1- مراقبت های قبل از تزریق ژل
امروزه روش های مختلفی جهت پر شدن گودی های صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از شرایط خاصی برخوردارند. تزریق ژل یکی از این موارد محسوب می شود و از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است. ژل و انواع آن را می توان یکی از پر کننده های غیر طبیعی به شمار آورد که می بایست قبل از تزریق  آن افراد به چند نکته مهم توجه کنند.
                                                                
انتخاب متخصص و دکتر مجرب، میزان انتظار بیمار و شخص متقاضی، نوع ژل مورد استفاده قرار گرفته شده، قیمت ژل، نواحی مورد نیاز برای تزریق ژل، مراقبت های قبل و بعد از تزریق و چندین مورد دیگر از جمله نکاتی است که افراد می بایست قبل از اقدامات اولیه به آنها توجه نمایند. رضایت فردی که ژل را به عنوان یک پرکننده انتخاب کرده است نیز موضوع مهمی است که به تخصص پزشک و نوع ژل به کار رفته شده بستگی دارد. در ادامه بیشتر به این موضوعات خواهیم پرداخت.
2- تزریق ژل یا تزریق فیلر چیست؟
تزریق ژل یا تزریق فیلر می‌تواند دائمی یا موقت باشد. ساختار فیلر می‌تواند از ژل‌های طبیعی و مصنوعی که از پلیمرهای مختلف تشکیل شده‌اند یا کلاژن استخراج شده از انسان یا حیوان باشد.
اسیدهیالورونیک به صورت طبیعی در پوست تولید می‌شود و به تشکیل ساختار و قابلیت ارتجاعی آن کمک می‌کند. اسیدهیالورونیک ساختارهای بین‌سلولی را پایدار کرده و شبکه‌ای ویسکو الاستیک را برای به هم پیوستن کلاژن و فیبرهای الاستین تولید می‌کند.
3- چه کسانی می‌توانند از بوتاکس مو استفاده کنند؟
استفاده موضعی از بوتاکس که با عنوان بوتاکس مو معروف است، معمولا برای کسانی توصیه می‌شود که موهای شکننده، آسیب‌دیده و وز شده دارند. افرادی که موهای آنها بر اثر حالت دادن با حرارت و رنگ کردن آسیب دیده است می‌توانند از درمان‌های مرتبط با نرم کردن یا تقویت مو استفاده کنند.
نزریق بوتاکس زیر پوست سر برای کسانی توصیه می‌شود که زیاد عرق می‌کنند. تعریق زیاد باعث می‌شود که موها به سرعت چرب و آلوده شوند و ریزش آنها افزایش پیدا کند.
افرادی که تزریق بوتاکس انجام می‌دهند، بین دو بار شستن موها، موهایشان دوام بیشتری پیدا می‌کند و ریزش آن کمتر می‌شود.
4- چه کسی می تواند از بوتاکس برای موهایش استفاده کند؟
اگر این موارد را دارید می توانید از بوتاکس استفاده کنید:
مو خوره
موهای کم پشت و کدر
موهای آسیب دیده و موهای وز
آیا دوست دارید موهایتان صاف باشد:
به طور کلی بوتاکس، برای هر نوع مویی ایمن تلقی می شود.