فهرست:

بهترین کرم پودر برای پوست چرب کدام است؟
ویژگی‌های بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب
معرفی بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب
کلام آخر

پوست صورت و بدن در زیباتر و جوان‌تر نشان دادن ما بسیار تاثیر گذار هستند؛ بنابراین ما باید به صورت مرتب از پوست صورت و بدن خود مراقبت کنیم. نوع پوست افراد با یکدیگر فرق دارد و تمامی پوست‌ها به ۳ دسته پوست چرب، خشک و مختلط تقسیم‌بندی می‌شوند. برای مراقبت از هر یک از این انواع پوست، باید از لوازم آرایشی و مراقبتی مخصوص آن پوست را استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی که باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشید، کرم پودر است و ما در این مطلب در سایت برترین ها می‌خواهیم راجع به بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب صحبت کنیم؛ بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز


بیشتر بخوانید : چگونه کرم پودر مناسب انتخاب کنیم؟


بهترین کرم پودر برای پوست چرب کدام است؟

پوست چرب به پوست‌هایی گفته می‌شود که تعداد غدد چربی در آن‌ها بیشتر است و این پوست‌ها همیشه ظاهری مرطوب و یا خیس دارند. حفظ بهداشت پوست‌ چرب بسیار حائز اهمیت است و انتخاب لوازم مراقبتی و آرایشی مناسب، تاثیر زیادی در سلامتی این نوع پوست و حفظ زیبایی شما دارد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که پوست چربی دارند، توصیه می‌کنیم که حتما از کرم پودرهای مخصوص پوست چرب استفاده کنید. در ادامه راجع به ویژگی‌های بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب بیشتر صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب

همان‌طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، پوست چرب ظاهری مرطوب دارد و ما باید کرم پودری را انتخاب کنیم که بتواند چربی‌های پوست چرب را کنترل کند و خود کرم پودر، چرب و یا مرطوب نباشد؛ بنابراین کرم پودر انتخابی شما باید کمی مات باشد تا پوست شما براق و یا خیس دیده نشود؛ زیرا در این صورت خیلی زود کرم پودر روی پوست شما دچار ماسیدگی شده و زیبایی پوست شما را می‌گیرد.
 پوست‌های چرب خیلی زود دچار انواع آکنه می‌شوند که دلیل آن تجمع چربی و در نتیجه انواع باکتری‌ها و نفوذ آن‌ها از طریق پوست به لایه‌های زیرین آن است؛ بنابراین باید کرم پودر انتخابی افرادی که پوست چرب دارند، خاصیت ضدآکنه داشته باشد.

بهترین کرم پودر برای پوست مختلط


بیشتر بخوانید : سی سی کرم چه کاربردی دارد؟


معرفی بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب

با توجه به توضیحات گفته شده در قسمت‌های بالا، اگر می‌خواهید با زدن کرم پودر پوستی زیبا و بی‌نقص داشته و همچنین مراقب سلامت پوست خود باشید، باید کرم پودری باکیفیت و متناسب با پوست خود انتخاب کنید؛ به همین دلیل ما در ادامه‌ی این مطلب چند نمونه از بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب که از برندهای معتبری هستند را به شما معرفی کرده و راجع به ویژگی‌های آن‌ها با شما صحبت می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کرم پودر آرت دکو

این کرم پودر ساخته شده توسط کشور آلمان بوده و یکی از بهترین کرم پودرهای فاقد چربی و مناسب پوست چرب است. این کرم پودر بافت سبک و ماتی دارد که تا حد بسیار زیادی چربی پوست را کنترل می‌کند و علاوه بر آن پوشش دهی آن بسیار بالا است و می‌تواند تمامی نواقص پوست را به طور کامل پوشش دهد. این کرم پودر فوق‌العاده دارای ویتامین E است که می‌تواند باعث جلوگیری از چین و چروک شده و به دلیل وجود هیالورونیک اسید در این کرم پودر، پوست شما آبرسانی می‌شود.

کرم پودر میبلین مدل Fit Me

یکی از معروف‌ترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب، کرم پودر میبلین فیت می است که از بدو ورود به بازار، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. دلیل فروش گسترده این کرم پودر علاوه بر پوشش دهی بسیار بالایی که دارد، بافت سبک آن است و به دلیل این که با استفاده از تکنولوژی micro powder ساخته شده، در صورت استفاده‌ی مداوم می‌تواند تمامی منافذ باز پوست شما را بسته و به کاهش چربی و ترشح آن توسط غدد چربی کمک کند. این کرم پودر بافتی زیبا و رنگی کاملا طبیعی دارد و نسبت به کیفیت آن، قیمت این کرم پودر بسیار مناسب است.

کرم پودر مک فیکس مدل MINERALIZE

اگر جزو افرادی هستید که پوست مستعد آکنه و جوش دارید، کرم پودر مک فیکس مدل MINERALIZE را پیشنهاد می‌دهیم که یکی از بهترین انواع محصولات مک است. این کرم پودر از ایجاد جوش روی صورت جلوگیری می‌کند و حتی می‌تواند بسیاری از جوش‌ها را با استفاده از ترکیبات ضدلکی که دارد، از بین ببرد. علاوه بر تمامی این موارد، پوشش دهی بالا و رنگ زیبا و طبیعی این کرم پودر، توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. به طور کلی برند مک از مرغوب‌ترین و درجه یک‌ترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند و به همین دلیل این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان خطرساز نیستند.

کرم پودر مات کننده نوت با SPF15

بسیاری از افراد با وجود استفاده از کرم پودرهای مات نیز نمی‌توانند چربی پوست خود را کنترل کنند. اگر جزو این دسته از افراد قرار می‌گیرید، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد؛ زیرا ما به شما کرم پودر مات کننده نوت را معرفی می‌کنیم که قوی‌ترین کرم پودر کنترل کننده چربی است. این کرم پودر حاوی ویتامین‌های مورد نیاز پوست مانند ویتامین A، B و F بوده و علاوه بر آن در ترکیبات خود، عصاره اسپیره و روغن سدر دارد. این کرم پودر می‌تواند ساعت‌های طولانی روی پوست شما بماند بدون این که دچار ماسیدگی شود.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار


بیشتر بخوانید : روش صحیح استفاده از کرم پودر


کلام آخر

در این مطلب راجع به بهترین برند کرم پودر برای پوست چرب صحبت کردیم و به شما گفتیم افرادی که دارای پوست چرب هستند، باید از چه کرم پودرهایی استفاده کنند؛ در همین راستا چند مورد از بهترین و با کیفیت‌ترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب را به شما معرفی کردیم و راجع به هر یک از آن‌ها توضیحات کاملی به شما ارائه دادیم. امیدواریم که اطلاعات مورد نیاز خود را با خواندن این مطلب به دست آورده باشید.