تا 5 روز حمام نروید

بهتر است موهای خود را در 5 روز اول بعد از نصب اكستنشن شست‌وشو ندهید تا چسب‌ها سرجای خود كاملاً ثابت شوند. در هفته اول ممكن است پوست سرتان به خارش بیفتد. در این صورت از اسپری مرطوب‌كننده مو استفاده كنید. این خارش طبیعی است. بعد از چند روز پوست سر به اكستنشن عادت می‌كند. ممكن است اوایل هنگام خواب در قسمت‌هایی كه اكستنشن اضافه شده احساس ناراحتی كنید. این حس بعد از 4 تا 5 روز از بین خواهد رفت و دیگر حتی متوجه اكستنشن نخواهید شد. توصیه می‌شود قبل از خواب، موهای خود را با یك كش سر نرم در بالای سرتان جمع كنید یا اینكه آنها را ببافید تا به هم گره نخورند. هیچ‌وقت با موهای خیس و مرطوب نخوابید.

 فقط روزی یك بار

برای حفظ دوام اكستنشن از برس‌های مخصوص موهای اكستنشن‌شده استفاده كنید. دانه‌های به كار رفته در این برس‌ها بسیار نرم و نازك هستند. برس‌هایی كه سر دانه‌هایشان برجسته است باعث كشیده شدن اكستنشن می‌شوند. اگر موهایتان گره خورده است، شانه كردن را از پایین به بالا شروع كنید. سعی كنید روزی یك بار بیشتر موهایتان را شانه نكنید تا موهای تضعیف‌شده دیرتر بریزند. ریزش مو هنگام شانه‌كردن و دوش گرفتن كاملاً طبیعی است. اینها همان تارهایی هستند كه به اكستنشن وصل نشده‌اند. فراموش نكنید هر فرد به‌طور طبیعی در روز صد تار مو از دست می‌دهد.

روش دوش گرفتن تان را تغییر دهید

بعد از اكستنشن قبل از شستن موها آنها را به‌خوبی شانه كنید تا تمام گره‌ها باز شوند. یك‌مرتبه موهای خود را زیر دوش نبرید. سرتان را عقب بگیرید یا موهای‌تان را از فرق سر به دو نیم تقسیم كنید و آرام زیر دوش بروید. هرگز موقع شست‌وشو سرتان را زیر دوش یا در روشویی پایین نگیرید مگر اینكه فقط بخواهید جلوی موهایتان را بشویید. سپس به اندازه لازم از شامپو استفاده كنید اما موهایتان را مالش ندهید و تنها با دست آنها را از بالا به پایین فشار دهید تا كاملاً تمیز شوند. سپس به همان روش قبلی زیر دوش آب رفته و كاملاً آنها را آبكشی كنید. بعد از آن نیز حتما از نرم‌كننده مو استفاده كنید اما مراقب باشید نرم‌كننده به محل نصب اكستنشن نخورد. این كار باعث می‌شود اكستنشن‌ها شل شده و زودتر از موعد جدا شوند. بعد از حمام، سریع حوله را دور موهایتان بیندازید تا وزن اضافی آب از روی آن برداشته شود. به آرامی موها را درون حوله فشار دهید اما حوله را بالا یا پایین نكشید.