تزریق ژل لب با متد روسی
امروزه افراد بسیار زیادی تحت عمل‌ های مختلف جراحی برای برجسته کردن لب‌ های خود هستند، اما افراد زیادی نیز به علت عوارض ناشی از آن به تزریق ژل لب روی می‌  آورند که تزریق فیلر لب با متد روسی یکی از این موارد می‌ باشد. مدل‌ های بسیار زیادی برای تزریق ژل لب وجود دارد که تزریق  فیلر لب با متد روسی یکی از آن‌ ها است. از آن جایی که این روش امروزه طرف‌ داران بسیار زیادی پیدا کرده‌ است، ما نیز در این مقاله به بررسی تزریق ژل لب با متد روسی، موارد مهم و بایدها و نبایدهای آن می‌ پردازیم. پس لطفاً تا آخر این مقاله را بادقت بخوانید. 
 
 
 
آشنایی با تکنیک تزریق ژل لب با متد روسی 
همان‌ طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، تزریق ژل لب با متد روسی یکی از مدل‌ هایی است که امروزه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته‌ است. در این روش تزریق فیلر لب بر اساس شکل و ساختار لب‌ های خانم‌ های روسی انجام می‌ شود. با این‌ حال شما باید به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل کشیدگی بیش‌ از حد لب و بزرگ شدن آن در این روش، تزریق این نوع از متد برای افرادی که دارای چشم‌ های کوچک و لب‌ های بزرگ هستند به‌ هیچ‌ عنوان پیشنهاد نمی‌ شود و بهتر است بانوان پیش‌ از انجام این کار با متخصص پوست و مو مشورت‌ های لازم را داشته باشند. در این مدل تزریق فیلر در ناحیه  V شکل دهان می‌ باشد و هدف از انجام آن افزایش نقطه اوج لب‌ ها و بهبود زیبایی و ظرافت است. در این تکنیک بیش تر از اندازه لب‌ ها، بر روی تیزی حاشیه لب‌ ها و کشیدگی آن‌ ها تمرکز می‌ شود و مقدار کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لوله جهت برجسته کردن و لیفت نواحی لب صورت می‌ گیرد. پس‌ از آن که طرح کلی لب تعیین و مشخص شد، مقداری فیلر نیز به داخل لب تزریق می‌ شود که حجم آن را بیش تر نشان دهد. برای این کار باید به هر دو لب بالایی و پایینی دقت شود، در حالی که برای اجرای فیلر تمرکز اصلی بر روی لبه بالایی می‌ باشد، اما برای به دست آوردن ظاهر طبیعی و تقارن بیش تر ناحیه دهان، باید تزریق فیلر بر روی لبه پائینی نیز انجام شود. 
 
 
 
مناسب بودن تزریق ژل لب با متد روسی 
قطعا تزریق ژل لب با متد روسی مانند سایر تزریق‌ ها برای افرادی مناسب و برای افرادی نامناسب است، پس شما نیز اگر قصد چنین عملی را دارید، پیش‌ از انجام آن ابتدا با متخصص پوست و مو صحبت کنید و به مواردی که در این بخش اشاره می‌ کنیم نیز دقت کافی داشته باشید. 
• برخی از افراد ممکن است کمان Cupid کمی داشته باشند یا در افراد مسن‌ تر ممکن است به دلیل افزایش سن لب بالایی شان شکل طبیعی خود را از دست‌ داده و چروک شده باشد. در افراد دیگری به‌ طور کلی ممکن است اصلا کمانی وجود نداشته باشد و آن‌ ها به این امید که بتوانند لب‌ هایی با کمان‌ های زیبا داشته باشند، اقدام به تزریق ژل لب با متد روسی کنند.
• پزشک متخصص وقتی با اولین نوع بیماری که ذکر کردیم مواجه می‌ شود، به راحتی می‌ تواند تمام آن‌ چیزی که برای این کار نیاز است را انجام دهد و تزریق فیلر اسید هیالورونیک را در ناحیه‌ ای از لب انجام دهد که بلافاصله حجم آن افزایش می‌ یابد، در نتیجه شکل کمان بارزتر و تیزتر در قسمت لبه بالایی ایجاد می‌ شود، اما برای افرادی که هیچ‌ وقت کمان Cupid را نداشته‌ اند و قصد دارند با تزریق ژل لب با متد روسی این کار را انجام دهند، این فرایند پروسه‌ ای دشوارتر است و حتی ممکن است فرد مراجعه‌ کننده به نتیجه دلخواه خود نرسند و نیاز به چندین جلسه تزریق فیلر داشته باشد. 
• پر کردن شیارهای عمودی بالای لب‌ ها از دیگر نواحی که معمولاً در روش تزریق ژل لب با متد روسی مورد توجه قرار می‌ گیرد، پر کردن شیارهای عمودی می‌ باشد که بر روی پوست بین نیمه فوقانی لب و سوراخ‌ های بینی قرار دارد و به آن‌ ها ستون‌ های philtrum می‌ گویند. اگر این ستون‌ ها به وسیله فیلر اسید هیالورونیک پر شود، در نتیجه ظاهری جوان‌ تر و زیباتر پیدا می‌ کند و به زیباتر دیده شدن لب‌ های بالایی نیز کمک می‌ کند. این ستون هم چنین می‌ تواند به برجسته‌ تر نشان‌ دادن لب بالایی کمک زیادی کند و باعث شود تا این لب‌ ها کشیده‌ تر به‌ نظر بیایند. 
برای آشنایی با بهترین متخصصین تزریق ژل لب با متد روسی در نیاوران اینجا را کلیک نمایید.