فهرست

چگونه لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟
با چه قیمتی لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟

از آن جایی که بسیاری از خانم ها امروزه به دنبال انواع روش های درمانی زیبا سازی صورت خود هستند، در این فرصت میخواهیم ببینیم آیا لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟
همان طور که کم و بیش همگی استحضار دارید، با افزایش سن پوست استحکام خود را از دست می دهد و ممکن است در نواحی اطراف چشم و پلک ها دچار افتادگی پوست و چروک شویم. به همین دلیل بسیاری از خانم ها برای برطرف کردن این مورد به دنبال انواع راه حل های غیر تهاجمی هستند و می خواهند بدانند که آیا لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟
خوشبختانه باید بگوییم که در بسیاری از موارد برای از بین بردن افتادگی پوست و پلک ها، از لیفت شقیقه با تزریق فیلر استفاده می ‌شود که به‌ هدف بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن فرم آن استفاده می ‌شود. با این کار می ‌توانید به چشم ‌ها و ابرو های خود فرم دهید و جذابیت آ‌ن ها را بیشتر کنید.
در واقع با استفاده از لیفت شقیقه با تزریق فیلر چشم ‌های فرد درشت ‌تر به نظر می رسد و فاصله آن ها با ابروها نیز متناسب می شود. لیفت شقیقه تنها عملی برای زیباتر کردن چشم ها‌ ها نیست. بلکه افرادی که از چین و چروک ‌های ایجاد شده در گوشه ‌های چشم خود ناراضی هستند و افزایش سن، باعث افتادگی ابرو های آن ها شده است نیز می‌ توانند این درمان را به ‌عنوان یک گزینه مناسب و راحت برای جوانسازی پوست استفاده کنند.
به کمک تزریق فیلر به شقیقه‌ ها، می‌ توانید ساختار چهره خود را بهبود دهید و نشانه ‌های پیری را تا حد امکان از بین ببرید. این کار باعث می ‌شود شما دوباره از ظاهری جوان داشته باشید و شادابی دوباره ای به چهره خود ببخشید. تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه باشید.

عوارض فیلر شقیقه


بیشتر بخوانید : بهترین دکتر تزریق ژل در مرزداران


چگونه لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟

تزریق ژل، یک اقدام بسیار سریع است که در آن از ابزار جراحی استفاده نمی ‌شود. این عمل حدوداً طی سی دقیقه انجام خواهد شد و به دلیل آن که در این تزریق از ابزاری مانند چاقو و بخیه استفاده نمی ‌شود، عوارض جانبی آن نیز بسیار کم و محدود است.
در تکنیک لیفت شقیقه با فیلر می ‌توان از فیلر های مختلفی تزریق کرد، اما متداول ‌ترین این فیلرها، فیلر های اسید هیالورونیک است. در تکنیک زیبایی تزریق فیلر به شقیقه از طریق یک سوزن با میکرو کانولا به میزان ۱ الی ۲ میلی‌ لیتر فیلر استفاده می ‌شود. اگر ناحیه مورد نظر برای کشیدگی و لیفت عمیق تر باشد از حجم بیشتری از فیلر برای تزریق استفاده می کنند.
جالب است بدانید که هیالورونیک اسید به کار رفته در این فیلر‌ها نیز، به صورت طبیعی در بدن شما وجود دارد. این ماده می‌ آبرسانی و همچنین تغذیه پوست را تقویت می کند. در نتیجه با استفاده از این لیفت شقیقه با تزریق فیلر پوست شما کیفیت مطلوب ‌تری پیدا می کند.
علاوه بر آن لیفت شقیقه با تزریق فیلر، یک عمل بسیار امن است و خطری را برای فرد ایجاد نمی ‌کند. این فعالیت اساساً یک فرآیند کم ریسک است و دوران رسیدن به بهبودی کامل نیز در آن کاملاً کوتاه است. به جرات می توان گفت تزریق فیلر به شقیقه ‌ها به هیچ‌ وجه یک ظاهر مصنوعی برای فرد ایجاد نمی‌ کند. بلکه نتایج حاصل از آن به میزان زیادی طبیعی است.
به علاوه اگر به هر دلیلی، از نتایج تزریق فیلر به شقیقه ‌خود راضی نبودید، می ‌توانید این فیلر را به راحتی از شقیقه‌ های خود خارج کنید. زیرا قابلیت برگشت‌ پذیری، یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های تزریق فیلر بوده و یکی از بارز ‌ترین مزیت ‌های این عمل زیبایی به شمار می ‌آیداگر ساکن غرب تهران هستید برای آشنایی با بهترین پزشکان پوست و مو به صفحه دکتر پوست و مو در صادقیه مراجعه نمایید.

تزریق ژل شقیقه


بیشتر بخوانید : انواع جراحی لیفت شقیقه و معرفی بهترین جراح ها + قیمت، مزایا و معایب


با چه قیمتی لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟

سوال بعدی که شاید برای بیشتر افراد پیش بیاید، آن است که با چه قیمت و هزینه ای لیفت شقیقه با تزریق فیلر امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال اولاً باید بگوییم که این فعالیت نسبت به انواع جراحی ‌ها و حتی نسبت به تزریق چربی، برای فرد هزینه ‌های کمتری را به دنبال دارد، چرا که تنها در یک مرحله انجام می شود.
برای انجام یک لیفت شقیقه با تزریق فیلر موفق کافی است برای جلوگیری از ایجاد کبودی ‌های وسیع و یا خونریزی ‌احتمالی حین تزریق فیلر، مصرف هرگونه مسکن‌ و رقیق کننده‌ های خون مانند آسپرین را یک هفته قبل از انجام آن قطع کنید.
در صورت ابتلا به بیماری‌ های ویروسی مختلف در روزهای منتهی به انجام تزریق، به پزشک خود اطلاع دهید و درمان ‌های ویژه را دریافت کنید. دو هفته قبل از انجام تزریق فیلر هیچ عمل جراحی مانند جراحی‌ های دندان، تاتو و غیره را انجام ندهید.
برای جلوگیری از ایجاد درد و تورم‌ سنگین پس از تزریق فیلر، از مصرف الکل، کافئین و غذا های پرچرب، پر نمک و پرکربوهیدرات یک الی دو روز قبل از جلسه تزریق خودداری نمایید. در هفته منتهی به فرایند تزریق فیلر از هرگونه درمان پوستی نظیر عکس ‌برداری با اشعه، انواع لیزر و یا سایر اقدامات شیمیایی روی پوست خودداری کنید.

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه با تزریق فیلر عبارت است از :

  • کاهش فعالیت ‌های سنگین: به خصوص ورزش هایی که موجب اعمال فشار به سر و صورت می‌ شوند.
  • شستشو: بعد از گذشت 24 ساعت از تزریق فیلر، حداقل یک بار در روز شقیقه‌ های خود را با آب ولرم آبکشی کنید تا خطر عفونت کمتر شود.
  • استفاده از کمپرس یخ: بعد از تزریق فیلر به منظور کاهش درد و جلوگیری از ورم و کبودی بسیار موثر است.

رفع گودی شقیقه با تزریق فیلر


بیشتر بخوانید : بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟ معرفی انواع، مزایا و معایب