فهرست:

اکستنشن مو چیست؟ 
توصیه‌های قبل از اکستنشن مو 
موی خود را کجا اکستنشن کنیم؟ 

اگر شما نیز جزء کسانی هستید که از سایز، قد یا حجم موهای خود رضایت ندارید و به دنبال روشی می‌گردید تا موهای زیباتر و بیشتری داشته باشید، لازم نیست به طور حتم مو بکارید. البته که کاشت مو روشی مداوم و با کیفیت محسوب می‌شود اما کمی سخت، زمان‌بر و پر هزینه است. خبر خوب اینکه به جای کاشت دائمی موهای خود می‌توانید اکستنشن مو را امتحان کنید. اکستنشن روشی ساده، کم هزینه‌تر و دارای مدتی معین است. به عبارت دیگر شما حتی می‌توانید برای یک شب نیز موهای خود را اکستنشن کنید هر چند که این کار خیلی منطقی نخواهد بود. این روش یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش موی سر است که بیشتر سالن‌های زیبایی می‌توانند این متد را برای شما پیاده کنند. البته جنس مو، مواد مصرفی و همچنین روش اتصال موهای اضافه در ماندگاری آن بسیار تاثیرگذار است. با توجه به اینکه شما باید بابت این موهای اضافه شده مبلغی پول پرداخت کنید، تمام سعی خود را به کار برید تا بهترین سالن زیبایی را برای اکستنشن موی خود بیابید. براساس نظرسنجی‌های انجام شده سالن زیبایی سامیه یکی از بهترین سالن‌های زیبایی است که می‌تواند خدمات باکیفیت اکستنشن مو را در اختیار شما قرار دهد. البته قبل از انجام این روش افزایش مو، بهتر است به توصیه‌های ذکر شده در این راهنما توجه کنید. 

اکستنشن مو چیست؟ 

آیا تا به حال به برخی از بازیگران خارجی توجه کرده‌اید که در طول یک شب موهایشان خیلی بلند و پرپشت شده است؟ چطور چنین اتفاقی امکان‌پذیر خواهد بود؟ شاید تا چندین سال پیش بیشتر افراد طرفدار سلبریتی‌هایی بودند که از زیبایی‌های طبیعی خود نهایت استفاده را می‌کردند اما سلایق و علایق افراد تغییر کرد. 
بنابراین در حال حاضر اولین مسئله‌ای که سایرین را جذب می‌کند، ظاهر شما خواهد بود. موی سر نیز یکی از اصلی‌ترین ارکان تاثیرگذار بر روی زیبایی ظاهری افراد محسوب می‌شود. به منظور بلند شدن موهای سر به طور طبیعی باید مدت زیادی را منتظر بمانید اما با اکستنشن مو می‌توانید طی مدت کوتاهی به خواسته خود دست یابید. 
حتی با اضافه کردن موهای غیر طبیعی به موهای سر خود می‌توانید استایل‌ها و مدل‌های موی مختلفی را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید موهایی چتری، حالت‌دار یا حتی رنگی لابه‌لای موهای طبیعی خود اضافه کنید. با این روش می‌توانید به وسیله موهایی واقعی خیلی فوری موهای خود را بلند و حجیم کنید. 

توصیه‌های قبل از اکستنشن مو 

برخی از بانوان محترم به طور معجزه‌آسایی توقع دارند موهایشان بلند و پرپشت شود و از انواع روش‌های ساده و خانگی برای بلند کردن موهای خود استفاده می‌کنند. اما آیا این روش‌ها تاثیرگذار هستند؟ باید گفت شاید روش‌های افزایش مو به طور طبیعی تاثیرگذار و مفید باشند اما بسیار کند و کسل‌کننده خواهند بود. 
بنابراین اگر شما نیز مسحور موهای بلند هستید و نمی‌توانید زمان زیادی صبر کنید، توصیه می‌کنیم به اکستنشن مو فکر کنید زیرا با کمک این روش می‌توانید خواسته خود را به واقعیت تبدیل کنید. 
تصور کنید، درست زمانی که موهایتان را کوتاه کرده‌اید، به مهمانی دعوت می‌شوید که دوست دارید موهایی بلند داشته باشید. چاره رفع این معضل چیست؟ یا تصور کنید بعد از کوتاهی مو به مدل مویی برخورد می‌کنید که مخصوص موهای بلند است. 
در این زمان است که شاید از کوتاهی موی خود پشیمان شوید و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید. ولی نگران نباشید، اکستنشن مو می‌تواند روشی معجزه‌آسا و طبیعی برای بلند کردن موهای شما باشد. فقط کافی است 5 نکته ذکر شده در ادامه این مقاله را جدی بگیرید. 
در ادامه این راهنما توصیه‌های مهمی که باید قبل از اکستنشن مو در نظر بگیرید را به طور مفصل برای شما شرح می‌دهیم. 

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید 

اکستنشن مو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که مطابق با خواسته و نیاز شما خواهد بود. همچنین مهارت و پیشنهاد سالن زیبایی منتخب نیز بی‌تاثیر نیست. بیشتر سالن‌های زیبایی مبتدی در حوزه اکستنشن مو سعی دارند از ساده‌ترین و کاربرپسندترین روش افزایش مو استفاده کنند. 
طی این روش نوارهایی با مو اتصال پیدا می‌کنند که در این صورت شما هر زمانی که بخواهید می‌توانید آنها را از موی خود جدا و به آن وصل کنید. در روش دیگر اکستنشن مو، نوار چسب قوی و نامرئی باعث می‌شود موهای اضافه در محل مورد نظر دوام پیدا کنند.
 تمیزی این روش به قدری است که حتی با لمس کردن نیز غیر قابل تشخیص خواهد بود. این روش از اکستنشن تا 8 هفته دوام می‌آورد. در روش دیگری نیز موها را از طریق کراتینه و با فرآیندی به همراه تکنولوژی خاص به سر وصل می‌کنند.
 ناگفته نماند این روش اتصالات قوی‌تری خواهد داشت. طی این روش موهای اضافه شده تا 3 ماه یا بیشتر دوام می‌آورند. براساس نظر افراد متخصص این حوزه با توجه به سبک زندگی خود باید یکی از این روش‌های 3گانه را انتخاب کنید. 
در صورتی که زیاد به یوگا مشغول می‌شوید، کراتین گزینه بهتری برای شما خواهد بود. در صورتی که می‌خواهید رنگ خاصی لابه‌لای موهای خود داشته باشید، بهتر است قبل از کراتین کردن رنگ مو دلخواه را انتخاب کنید زیرا این نوع موهای اضافه برای مدتی طولانی در جای خود باقی می‌مانند. 
سالن زیبایی مجرب و متخصص است که سبک زندگی مشتریان را ارزیابی کند. برای مثال افراد عینکی باید اکستنشنی متفاوت از سایرین داشته باشند. مسائل زیاد کوچکی وجود دارد که تنها سالن‌های زیبایی متخصص از آن باخبر خواهند بود. سالن زیبایی سامیه نیز یکی از همین سالن‌های متخصص و فعال در حوزه افزایش مو است. 

رنگ مناسب خود را انتخاب کنید 

بهترین روش برای زیباتر کردن موهای خود اضافه کردن موهایی هم‌رنگ موی طبیعی سرتان است. بهترین روش تطابق رنگ موی اضافه شده براساس انتهای موهای طبیعی‌تان مشخص می‌شود. سعی نکنید موهای اضافه شده را با مو‌های درآمده از ریشه یا موهایی که در لابه‌لای موهایتان سرتان دیده می‌شود منطبق کنید. 
در صورتی که دوست دارید ساده و یکدست به نظر برسد بهتر است درست هم‌رنگ موهای طبیعی شما انتخاب شود. اما در صورتی که می‌خواهید برجسته‌تر از سایر موهایتان باشد می‌توانید از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید. 
ناگفته نماند بیشتر بانوان از موهایی با رنگ‌های ترکیبی خوششان می‌آید به همین دلیل بیشتر از رنگ‌هایی متفاوت با رنگ طبیعی موی خود استفاده می‌کنند. 
سالن‌های زیبایی با تجربه در این حوزه زیبایی پیش از قبول کار اکستنشن شما، عکسی از موهای سرتان دریافت می‌کند تا درست رنگی را مطابق با موی سرتان انتخاب و موهای اضافه را برای شما وصل کند. 

به کیفیت موی اضافه شده توجه کنید 

به طور کلی در چنین روش زیبایی، کیفیت حرف اول را می‌زند. اکستنشن‌های مصنوعی مقرون به صرفه هستند اما به راحتی گره می‌خورند و درخشندگی فوق‌العاده بالایی دارند که همین امر باعث غیر طبیعی شدن موهای شما می‌شود. 
براساس این نکات می‌توان فهمید که موی خریداری شده از رنگ و بافت ایده‌آلی تشکیل نشده است. در واقع با انتخاب این موهای بی‌کیفیت با گذر زمان متوجه آسیب‌های بسیاری می‌شوید. برخی از سالن‌های زیبایی بالاترین کیفیت موهای خود را در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهند. 
بنابراین موهای اضافه‌ای را بپذیرید که به موهای واقعی شما نزدیک باشد بنابراین هر نوع بافت و مدل مویی بر روی این اکستنشن باقی می‌ماند. در ضمن هرگز به سراغ گزینه‌های ارزان نروید. در نظر داشته باشید، موهای شما یکی از ویژگی‌های اختصاصی خودتان است و باید خودتان آن را توسعه دهید. 
موهایی که به نظر تقلبی هستند را هرگز انتخاب نکنید. زیرا اکستنشن باید به قدری با کیفیت انجام شود که کسی اکستنشن کردن شما را حدس نزد. 
یکی از بهترین روش‌ها برای اطمینان از کیفیت اکستنشن یک شکل بودن تمام تار موهای آن است که از گره خوردن و مات شدن جلوگیری می‌کند. در واقع در این موهای طبیعی اضافه شده بخش‌هایی برای جلوگیری از گره خوردگی و شکستن وجود دارد. 

از موهای اضافه شده خود نگه‌داری و مراقبت کنید 

موهای اضافه شده نیز درست همانند موهای طبیعی به شستشوی منظم نیاز دارند. بسته به مدت زمانی که موهای اضافه شده بر روی سر شما هستند باید آنها را بشویید. برای شستشوی موهای اکستنشن شده باید آنها را کمی بشویید و سپس با یک حوله خشک کنید. قبل از اینکه موهای شما گره بخورند باید آنها را شانه کنید. 
در واقع بهتر است پیش از هر نوع گره خوردگی موهای اضافه شده را شانه بزنید. از شامپو و نرم‌کننده بدون سولفات استفاده کنید و آنها را با حوله پاک کنید تا آب اضافی آنها به طور کامل گرفته شود سپس منتظر بمانید تا با گذر زمان موهای شما به طور کامل خشک شوند. 
بهتر است برای خشک شدن موهای خود صبور باشید و از لوازم حرارتی استفاده نکنید یا سشوار را به طور مستقیم بر روی موهای خود قرار ندهید. همچنین هرگز با موهای خیس به تخت خواب نروید. قبل از اینکه سر خود را روی بالش بگذارید از خشکی موهای خود مطمئن شوید. 

به موقع اکستنشن موی خود را باز کنید 

اینکه بدانید درست در چه زمانی باید خود را از بند موهای اضافه شده رها کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید شنیده باشید که برخی از افراد بعد از اکستنشن از کیفیت موهای طبیعی خود ناراضی هستند و به شما هشدار می‌دهند که اکستنشن به موهای سرتان آسیب می‌زنند. 
اما تنها دلیلی که موهای اضافه می‌توانند به موی طبیعی شما آسیب بزنند، مربوط به نوع حذف آنها خواهد بود. در واقع برخی از افراد به صورت حرفه‌ای اکستنشن موهای خود را حذف نمی‌کنند و همین امر باعث دردسر خواهد بود. شما باید به چارچوب زمانی موهای اضافه شده توجه داشته باشید. 
برای مثال نمی‌توانید اکستنشن را برای مدت خیلی طولانی بر روی سر داشته باشید. برای اطمینان از عدم آسیب به موهای طبیعی خود باید از سنگین نبودن این موهای اضافه شده نیز مطمئن شوید. در صورتی که موهای اضافه شده بیش از حد سنگین باشند، در نهایت موهای شما ریزش پیدا می‌کنند. 
این ریزش شدیدتر می‌شود و هیچ راهی برای جلوگیری از آن نخواهد بود و در نهایت موهای شما می‌شکنند. اکستشن مو هرگز به طور خودکار از بین نمی‌رود یا کنده نمی‌شود. همچنین نباید هیچ دردی را به شما منتقل کند. 
در صورتی که بعد از وصل کردن اکستنشن احساس درد داشتید، بلافاصله به سالن زیبایی مورد نظر برگردید و مطمئن شوید که موهای اضافه شده را به درستی وصل کرده‌اند. 

موی خود را کجا اکستنشن کنیم؟ 

از آنجایی که اضافه کردن مو یک روش مدرن و نوین است شما باید برای انجام اکستنشن موی خود به سراغ سالن‌های زیبایی بروید که جزء مدرن‌ترین آرایشگاه‌ها به شمار می‌آیند و به روزترین خدمات زیبایی را ارائه می‌دهند. 
برای مثال سالن زیبایی سامیه یکی از همین به روزترین سالن‌های زیبایی است که قیمت اکستنشن موی آن بسیار مناسب و قابل قبول خواهد بود. این سالن زیبایی برای تمام خدمات قابل ارائه خود بهترین و کامل‌ترین مشاوره‌ها را ارائه می‌دهد.
 پس اگر قصد دارید که برای پر حجم شدن موهای خود از اکستنشن استفاده کنید، بهتر است با متخصصان حاضر در سالن زیبایی سامیه مشورتی داشته باشید. توصیه می‌کنیم درنگ نکنید و همین حالا با این سالن زیبایی مجرب و متخصص در مورد اضافه کردن مویی مشابه با موی طبیعی خود صحبت کنید. برای دیدن نمونه های اکستنشن مو به صفحه اینستاگرام سالن زیبایی و آموزشی سامیه دیدن نمایید.