فهرست:

هتل المپیک تهران
هتل پارسیان اوین
هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل نوتل تهران
هتل آپارتمان تاوریژ تهران
هتل ایبیس تهران
هتل نیلو تهران 
هتل آکادمی تهران
سخن پایانی 
سوالات متداول

تهران شهری با جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. همین موضوع سبب شده است که سالانه افراد زیادی برای سفر به این شهر وارد تهران شوند. بسیاری از افراد قبل از سفر برنامه‌ریزی می‌کنند تا اوقات بسیار خوبی را در تهران داشته باشند. ازآنجاییکه تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین کلان‌شهرهای ایران شناخته می‌شود، دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. علاوه‌بر این جاذبه‌ها، انتخاب محل اقامت مناسب امری ضروری است. اگر قصد دارید که در غرب تهران به اقامت بپردازید، می‌توانید از هتل در غرب تهران استفاده کنید. در ادامه این مقاله از سایت برترین ها به معرفی بهترین هتل در غرب تهران پرداخته تا سفری مهیج و سرشار از آرامش برای شما به ارمغان آورده شود.

هتل در غرب تهران ارزان قیمت


بیشتر بخوانید : مکان های دیدنی تهران که نباید دیدن آن را از دست دهید


هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران به عنوان یکی از بهترین هتل در غرب تهران شناخته می‌شود. این هتل در سال 1380 ساخته شد. مشرف بودن این هتل به پارک جنگلی چیتگر و منظره‌ای زیبا از دماوند سبب منحصربه‌فرد شدن این هتل شده است. هتل المپیک ارتباط بسیار مناسبی با شاهراه‌های اصلی تهران دارد. بنابراین دسترسی این هتل بسیار مناسب است و شما با اقامت در آن می‌توانید به مناطق مهم تهران دسترسی داشته باشید.

مشخصات و آدرس هتل المپیک تهران

این هتل دارای دکوراسیونی بسیار شیک و مدرن هست که کلیه خدمات رفاهی و اقامتی در آن تعبیه شده است. از دیگر امکانات این هتل میتوان به وجود کافی شاپ و چایخانه سنتی، سالن آمفی‌تئاتر، کافی‌نت، استخر و سونا، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، حمام سنتی، زمین چمن مصنوعی فوتبال، بانک، صرافی، آرایشگاه، قنادی، آژانس مسافرتی و درمانگاه اشاره کرد. خدمات بسیار بالا این هتل آسایش و رفاه بسیار زیادی را برای مسافران فراهم می کند.
این هتل در قسمت غربی ورزشگاه آزادی قرار گرفته است. شما از طریق بزرگراه‌های اصلی می‌توانید به راحتی به فرودگاه مهرآباد مرکز شهر دسترسی داشته باشید. بنابراین با اقامت در این هتل نگران دسترسی و به مکان‌های مهم شهر نباشید. هزینه اقامت در این هتل از 16,930,000 ریال شروع می‌شود.

آدرس هتل المپیک تهران: تهران، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، بلوار دهکده

تلفن: 02144739300

هتل المپیک در غرب تهران

هتل پارسیان اوین

اگر قصد دارید که در یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران اقامت داشته باشید، هتل پارسیان اوین گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما است. هتل اوین به عنوان یکی از از زیباترین هتل در غرب تهران شناخته می‌شود. طراحی هتل به شکل چهار بال سبب منحصربه‌فرد شدن آن شده است. این هتل دارای 150 باب واحد اقامتی لوکس است که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. بیشتر اتاق‌های این مجموعه اقامتیْ روبه‌رو به فضای سبز هتل هستند که منظره زیبایی را برای مهمانان ایجاد کرده‌اند.

مشخصات و آدرس هتل پارسیان اوین

این هتل در غرب تهران در دهه 40 ساخته شد اما در سال 1380 بازسازی شده و امکانات مدرن و منحصربه‌فردی به آن افزوده شد. از لحاظ موقعیت مکانی هتل پارسیان اوین دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر نمایشگاه بین‌المللی و فرودگاه دارد. این هتل خدماتی مانند خودروهای گروهی، اجاره خودروهای تشریفاتی و ترانسفور رایگان را در اختیار مهمانان قرار داده است. این مجموعه اقامتی دارای لابی با ظرفیت 100 نفر است.

قرار نگرفتن هتل اوین در خارج از محدوده ترافیک سبب شده است که بتوانید با خودرو شخصی خود به راحتی در این محدوده رفت‌وآمد کنید. پارکینگ هتل رایگان بوده و دارای ظرفیت 500 خودرو است. با اقامت در این هتل در غرب تهران می‌توانید از امکاناتی نظیر فروشگاه، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، آژانس مسافرتی، استخر، آرایشگاه، خودپرداز، اینترنت، خشکشویی، خودپرداز و بسیاری از خدمات دیگر بهره‌مند شوید. سالن‌های تشریفات این هتل یکی از بهترین سالن‌ها برای برگزاری انواع مراسم است. همچنین در رستوران هتل غذاهای متنوعی برای میهمانان با هر ذائقه‌ای تهیه می‌شود.

آدرس هتل پارسیان اوین: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام، هتل پارسیان اوین

شماره تماس رزرو هتل: 02127400

هتل پارسیان اوین در غرب تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به تهران سفر کردید و قصد اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر را داشتید، هتل اسپیناس پالاس تهران گزینه‌ای بسیار منحصربه‌فرد برای شما است. تمامی خدمات رفاهی که از یک هتل درجه یک انتظار دارید، در این هتل وجود دارد. طراحی و امکانات منحصربه‌فرد این هتل هر مهمانی را مجذوب خود می‌کند. در این هتل می‌توانید اتاق‌هایی راحت و سرشار از آرامش را تجربه کنید.

این هتل در غرب تهران دارای 400 واحد اقامتی است. معماری این هتل در غرب تهران و اتاق‌های آن ترکیبی از مدرنیته و سنتی بوده که هر گردشگری را جذب خود می‌کند. در این هتل انواع اتاق‌ها با امکانات متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید براساس نیاز خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید سوئیت‌های این هتل شامل سوئیت جونیور، سوئیت لاکچری، سوئیت پرزیدنت، سوئیت اسپیناس است. قیمت متوسط هر شب این هتل 3,525,000 تومان است.

رستوران و کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس

از جمله امکانات منحصربه‌فرد این هتل در غرب تهران میتوان به رستوران و کافی‌شاپ آن اشاره کرد. این هتل دارای رستوران سنتی و رستوران مدیترانه است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. سالن سنتی هتل اسپیناس پالاس طراحی کاملا سنتی داشته که به دوره صفویه بازمی‌گردد. همچنین موسیقی سنتی در این رستوران نواخته می‌شود.
رستوران مدیترانه‌ای هتل اسپیناس پالاس علاوه‌بر غذاهای سنتی دارای غذاهای بین‌المللی نیز است. خدمات سلف سرویس هتل در این رستوران سرو می‌شود. از دیگر خدمات هتل اسپیناس پالاس میتوان به کافی‌شاپ آن اشاره کرد. در کافی‌شاپ هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوشیده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. در کافی‌شاپ هتل علاوه‌بر نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع میان وعده‌ها و شیرینی‌ها نیز سرو می‌شود.

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار است. امکانات رفاهی بالا هتل آسایش را برای مهمانان فراهم کرده‌است. از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل در غرب تهران میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینترنت در اتاق‌ها و لابی
  • خشک‌شویی
  • کافی‌نت
  • پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو
  • تاکسی سرویس
  • ورودی مناسب برای افراد کم توان
  • سالن زیبایی آقایان

امکانات تفریحی و ورزشی هتل اسپیناس پالاس علاوه‌بر فراهم کردن رفاه، سرگرمی بسیار مناسبی نیز برای مهمانان در نظر گرفته است. از مهم‌ترین امکانات ورزشی هتل اسپیناس پالاس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر
  • سالن ماساژ
  • سونا خشک و بخار
  • جکوزی
  • باشگاه بدن‌سازی
  • سالن بیلیارد
  • تجهیزات کاردیو
  • امکان تمرین با مربیان حرفه‌ای

آدرس و دسترسی هتل اسپیناس پالاس

اگر به هتل‌های غرب تهران روی نقشه نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که این هتل در غرب تهران واقع شده است. دسترسی این هتل بسیار عالی بوده و از لحاظ دسترسی یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی در تهران است.

آدرس هتل اسپیناس پالاس: تهران، بزرگراه یادگار امام، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

شماره تماس:02175675

هتل اسپیناس پالاس در غرب تهران


بیشتر بخوانید : هتل اسپیناس پالاس تهران، اطلاعات لوکس ترین هتل پایتخت


هتل نوتل تهران

از جمله بهترین هتل در غرب تهران و اولین هتل‌های فرودگاهی کشور میتوان به هتل نوتل تهران اشاره کرد. امروزه این هتل با نام هتل رکسان شناخته می‌شود. این هتل در غرب تهران واقع شده است و در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی قرار دارد. هتل نوتل در 11 طبقه ساخته شده و دارای 296 باب اتاق است.
 اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی، یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی برای افرادی است که قصد نزدیکی به فرودگاه را دارند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل میتوان به فضا آرامش‌بخش و به دور از هیاهو شهر آن اشاره کرد.
 امکانات رفاهی این مجموعه اقامتی مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و خدمات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. قرار گرفتن خارج از محدوده طرح ترافیک این هتل سبب شده است که به راحتی در این منطقه تردد داشته باشید. قیمت این هتل در یک شب اقامت از 825 هزار تومان شروع می‌شود.

مشخصات و آدرس هتل نوتل تهران

در لابی هتل نوتل در غرب تهران اینترنت رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. از دیگر خدمات هتل نوتل تهران میتوان به خدمات برای معلولین، تلفن در لابی، خدمات باربری، پارک کودک، فضای سبز، سالن ورزشی، آرایشگاه، استخر و سونا، جکوزی، سالن ماساژ، شبکه پخش فیلم، پله اضطراری، اتاق چمدان و دیگر خدمات اشاره کرد.
در اتاقهای هتل امکاناتی نظیر چای‌ساز، روم سرویس، کمد لباس، آب رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مناسب، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آباژور، صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، لوازم بهداشتی و... وجود دارد.

آدرس هتل نوتل تهران: تهران، بزرگراه خلیج فارس، ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی

شماره تماس: 02155677900

هتل نوتل در غرب تهران

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

اگر به دنبال هتل غرب تهران پونک هستید، هتل تاوریژ گزینه ای بسیار مناسب برای شما است. این هتل در غرب تهران دسترسی بسیار مناسبی به نقاط تجاری و مراکز خرید تهران دارد. هتل آپارتمان تاوریژ تهران دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی بوده و خدمات منحصربه‌فردی را به مسافرین ارائه می‌کند. شما در این هتل در غرب تهران می‌توانید از خدماتی نظیر رستوران، کافه و فضایی آرامش‌بخش لذت ببرید. محوطه این هتل بسیار زیبا بود و با گل‌کاری‌های خاص تزیین شده است. قیمت متوسط این هتل برای یک شب اقامت 1,330,000 تومان است.

مشخصات و آدرس هتل تاوریژ

این هتل در غرب تهران واقع شده و خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین خدمات و امکانات این رستوران این هتل میتوان به رستوران، پارکینگ و اینترنت اشاره کرد. دیگر خدمات هتل آپارتمان تاوریژ تهران به شرح زیر است:

  • خشک‌شویی
  • پارکینگ
  • آسانسور
  • تلفن در لابی
  • اینترنت در لابی
  • خدمات تهیه بلیط
  • پذیرش 24 ساعته
  • کافی‌شاپ
  • تلویزیون در لابی
  • آسانسور
  • صرافی
  • چای‌خانه سنتی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • خدمات باربری
  • تاکسی سرویس
  • شبکه پخش فیلم
  • فضا سبز
  • پله اضطراری

آدرس هتل تاوریژ: تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، بلوار برزیل غربی، شماره 154

شماره تماس: 02188213124

هتل آپارتمان تاوریژ در غرب تهران


بیشتر بخوانید : بهترین کافه های روباز پاسداران


هتل ایبیس تهران

این هتل در غرب تهران واقع شده است. هتل ایبیس به عنوان یکی از بهترین هتل‌های فرودگاهی شناخته می‌شود. اگرچه این هتل یک هتل 4 ستاره است اما ویژگی‌های آن سبب شده است که این هتل در غرب تهران تفاوتی با هتل‌های 5 ستاره نداشته باشد. هتل ایبیس تهران برمبنا استاندارد‌های بین‌المللی ساخته شده است. قیمت اقامت در این هتل از 730 هزار تومان شروع می‌شود.

مشخصات و آدرس هتل ایبیس تهران

آشنایی با مشخصات هتل در غرب تهران یا هر نقطه‌ای دیگر سبب می‌شود که بتوانید راحتتر برای انتخاب هتل تصمیم بگیرید. این هتل در 11 طبقه ساخته شده که دارای 196 اتاق لوکس است. شعار این هتل" اینجا را مانند خانه خود بدانید" است. البته کارکنان این مجموعه نیز با مهمانان همانند اعضا یک خانه برخورد می‌کنند. این مجموعه اقامتی با بهره‌گیری از کادری مجرب به ارائه خدمات به مهمانان می‌پردازد. این هتل در غرب تهران دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که سبب تمایز آن با سایر مجموعه‌های اقامتی شده است. از امکانات هتل ایبیس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاکسی سرویس
  • اتاق چمدان
  • فضای سبز
  • پذیرش 24 ساعته
  • دستگاه واکس کفش
  • فکس
  • خدمات باربری
  • خشکشویی
  • پارکینگ
  • اینترنت در لابی

آدرس هتل ایبیس: تهران، کیلومتر 30 خلیج فارس، روبرو ترمینال یک فرودگاه

تلفن: 02155677900

هتل ایبیس در غرب تهران

هتل نیلو تهران

اگر به دنبال هتل‌های غرب تهران اشرفی اصفهانی هستید، هتل نیلو یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این هتل در غرب تهران و در یکی از بهترین مناطق تهران از لحاظ دسترسی واقع شده است. معماری این هتل بسیار منحصر به فرد بوده و تلفیق مدرنیته و سنت است. بنابراین اگر می‌خواهید فضایی سنتی و مدرن را باهم تجربه کنید، اقامت در این هتل بسیار برای شما مناسب است. این هتل با برخورداری از بهترین کادر، خدمات منحصر به فردی را در اختیار شما می‌گذارد. قیمت حدودی هتل نیلو از 1,500,000 تومان شروع می‌شود.

مشخصات هتل نیلو

امکانات مناسب این هتل آسایش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. شما در این هتل می‌توانید امکانات مورد نیاز برای اقامت در یک محل مناسب را بیابید. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل نیلو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران
  • پارکینگ
  • اینترنت در لابی
  • اینترنت در اتاق
  • لوازم بهداشتی
  • تلویزیون
  • تلفن در اتاق
  • آسانسور
  • صرافی
  • تاکسی سرویس
  • پله اضطراری
  • فروشگاه
  • پذیرش 24 ساعته
  • سیستم اعلام حریق

آدرس و شماره تماس هتل نیلو

اگر به هتل‌های غرب تهران روی نقشه نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این هتل در غرب تهران واقع شده است. درصورتیکه قصد اقامت در این مجموعه اقامتی را دارید، اطلاع از آدرس و شماره تماس آن امری ضروری است.

آدرس هتل نیلو: تهران، نرسیده به میدان ونک، کوچه هفتم، خیابان شمس لاهیجانی، پلاک 3

شماره تماس: 02147623300

هتل نیلو در غرب تهران

هتل آکادمی تهران

اگر به دنبال هتل‌های غرب تهران صادقیه هستید، هتل آکادمی تهران گزینه‌ای مناسب برای شما است. این هتل در غرب تهران و نزدیکی صادقیه قرار دارد. قرار گرفتن هتل آکادمی تهران در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا سبب محبوبیت بیش‌تر آن شده است. این مجموعه اقامتی 18 باب اتاق داشته که امکانات مناسبی را در اختیار مسافران می‌گذارد. ساختار و موقعیت مکانی این هتل سبب شده است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای اردوهای ورزشی باشد.

مشخصات و آدرس هتل آکادمی تهران

امکانات مناسب این هتل رفاه را برای مسافران فراهم کرده است. با اقامت در این هتل می‌توانید لحظات آرامش‌بخشی را سپری کنید. خدمات مناسب این هتل آن را به یکی از بهترین هتل‌های غرب تهران تبدیل کرده است. با اقامت در هتل آکادمی تهران می‌توانید از خدمات زیر بهره ببرید:

  • کافی‌نت
  • آرایشگاه
  • سالن بیلیارد
  • تاکسی سرویس
  • پارکینگ
  • سیستم تهویه مناسب
  • فضا سبز
  • کافی‌شاپ
  • خدمات تور
  • صرافی
  • زمین ورزشی
  • خشکشویی
  • خدمات پزشکی

آدرس هتل آکادمی تهران: تهران، جنب درب غربی مجموعه ورزشی آزادی

شماره تماس: 02144739251

هتل آکادمی در غرب تهران


بیشتر بخوانید : قدیمی ترین خانه های تهران که کافه شدند


سخن پایانی

اگر قصد دارید در یکی از خوش آب‌وهوا‌ترین مناطق تهران اقامت داشته باشید، رزرو هتل در غرب تهران می‌تواند بهترین گزینه برای شما مسافران عزیز باشد. اگر به دنبال هتلی مقرون‌به‌صرفه هستید، هتل‌های ارزان قیمت در غرب تهران انتخاب مناسبی برای شما است. شهرک غرب تهران دارای مراکز خرید زیادی است. اگر قصد دارید به مراکز خرید نزدیک باشید، می‌توانید اقدام به رزرو هتل در شهرک غرب تهران نمایید. علاوه‌بر آن هتل غرب تهران پونک و هتل‌های غرب تهران اشرفی اصفهانی نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. پیش از رزرو هتل بهتر است به سایت هتل موردنظر مراجعه کرده تا از خدمات مجموعه اقامتی اطلاعات لازم را کسب کنید. در این صورت می‌توانید از قیمت دقیق یک شب اقامت در هتل مطلع شوید.

سوالات متداول

در انتخاب هتل چه عاملی مهم‌تر است؟

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب هتل منطقه مورد نظر است. به عنوان مثال اگر به دنبال هتلی نزدیک به مراکز خرید هستید، انتخاب هتل در شهرک غرب تهران و هتل‌های غرب تهران صادقیه بهترین گزینه است.

آیا همه هتل‌های ارزان‌قیمت فاقد کیفیت لازم هستند؟

خیر، برخی افراد تصور می‌کنند که هتل‌های ارزان قیمت در غرب تهران خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه نمی‌دهند. درصورتیکه چنین تفکری اشتباه است. بسیاری از هتل‌های 4 ستاره با وجود هزینه پایین‌تر با هتل‌های 5 ستاره برابری می‌کنند. بنابراین شما با هزینه‌ای کم‌تر می‌توانید در هتلی با کیفیت بالا اقامت کنید.

چه عواملی در قیمت هتل در غرب تهران تاثیرگذار است؟

هزینه هتل یکی از مهم‌ترین عواملی است که در انتخاب هتل تاثیر می‌گذارد. عواملی نظیر منطقه جغرافیایی، تعداد ستاره‌های هتل، امکانات و خدمات ارائه شده و برخورداری از کادری مجرب در تعیین هزینه هتل به صورت مستقیم تاثیرگذار است. توجه داشته باشید که لوکس و مجلل بودن هتل نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت هتل است.

آیا قیمت هتل در غرب تهران برای مسافران داخلی و خارجی یکی است؟

خیر، بسیاری از هتل‌ها تعرفه متفاوتی را برای مسافران داخلی و خارجی در نظر گرفته‌اند.