انجام فیشیال صورت امروزه یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های پوستی محسوب می‌شود. آلودگی هوا، گردو خاک و حتی نور آفتاب باعث شده تا پوست کدر و زشت نشان داده شود. بهترین راه برای رفع کدری و خستگی پوست، انجام مراقبت‌های پوستی از جمله استفاده از بهترین برند برای فیشیال صورت به صورت روزانه و روتین هر روزه است. البته باید توجه کنید که برندی خوب و معتبر را برای انجام فیشیال انتخاب نمایید تا از داشتن پوستی شاداب راضی باشید. تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

بهترین محصولات مراقبت از پوست 2021


بیشتر بخوانید : چه فصلی برای پاکسازی پوست مناسب تر است؟!


بهترین برند برای فیشیال صورت

برندهای مختلف و محبوبی برای انجام فیشیال صورت وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

برند کلینیک

بهترین برند برای فیشیال صورت، برند محبوب و معروف کلینیک آمریکایی است که انواع عطر و ادکلن و محصولات مراقبت پوستی زیاد و با کیفیتی را تولید می‌کند. اثر بخشی محصولات پوستی برند کلینیک آمریکا به قدری بالاست که شست‌وشو دهنده‌های پوست، علاوه‌بر پاکسازی پوست، جوش‌های سر سیاه را هم به طور کلی نابود می‌کند. همچنین قیمت محصولات برند کلینیک بسیار مناسب و پایین است.

برند ناچار

تاچا یک برند محبوب ژاپنی است که حامی پروپاقرص حیوانات است و البته محصولات بهداشتی و آرایشی آن قیمت بالایی دارند. تاچا برندی با تنوع محصولات جلوگیری از پیری پوست و خواص روشن کنندگی و شفاف سازی پوست است.

برند اون

یکی دیگر از بهترین برندهای فیشیال صورت برند اون فرانسوی است. برند اون با قیمتی مناسب و محصولاتی بی‌نظیر که دارای ترکیب آب چشمه درمانی هستند، بهترین خدمات پوستی و زیبایی را ارائه می‌دهد. برند اون با محصولات پوستی بی‌نظیرش پوستی شفاف، شاداب و سرزنده را به شما هدیه می‌دهد.

برند سینره

بهترین برند فیشیال صورت در ایران، سینره است که در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد. به دلیل محصولات عالی و کیفیت بالا، همچنین رضایت قابل توجه مشتریان در طی سال‌های استفاده از محصولات سینره، این برند موفق به کسب تأییدیه متخصصان بورد پوست در لندن شد.

برند سی گل

برند سی گل با تولید بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات مراقبت پوستی، جای خود را در میان برندهای محبوب و معروف دنیا باز کرده است. همچنین سی گل با برندهای روآل و ویشی نیز همکاری مستمر دارد.

بهترین مارک ماسک آبرسان صورت


بیشتر بخوانید : پاکسازی پوست صورت در پاسداران


بهترین مارک ماسک آبرسان صورت

آبرسان‌های صورت براساس نوع پوست متفاوت هستند. پوست‌های خشک و چرب ماسک مخصوص خود را دارند که بهترین ماسک‌های آبرسان صورت می‌تواند کمک شایانی به این دسته از افراد کند. البته پوست خشک بیشتر نیاز به ماسک آبرسان دارد.

برند ماسک

توضیحات

ویژگی‌های آبرسان

بایوآکوا

ماسکی چند منظوره با خواص آبرسانی و مرطوب‌کنندگی همه انواع پوست، همچنین جلوگیری از پیری پوست و جوانسازی آن، کنترل چربی پوست و از بین بردن منافذ بازی که سبب آکنه می‌شوند.

مخصوص برای بانوان و آقایان، مرطوب کننده، دارای ویتامین‌های E,C,B5

لکسیون

بازساز کننده پوست و سلول‌های مرده آن، شاداب کننده و آبرسانی کامل به پوست، وجود عصاره پرتقال که سبب روشنی پوست می‌شود.

مختص پوست بانوان و آقایان، آبرسانی کامل انواع پوست خشک و حساس و حتی چرب

پئونی فریمن

بهترین زمان استفاده از ماسک گل رز پئونی فریمن شب‌ها و هفته‌ای ۲بار است. ماسک گل رز می‌تواند به بازگشت تمامی آب از دست رفته و خشک شده صورت و پوست کمک شایانی کند.

دارای عصاره گل رز صورتی، آبرسانی کامل پوست، مخصوص پوست‌های خشک و حساس

بایومارین

دارای جلبک دریایی که خاصیت آبرسانی بالایی دارد. به شادابی و طراوت پوست خشک شده و همچنین جوانسازی آن کمک فراوانی می‌کند.

مخصوص پوست‌های بسیار خشک، آبرسان قوی به علت وجود جلبک

بایوآکوا

دارای عصاره انار، مخصوص شب، شاداب کننده پوست خسته از کارهای روزانه، آبرسانی فوق‌العاده به انواع پوست‌ها

مخصوص پوست بانوان و آقایان، قابل استفاده برای انواع پوست‌های خشک، حساس و مختلط، آبرسان عالی شبانه

 

بهترین برند محصولات مراقبت پوستی خارجی

برندهای محبوب و معروف مراقبت پوستی خارجی دارای خواص جوانسازی و شادابی پوست هستند مانند:

مارک اوسرین

برندی آلمانی بوده که دارای انواع محصولات پوستی و بهداشتی است. کرم‌های ضدآفتاب، مرطوب‌کننده و آبرسان قوی برند اوسرین جزو بهترین برند محصولات مراقبت پوستی خارجی محسوب می‌شوند.

بادی شاپ

برندی انگلیسی، با تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، از همه مهم‌تر قیمتی مناسب‌تر از باقی برندها دچار محبوبیتی عالی بین مردم شده ‌است. بادی شاپ برای انواع پوست‌ها، آکنه و جوش محصول مخصوص دارد.

برند ایزدین

برند ایزدیان ساخت اسپانیا بوده که محبوبیت خاصی بین مردم به علت محصولات بی‌نظیرش کسب کرده است. آبرسان‌های قوی برند ایزیدین به علت داشتن آب سبک، درخشندگی و شفافیت محشری به پوست می‌دهند.

بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی

برندهای فرانسوی یکی از پرطرفدارترین برندهای مراقبت پوستی در سطح جهان هستند. برخی از آن‌ها مانند:

مارک ویشی

یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست فرانسوی مارک ویشی است. آبرسان‌ها و لوسیون‌های نرم کننده فقط بخشی از محصولات بی‌نظیر این برند است.

برند میبلین

در سال ۱۹۱۵ برند میبلین تأسیس شد و با ارائه بهترین محصولات آرایشی جز معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای فرانسه شده ‌است.

برند نارس

کمپانی بزرگ لوازم آرایشی در فرانسه که توانست در سال ۱۹۴۴ توسط بلاگری کار بلد شروع به کار کند. برند نارس در مدت زمان کوتاهی‌ به بهترین و محبوب‌ترین، برند لوازم آرایشی تبدیل شد.

برند کلوران

برندی متفاوت با تولید انبوه شامپو، نرم کننده و آبرسان پوست و شوینده های آرایشی است. تمامی مواد تشکیل دهنده محصولات برند کلوران متشکل از جو، انبه، انار و دیگر گیاهان مغذی برای پوست و مو هستند.

بهترین برند محصولات مراقبت پوستی خارجی


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : سن مناسب برای کرم ضد چروک


بهترین محصولات مراقبت پوستی 2022

محصولات متنوع و فراوانی برای مراقبت از پوست وجود دارند که برخی از بهترین آن‌ها:

ژل ضدجوش دیفرین: به علت وجود بهترین مواد و ساخت به دست بهترین متخصصان پوست، سریع‌ترین درمان برای رفع جوش، منافذ باز و رفع قرمزی پوست از بهترین محصولات مراقبت پوستی 2022 محسوب می‌شود.

سرم استی لادر: مخصوص استفاده در شب است. باعث شادابی پوست و درخشندگی از دست رفته آن می‌شود. همچنین چین و چروک صورت را از بین می‌برد.

سرم ویشی: به علت داشتن آب معدنی، آبرسان قوی پوست است و سلول‌های دفاعی پوست را تقویت و قوی می‌کند.

بهترین مارک دستگاه فیشیال صورت

محصولات و دستگاه‌های مختلف و خوبی برای انجام عمل بهترین فیشیال صورت وجود دارد از جمله:

دستگاه میکرودرم: دستگاهی چندکاره است. این دستگاه باعث جوانسازی، پاکسازی‌ کامل و از بین بردن لک‌های پوستی می‌شود. در اکثر نقاط پوست بدن کاربرد خوبی دارد و باعث گردش جریان بهتر خون و شادابی پوست می‌شود.

دستگاه هیدرودرم: ژل مورد استفاده در دستگاه سبب جوانسازی بیشتر پوست می‌شود. استفاده از آب هیدراته هم در روند سریع‌تر شدن درمان پوست خشک موثر است.

دستگاه پلکسر: دستگاهی مدرن برای از بین بردن عالی چین و چروک‌های پوستی و حتی ترک‌های آن است. این دستگاه با کشیدن پوست و سوزاندن سلول‌های مرده باعث شادابی و جوانسازی پوست می‌شود. 

برای استفاده از بروز ترین دستگاه ها لازم است به یک مرکز مطمئن و مجهز مراجعه نمایید. برای دیدن بهترین مراکز فشیال صورت از صفحه دکتر پوست و مو در شرق تهران دیدن نمایید.

بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا

در تمامی دنیا امروزه مراقبت از پوست یکی از دغدغه‌های مهم شده ‌است. برخی از بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا عبارتند از:

برند بالانس: این برند که در کشور انگلستان در حال فعالیت است، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات پوستی و مراقبتی را عرضه می‌کند.

برند نوترژینا: برندی آمریکایی است که طوری طراحی شده تا فقط از محصولات گیاهی استفاده کند تا کم‌ترین حساسیت‌ها در پوست ایجاد شود.

بهترین مارک ماسک صورت


بیشتر بخوانید : پاکسازی پوست با مواد طبیعی


کلام پایانی

دغدغه بیشتر خانم‌ها مراقبت از پوست و رعایت روتین روزانه پوستی است. برندهای آمریکایی و به خصوص فرانسوی بهترین محصولات مراقبت پوستی را به جهان عرضه کرده‌اند. همچنین برخی از محصولات برندهای ایرانی نیز در تولید محصولات مراقبتی پوست مانند سینره صاحب نام هستند. البته به غیر از بهترین برندهای فیشیال صورت، برخی از دستگاه‌های فیشیال صورت نیز در روند جوانسازی پوست تاثیرگذار خواهند بود.