فهرست:

اهمیت ورزش در زندگی
شناخت ورزش بدنسازی​
علاقه بانوان به بدنسازی
باشگاه های بدنسازی بانوان در پردیس تهران
باشگاه های ورزشی بانوان در پردیس
علاقه آقایان به بدنسازی
باشگاه‌ های بدنسازی آقایان در پردیس​
باشگاه‌ های ورزشی آقایان در پردیس
کلام آخر

شهر پردیس با در نظر گرفتن چشم‌انداز جمعیتی آن نیاز به افزایش تعداد باشگاه‌های ورزشی دارد. شهر پردیس در حال حاضر نیز دارای اماکن ورزشی بسیار زیادی است ولی همچنان کمبود باشگاه‌ ورزشی در پردیس احساس می‌شود. باشگاه‌های دولتی و باشگاه‌های خصوصی همچنین بسیاری از اماکن ورزشی که در شهر پردیس اقدام خدمت‌رسانی می‌کنند شامل باشگاه‌های اسب سواری، شنا، فوتبال، کاراته، تکواندو، بوکس، بدنسازی و زومبا هستن .تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

باشگاه ورزشی در فاز ۳ پردیس


بیشتر بخوانید : باشگاه ورزشی در دیباجی


اهمیت ورزش در زندگی

به دلیل اهمیتی که ورزش به طور مستقیم بر روی جسم و روح می‌گذارد لازم است ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانیم. برای بسیاری از افراد انجام حرکات ورزشی در صبح بسیار سخت است چرا که بیدار شدن در صبح زود و مراجعه به باشگاه ورزشی دشوار به نظر می‌رسد. ورزش در عصر حاضر یکی از مهم‌ترین امور‌ به حساب می‌آید که گروه‌های سنی مختلفی به شکل‌های گوناگون با آن سر و کار دارند. تعدادی از مردم و ورزشکار‌ها به صورت حرفه‌ای و برخی دیگر به صورت آماتور حرکات ورزشی را انجام می‌دهند. در بسیاری از مواقع مشاهده می‌شود که عده‌ای از طریق ورزش امور زندگی خود را می‌گذرانند و ورزش را به عنوان شغل خود برگزیده‌اند و به وسیله آن امرار معاش می‌کنند.

شناخت ورزش بدنسازی

برای اینکه این تصور عامیانه که بدنسازی با عضلات حجیم و با افزایش سایز همراه است؛ شکسته شود لازم است تا به بازیکنان فوتبال و والیبال که برای تمرینات تکمیلی خود از ورزش بدنسازی بهره می‌برند دقت کنید. این ورزشکاران دارای عضلات خیلی حجیم نیستند. در واقع سؤالی که امکان دارد در ذهن شما پدید آید این است که به چه دلیل این ورزشکاران از استفاده می‌نمایند؟ در واقع تمامی ورزشکاران از بدنسازی جهت افزایش کارایی و همچنین برای بالا بردن استقامت بدن استفاده می‌کنند. ورزش بدنسازی به عنوان مکمل در تمامی رشته‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بدنسازی می‌تواند با ایجاد رشد ماهیچه‌ها و همچنین با استحکام بخشیدن و افزایش استقامت ماهیچه‌ها در دوران میانسالی و همچنین در ایام کهولت سن کمک بسیار زیادی به شخص کند. ورزش بدنسازی به دلیل فشار‌ها و ارتباط مستقیمی که با عضلات دارد باید به درستی انجام شود چرا که در صورت نداشتن اطلاعات کافی در زمینه انجام حرکات ورزشی در این رشته متأسفانه می‌تواند مشکلاتی را برای فرد ورزشکار به وجود بیاورد. کشش ناگهانی و بیش از حد عضلات می‌تواند باعث کشیدگی تاندونی و همچنین در صورت انجام غیر اصولی حرکات امکان آسیب دیدگی‌های مفصلی در این ورزش وجود دارد. حائز اهمیت است که اطلاعات مفید و واقعی در رابطه با این ورزش کسب کنید.

علاقه بانوان به بدنسازی

بسیاری از باور‌های غلط در ذهن بانوان در رابطه با ورزش بدنسازی وجود دارد در حقیقت برخی از بانوان تصور بدن‌های درشت و حجیم مردانه را از بدنسازی دارند. در واقع یکی از دلایلی که جلوگیری می‌کند تا انجام تمرینات مفید بدنسازی در بانوان به ندرت انجام شود همین تصور غلط است. حقیقت این است که هر چه بانوان تمرینات قدرتی بیشتری انجام دهند امکان تشکیل اندام مردانه وجود نخواهد داشت.
مهم است که بدانید ورزش بدنسازی برای بانوان لازم است چرا که موجب زیبایی پوست می‌شود و همچنین از آسیب‌های مفصلی جلوگیری به عمل می‌آورد در واقع ورزش بدنسازی در بانوان باعث بهبود درد‌ها و همچنین نشاط و جوانی در بانوان خواهد شد. باشگاه‌های بدنسازی بانوان در پردیس تهران با ارائه خدمات با کیفیت و زیر نظر اساتید با تجربه می‌توانند تمامی مزیت‌های فوق را برای بانوان عزیز به همراه بیاورد.

باشگاه های بدنسازی بانوان در پردیس تهران

رشته ورزشی بدنسازی به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. بسیاری از اشخاص تصور از ورزش بدنسازی دارند که این ورزش موجب افزایش حجم عضلانی خواهد شد؛ ولی در واقعیت این گونه نیست. این شما هستید که با برنامه‌ریزی و انتخاب هدف خود مشخص می‌کنید که با انجام حرکات بدنسازی چه نتیجه‌ای را کسب کنید. در واقع از ورزش بدنسازی برای افزایش قدرت و استقامت و همچنین برای بهبود بخشیدن کارایی بدن کمک می‌گیرند. به دلیل اینکه ورزش بدنسازی به صورت مستقیم با عضلات ارتباط دارد شناخت ورزش بدنسازی و شناخت دامنه حرکتی بسیار مهم است.
باشگاه‌های بسیار مجهز و متعددی تحت عنوان باشگاه‌های ورزشی در پردیس تهران اقدام به فعالیت می‌کنند. در شهر پردیس باشگاه‌های بدنسازی بسیاری وجود دارد که فقط مخصوص بانوان است. این موضوع باعث شده تا از صبح تا شب بانوان بتوانند از خدمات باشگاه استفاده کنند. در قسمت زیر نام بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در پردیس تهران آورده شده است.

نام باشگاه

رشته های ورزشی

آدرس

شماره تلفن

باشگاه حس نو

ایروبیک، ژیمناستیک ریتمیک، بدنسازی، پرورش اندام و CX، TRX

پردیس، فاز ۲، خیابان خبرنگارخیابان نیروی انتظامی

02176240130

باشگاه ایرانیان

پیلاتس، ایروبیک، زومبا، باله
 

پردیس، فاز ۱، میدان عدالت، خیابان فروردین جنوبی، خیابان مهتاب، مجتمع ایرانیان، طبقه اول

0217677400

باشگاه بدنسازی خلیج فارس پردیس

 

باشگاه بدنسازی خلیج فارس پردیس

09353436464

باشگاه بدنسازی فیتنس

 

پردیس، فازیک، فروردین شمالی، خیابان نوروز، مجتمع اموزشی پردیسان، پشت استخر تشریفات

02176290867

 

باشگاه های ورزشی بانوان در پردیس

یکی از کامل‌ترین باشگاه‌های ورزشی بانوان در شهر پردیس تهران که تمامی ورزش ها را دارد مجموعه ورزشی بانوان و کودکان هپی لند است. این مجموعه در پردیس، میدان امام، بلوار خلیج فارس شمالی واقع شده و رشته‌های ورزشی: کیک بوکسینگ، ترامپولین، فیتنس، کراسفیت، رشد حرکتی را دارد.

تلفن: ۴۰۷۷۳۲۱۲ – ۴۰۷۷۳۲۱۱ – ۰۲۱

باشگاه بدنسازی در پردیس تهران


بیشتر بخوانید : لیست باشگاه بیلیارد در شرق تهران


علاقه آقایان به بدنسازی

ورزش بدنسازی یکی از ورزش‌های به شمار می‌آید که علاقه‌مندان بسیار زیادی در بین آقایان دارد. به جرات می‌توان گفت اکثر آقایان به دنبال تقویت نمودن عضلات خود هستند لذا بر همین اساس یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های موجود از نظر آقایان بدنسازی به شمار می‌آید. ورزش بدنسازی برای آقایان برای تمامی سنین از نوجوانی تا میانسالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. باشگاه‌های ورزشی در پردیس تهران به عنوان باشگاه‌های مجهز شناخته می‌شود. بسیاری از آقایان به دلیل علاقه زیادی که به بدنسازی دارند می‌توانند در هر ساعتی از روز از امکانات باشگاه بدنسازی آقایان در پردیس تهران استفاده کنند.

باشگاه‌ های بدنسازی آقایان در پردیس

یکی از مهم‌ترین ورزش‌ها برای آقایان بدنسازی است. باشگاه‌هایی در شهر پردیس تهران وجود دارد که فقط مختص آقایان بوده و دستگاه‌های بیشتری نیز نسبت به بانوان دارد. در باشگاه‌های بدنسازی آقایان وزنه‌های سنگین‌تری دیده می‌شود. در شهر پردیس باشگاه‌های کاملی برای آقایان به طور اختصاصی فعالیت می‌کنند که در جدول پایین آدرس و نام آن‌ها را قرار داده‌ایم.هم چنین برای آشنایی با بهترین باشگاه ورزشی در شمال تهران کافیست از صفحه لینک داده شده دیدن نمایید.

نام باشگاه

رشته های ورزشی

آدرس

تلفن

باشگاه بدنسازی کوروش

بدنسازی

پردیس، میدان عدالت، مجتمع کوروش، طبقه ۴

09191300188

باشگاه بدنسازی ایرانیان

بدنسازی و پرورش اندام

پردیس، فاز ۱، میدان عدالت، خیابان فروردین جنوبی، خیابان مهتاب، مجتمع ایرانیان، طبقه اول

02176277400

باشگاه بدنسازی مردان آهنین

 

شهر بومهن، خیابان سپاه، مجتمع تهران، باشگاه بدنسازی مردان آهنین

09216940486

 

باشگاه‌ های ورزشی آقایان در پردیس

در شهر پردیس به جز باشگاه بدنسازی باشگاه‌های ورزشی زیادی نیز به چشم می‌خورد. در این باشگاه‌ها ورزش‌های مختلفی چون: سوارکاری، تیراندازی، پرورش اندام و... انجام می‌شود. در قسمت زیر نام بهترین باشگاه ورزشی آقایان در پردیس را قرار داده‌ایم.

  • سالن ورزشی شهرداری (شهدای گمنام)

آدرس: پردیس، فاز ۲، بلوار ملاصدرا- خیابان تعاون- خیابان شبستان شرقی (پشت مدرسه شمس تبریزی)
رشته‌های ورزشی: بدنسازی و پرورش اندام، ورز‌های توپی، رزمی، هوازی

تلفن: ۷۶۲۴۴۴۴۸-۰۲۱

  • سالن ورزشی تشریفات

آدرس: پردیس، فاز ۱، فروردین شمالی، خیابان نوروز، دانش چهار، مجموعه ورزشی تشریفات
رشته‌های ورزشی: شنا، بوکس، تکواندو، بدنسازی، زومبا، پیلاتس

تلفن: ۷۶۲۷۸۸۰۰-۰۲۱

  • باشگاه الغدیر

آدرس: پردیس، فاز ۴، میدان فردوس، خیابان فردوس، خیابان بهشت هفتم، طبقه زیرین مسجد الغدیر
رشته‌های ورزشی: ورزش‌های رزمی و هوازی

هزینه باشگاه بدنسازی در پردیس


بیشتر بخوانید : روشهای انتخاب باشگاه ورزشی مناسب


کلام آخر

محبوب‌ترین رشته ورزشی که تمامی رشته‌های ورزشی از آن استفاده می‌کنند بدنسازی نام دارد. ورزش بدنسازی به عنوان یک ورزش تکمیلی در تمامی رشته‌ها کاربرد دارد. باشگاه‌های ورزشی در پردیس تهران یکی از بهترین مراکز برای ورزش به حساب می‌آیند. این باشگاه‌ها با ارائه خدمات به‌روز و با استفاده از دستگاه‌های مناسب می‌توانند هر ورزشکاری را راضی نگه دارند. همچنین تمامی افراد در رشته‌های ورزشی مختلف با انجام حرکات ورزشی تحت نظر افراد متخصص قادرند به هدف خود نزدیک‌تر شوند.