی از سالن‌های زیبایی از رنگ‌های بی‌کیفیتی استفاده می‌کنند که موهای شما را خشن و بدرنگ خواهند کرد. بنابراین در انتخاب رنگ‌کار مورد نظر و سالن زیبایی برای رنگ کردن موی خود دقت زیادی به خرج دهید. 

موی خود را لایت کنید

 لایت کردن مو بخشی جدایی‌ناپذیر از تکنیک‌های مربوط به رنگ کردن دائمی موی سر است. تنها تفاوت اصلی در میان رنگ و لایت کردن موی سر نحوه اعمال آنها است. در تکنیک لایت کردن، موهای شما تا حدودی روشن می‌شوند که انتخاب این رنگ بسیار محتاطانه خواهد بود. 
در ضمن لایت کردن مو باعث درخشندگی بیشتر موهای شما می‌شود. رنگ‌کار منتخب باید توجه به مدل مو و رنگ پایه یا اولیه موی شما رشته‌های ضخیم و ظریف را برای روشن کردن رنگ موی سر انتخاب می‌کند. این تکنیک برای جذابیت وصف‌ناپذیر موی سر شما گزینه خوبی خواهد بود. 
توصیه می‌کنیم به هنگام لایت کردن، همیشه رنگی را دو تا سه تن روشن‌تر از رنگ اولیه و پایه موی خود انتخاب کنید تا نتیجه به دست آمده تا حد زیادی جذاب و طبیعی باشد. 

ترکیب رنگ و لایت موی سر 

علاوه بر افرادی که یکی از این 2 روش زیبایی را انتخاب می‌کنند، برخی از افراد به فکر ترکیب این 2 تکنیک هستند. آیا برای شما نیز سوال است که چگونه می‌توانیم این 2 تکنیک را با هم ترکیب کرد؟ از آنجایی که این 2 تکنیک به طور کامل با هم هماهنگی دارند، شما می‌توانید به صورت ترکیبی از آنها استفاده کنید. 
مهم‌تر اینکه شما می‌توانید با پیروی از رنگ کامل موی سر خود رنگ لایتی را انتخاب کنید. لایت موی سر همیشه باید با رنگ موی شما تطبیق داشته باشد و تا حدودی شخصی‌سازی شود. در نتیجه می‌تواند زیبایی موی شما را تقویت کند. 
برای مثال اگر رنگ موی قهوه‌ای را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از لایت فندقی، ماهگونی یا حتی مسی استفاده کنید. در مقابل اگر رنگ قهوه‌ای روشن را در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از لایت کاراملی یا طلایی کمک بگیرید. 
در ادامه باید گفت برای رنگ موهای قرمز نیز لایت قرمز روشن یا بلوند توت فرنگی نیز می‌تواند گزینه مناسبی به شمار آید. در نهایت با بلوند کردن موی خود می‌تواند از هر نوع لایتی نهایت لذت را ببرید. 
کافی است در انتخاب سالن زیبایی خود دقت زیادی به خرج دهید تا پول و وقت شما هدر نرود. شما نیز مشتری خوش‌شانسی هستید که حق دارید توسط رنگ‌کاری حرفه‌ای موی خود را تغییر رنگ دهید. 

بهترین سالن زیبایی برای رنگ و لایت موی سر 

همان‌طور که در بخش‌های مختلف این راهنما اشاره کردیم، برای اینکه بتوانید مویی خوش‌رنگ داشته باشید و از رنگ موی خود نهایت لذت را ببرید، بهتر است از سالن زیبایی کمک بگیرید که در این حوزه تجربه و حرفه کافی داشته باشد. سالن زیبایی آدرینا یکی از بهترین و کارآمدترین سالن‌ها در رنگ و لایت موی سر است. 
با انتخاب آدرینا می‌توانید از با کیفیت‌ترین خدمات رنگ و لایت آنها با بهترین قیمت بهره‌مند شوید. این سالن زیبایی از اتحادیه آرایشگران مجوز رسمی دریافت کرده و قیمت خدمات رنگ و لایت آن مطابق با نرخ‌های مصوب اتحادیه آرایشگران است. 
خوشبختانه این سالن زیبایی به قدری مناسب و بهداشتی است که آوازه خوبی پیدا کرده و مشتریان زیادی دارد. شما نیز برای دریافت بهترین خدمات مربوط به رنگ و لایت موی خود می‌توانید به آدرینا سری بزنید و در انتخاب بهترین تکنیک رنگ یا لایت کردن موی سر از رنگ‌کاران حرفه‌ای آنها کمک بگیرید.  برای دیدن نمونه کارها از صفحه اینستاگرام سالن زیبایی آدرینا دیدن نمایید.