تمایل انسان به زیبایی تاریخچه‌ای دور و دراز دارد و انسان همواره در تلاش بوده کارهایی را انجام دهد که در زیبایی او نقش موثری دارند. یکی از این کارها زاویه سازی صورت است، درمان‌های زیبایی مختلفی برای زاویه سازی صورت یا مادلینگ صورت وجود دارد و بین خانم‌ها حتی آقایان طرفداران زیادی دارد. در این مقاله از سایت برترین ها قصد داریم به موضوع زاویه سازی صورت و انواع روش‌های آن و قیمت زاویه سازی صورت در تهران بپردازیم پس با ما همراه باشید.

عوارض زاویه سازی صورت


بیشتر بخوانید : بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟ معرفی انواع، مزایا و معایب


انواع روش‌های زاویه سازی صورت

برای زاویه سازی یا مادلینگ صورت روش‌های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

  • زاویه سازی صورت با نخ
  • زاویه سازی صورت با ژل
  • زاویه سازی صورت با چربی
  • زاویه سازی صورت با جراحی

در میان روش‌های گفته شده برای زاویه سازی صورت کشیده و گرد، تزریق ژل و چربی مزایای بیشتری نسبت به تکنیک‌های دیگر دارد. زیرا این روش‌ها غیر تهاجمی بوده و همچنین از لحاظ هزینه مقرون به‌صرفه‌تر هستند. در ضمن در صورت راضی نبودن زیباجو از نتیجه، تزریق ژل قابل برگرداندن است. بنابراین شما میتوانید با مشورت پزشک متخصص و بررسی شرایط خودتان یکی از این راه‌ها را انتخاب کنید.

هزینه عمل زاویه سازی صورت


بیشتر بخوانید : تزریق ژل و بوتاکس در شهرک غرب، کجا میتونم پیدا کنم؟!


قیمت زاویه سازی صورت در تهران چگونه تعیین میشود؟

زاویه سازی صورت کشیده یا گرد با اصلاح فرم چانه، فک، گونه‌ها، شقیقه‌ها و پیشانی انجام می‌شود. قیمت زاویه سازی صورت در تهران براساس عوامل مختلفی مثل کلینیک انتخابی، میزان تخصص پزشک معالج، دستمزد پزشک، نوع روش انتخابی، فرم صورت و ... تعیین میشود. در ادامه قصد داریم هزینه تقریبی و حدودی هر کدام از روش‌های زاویه سازی صورت را بیان کنیم.

قیمت زاویه سازی صورت با ژل

معمولا برای زاویه سازی صورت با توجه به فرم صورت فرد از 5 تا 10 سی سی فیلر لازم است.
قیمت زاویه سازی صورت با ژل به این صورت است که هزینه هر سی سی ژل مناسب برای زاویه سازی صورت از چیزی حدود 1٫500٫000 تومان شروع و حداکثر تا حدود 5٫500٫000 تومان میشود. این تفاوت قیمت علاوه بر عوامل گفته شده به نوع ژل و ماندگاری آن هم مربوط میشود. ماندگاری زاویه سازی صورت با ژل حدود 6 ماه تا یک سال است. اگر به دنبال بهترین مرکز برای زاویه سازی صورت در تهران هستید می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت زاویه سازی صورت با چربی

روش دیگر برای زاویه سازی صورت تزریق چربی است که این چربی حتما باید از بدن خود فرد استخراج شود، به این صورت که پزشک از پهلوها، شکم یا پشت ران مقدار مناسبی چربی ساکشن میکند و آن چربی‌ها را طی فرآیندی برای تزریق به صورت آماده میکند. قیمت زاویه سازی صورت مردان و زنان به روش تزریق چربی به صورت حدودا 10 تا 12 میلیون تومان است. ماندگاری زاویه سازی فک و صورت در این روش حدودا 2 سال است.

هزینه زاویه سازی صورت با نخ

یکی دیگر از روش‌هایی که برای زاویه‌دار کردن صورت استفاده میشود، استفاده از نخ‌های خاردار است. ماندگاری این روش حدودا 12 تا 18 ماه است. هزینه زاویه سازی صورت با نخ به طور میانگین و تقریبی 4  تا 10 میلیون تومان است.

قیمت زاویه سازی صورت با جراحی

این عمل جزو عمل‌های زیبایی است، البته در برخی موارد جنبه درمانی هم دارد. در این روش اگر فک بزرگ باشد پزشک با برش بخشی از استخوان فک سایز فک را کاهش داده و اگر این قسمت دارای عضلات بزرگ باشد قسمت‌هایی از این عضله را بیرون می‌کشد و آن قسمت را بخیه می‌زند و یا اگر فک کوچک باشد از پروتز برای زاویه سازی استفاده میکند. در هر حال قیمت زاویه سازی صورت با جراحی بین 15 تا 40 میلیون تومان است .
اگر ساکن شرق تهران هستید حتما برای شناخت پزشکان حرفه ای در این زمینه از صفحه دکتر پوست و مو در شرق تهران دیدن نمایید.

ماندگاری زاویه سازی صورت


بیشتر بخوانید : بهترین دکتر تزریق ژل در مرزداران


جمع بندی

در مقاله قیمت زاویه سازی صورت در تهران، با انواع روش‌های زاویه دار کردن صورت و هزینه آن‌ها آشنا شدید البته باید این نکته را در نظر بگیرید که قیمت‌های گفته شده کاملا تقریبی است یعنی در کلینیک‌های مختلف ممکن است کمی بالاتر یا پایین‌تر باشد. در نهایت توصیه ما به شما عزیزان این است که کیفیت را فدای کمیت نکنید و برای پرداخت هزینه کمتر به افرادی که برای انجام این کار تخصص و توانایی کافی ندارند مراجعه نکنید زیرا ممکن است شما را درگیر عوارض و مشکلاتی کنند.