سفر با تاکسی های بین شهری هم هزینه کمتری خواهد داشت و هم این که مجبور نیستید خودتان ساعت ها رانندگی کنید و خسته به مقصد برسید. در ضمن با استفاده از این روش حجم ترافیک هم به میزان زیادی کاهش پیدا میکند و میزان آلودگی هوا کمتر می شود. پس خوب است که با فرهنگ سازی درست، استفاده از تاکسی های بین شهری برای مسافرت را جایگزین خودروهای شخصی کنیم تا دستاوردهای ذکر شده را بدست آوریم. هزینه تاکسی های بین شهری بر اساس مؤلفه‌های مختلفی تعیین می شود. در این مقاله از سایت برترین ها قصد داریم کرایه تاکسی تهران چالوس ۱۴۰۱ و عوامل موثر بر تعیین این کرایه بپردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین شرکت تاکسیرانی


بیشتر بخوانید : تاکسی سرویس غرب تهران


نرخ کرایه تاکسی تهران چالوس ۱۴۰۱

همانطور که گفتیم قیمت تاکسی تهران چالوس مانند هزینه سایر وسایل حمل و نقل عمومی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • فاصله بین مبدا و مقصد
  • میزان بنزین مصرفی
  • مدل و نوع خودرو
  • هزینه بیمه و سایر هزینه های جانبی خودرو
  • میزان تردد در آن مسیر
  • و ...

تمامی این موارد ذکر شده تعیین کننده هزینه بلیط تاکسی تهران چالوس و همچنین سایر مسیرها است.  اگر در شرق تهران ساکن هستید میتوانید به صفحه تاکسیرانی در تهرانپارس مراجعه کرده و پس از تماس از هزینه دقیق آن مطلع شوید.

کرایه سواری تهران چالوس بیهقی و پایانه غرب در صورتی که نوع خودرو پژو یا سمند باشد برای هر نفر 240000 تومان و در حالت VIP که خودرو رنو النترا یا اکسنت باشد برای هر نفر 285000 تومان است. در ضمن اگر قصد گرفتن تاکسی دربست را دارید کرایه از یک میلیون و پانصد شروع میشود با توجه به نوع خودرو این میزان کرایه ممکن است بیشتر هم بشود.

نرخ کرایه تاکسی تهران فیروزکوه چقدر است؟

نرخ کرایه تاکسی تهران فیروزکوه به صورت عادی حدودا 120000 تومان است و اگر درخواست خودرو دربستی داشته باشید کرایه شما از 250000 تومان شروع میشود. 

قیمت تاکسی تهران به نوشهر چقدر است؟

اگر قصد سفر به نوشهر را دارید یکی از روشهای سفر استفاده  از تاکسی است البته لازم است قیمت تاکسی تهران به نوشهر را بدانید. نرخ کرایه عادی 240000 تومان است برای هر نفر و برای تاکسی دربستی تهران به نوشهر با توجه به نوع خودرو که عادی است یا VIP نرخ کرایه از یک میلیون شروع میشود. برای اطلاعات دقیق تر می توانید به صفحه تاکسی تلفنی در صادقیه مراجعه نمایید.

کرایه تاکسی تهران چالوس


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : 7 میان وعده سالم برای سفرهای جاده ای


جمع بندی کرایه تاکسی تهران چالوس ۱۴۰۱

برای سفر با تاکسی به این نکته حتما توجه داشته باشید که به علت شیوع ویروس کرونا تمامی خودروها باید پروتکل های بهداشتی اعلام شده را رعایت کنند و با ظرفیت 3 نفر خدمات ارائه دهند.
در این مطلب کرایه تاکسی تهران چالوس ۱۴۰۱ گفته شد اما قیمت های ذکر شده در این مطلب تقریبی است زیرا هر تعاونی ای ممکن است با توجه به خدمات اضافه تر یا کمتری که ارائه میکنند قیمت های متفاوتی داشته باشند.