فهرست

ویژگی‌های بهترین مرکز احیای مو در تهران
خدمات بهترین مرکز احیای مو در تهران
معرفی بهترین مرکز احیای مو در تهران
هزینه خدمات دریافتی از بهترین مرکز احیای مو در تهران
جمع بندی

تنوع رنگ مو با اینکه لذت فراوانی به همراه دارد، متاسفانه ضررهای زیادی را شامل می‌شود. از آنجایی که انسان‌ها همیشه به دنبال تنوع ظاهری هستند و به زیبایی موی سر خود اهمیت می‌دهند، با اینکه رنگ و دکلره به موی آنها آسیب می‌زند باز هم در جستجوی این روش زیبایی هستند. البته موهای سر همیشه به دلیل رنگ و دکلره از بین نمی‌رود بلکه عوامل دیگری نیز می‌تواند باعث سوختگی یا کم توانی ریشه مو شود. ضررهای بعد از رنگ کردن مو نباید شما را از تغییر رنگ موی سر بترساند. خوشبختانه روش‌های درمانی زیادی برای رفع مشکلات موی سر وجود دارند. با مراجعه به بهترین مرکز احیای مو در تهران می‌توانید سلامت موی سر را برگردانید. بنابراین نگران موهای آسیب‌دیده خود نباشید. در ادامه این مقاله از سایت برترین ها لیستی از بهترین مراکز احیای مو در تهران را ارائه می‌دهیم.

بهترین مرکز احیای مو در تهران


بیشتر بخوانید : بهترین مرکز کراتینه مو در تهران را می شناسید؟!


ویژگی‌های بهترین مرکز احیای مو در تهران

اگر موهای شما نیز دچار آسیب شدید یا سوختگی شده است یا اگر به دلیل اتو کشیدن بیش از حد موهایتان ضعیف شده‌اند، می‌توانید با مراجعه به بهترین مرکز احیای مو در تهران طی مدتی نه چندان طولانی موی سر خود را احیا کنید.
حالت کشسانی یا خشکی بیش از حد مو نیز از دیگر آسیب‌های رایج در میان افراد جامعه است. بهترین مراکز احیای مو باید توان انجام هر نوع احیایی را داشته باشند. بدون توجه به فر یا مجعد بودن موی سر باید بتوانند به احیا و عمر دوباره موهای سر کمک کنند.
 البته برخی از این مراکز علاوه بر احیا می‌توانند حالتی صاف نیز به موها انتقال دهند که این خدمات به نوع کیفیت و مهارت مرکز احیای مو مورد نظر بستگی دارد.
 به طور معمول مرکزی مناسب و با کیفیت است که بتواند با بررسی و مشاهده موی سر فرد متقاضی دلیل آسیب موی او را تشخیص دهد و بهترین روش درمانی و احیا را بدانید.پ
بهترین مراکز احیای مو به تکنیک‌های مخصوص و به روز احیا موی سر آشنایی دارند و با کمک بهترین مواد می‌توانند سلامت موهای آسیب‌دیده را برگردانند.

بهترین مرکز کراتین مو در تهران


بیشتر بخوانید : 20 روغن موثر برای رشد مو


خدمات بهترین مرکز احیای مو در تهران

علاوه بر اینکه بهترین مرکز احیای مو در تهران باید رفتاری مشتری مدار و صحیح داشته باشد یا دلیل آسیب موهای مشتری را خیلی سریع متوجه شود، باید بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در اختیار فرد متقاضی قرار دهد.
 توجه داشته باشید، احیای موی سر در این مراکز تنها به کراتین یا پروتئین تراپی ختم نمی‌شود بلکه خدمات دیگری نیز در این مراکز قابل انجام خواهند بود. این مراکز با کمک مواد شیمیایی و ترمیم‌کننده مو می‌توانند به احیا و ترمیم موی سر شما کمک کنند.
در ضمن علاوه بر احیا و ترمیم، درخشانی موی سر نیز از دیگر خدمات قابل ارائه در مراکز احیای مو است. حتی اگر موهای شما ضعیف و نازک شده با کمک همین مراکز احیا می‌تواند دوباره ضخامت و سلامت موی سر خود را به دست آورید. در ادامه بهترین خدمات مراکز احیای مو را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • احیای موی فر بدون صافی
  • بوتاکس مو
  • آرگان تراپی
  • پلکس تراپی
  • احیای موی سر با اولاپلکس
  • موزون تراپی
  • احیای موی سر با کراتینه
  • احیای موی سر با روغن طلا
  • احیای موی سر با روغن مخصوص
  • ویتامینه تراپی
  • احیای موی سر با انواع معجون‌های احیای مو
  • پروتئین تراپی
  • اکسیژن تراپی

علاوه بر خدماتی که در بالا ذکر شد این مراکز احیای مو به شما کمک می‌کنند دلیل اصلی آسیب وارد شده به موی سر خود را تشخیص دهد تا در آینده از این آسیب‌ها جلوگیری کنید. همچنین برخی از بهترین شامپوها و معجون‌های احیای مو را برای فروش در اختیار شما می‌گذارند.

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران


بیشتر بخوانید : بهترین سالن زیبایی های شمال تهران


معرفی  بهترین مرکز احیای مو در تهران

از آنجایی که در شهر تهران مراکز زیادی مدعی احیای موی مشتریان هستند شاید پیدا کردن بهترین مرکز احیای مو در تهران کمی سخت باشد. همانطور که می دانید یکی از بهترین خدمات برای احیای مو انجام پروتئین تراپی است اگر ساکن غرب تهران هستید برای آشنایی با بهترین مراکز لازم است به صفحه پروتئین تراپی مو در سعادت آباد مراجعه نمایید.
باید توجه داشته باشید و دقت زیادی در انتخاب مرکز احیای مو به خرج دهید تا فریب افراد غیرحرفه‌ای نخورید و بتوانید با هزینه‌ای معقول به نتیجه دلخواه خود برسید. در این بخش لیستی از بهترین مراکز احیای مو در تهران را ذکر می‌کنیم. 

نام مرکز احیا مو

آدرس

شماره تماس

خدمات تخصصی مو مروارید

خیابان پیروزی، روبروی خیابان پنجم نیروی هوایی، روبروی مترو نیرو هوایی، مرکز خرید نسیم، طبقه 4، واحد 22، سالن مروارید

02177477839

انستیتو تخصصی مو حسنا قادری

پاسداران، گلستان پنجم، پلاک 240، طبقه اول، واحد 2

02122566506

خدمات تخصصی مو نرگس جعفری

جردن، بلوار گل آذین

09198300458

خدمات حرفه‌ای و تخصصی مو سپیده جلالی

شهرک غرب، بلوار دریا، صراف‌های جنوبی، کوچه 31 غربی، پلاک 44، واحد یک

09904800015

مرکز احیا مو تخصصی شکوه

سعادت آباد، پایین‌تر از چهارراه سرو، ابتدای خیابان 18 متری مطهری، پلاک 28، طبقه 3، واحد 3

02122369726

مرکز احیا مو زهرا قایمی

خیابان پیروزی، روبروی مترو نبرد، جنب کافه دیدار، ساختمان زر برگر، پلاک 409، طبقه اول

02133783158

مرکز احیا مو سیمای ماندگار

صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، خیابان اعتمادیان، جنب دبستان شکوفه‌های انقلاب، پلاک 27، واحد 19، زنگ 19، طبقه 5

02144953821

مرکز احیا مو هستی نجفی

نیاوران

09334410178

مرکز احیا مو مونا یزدانی

سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو، پلاک 42

02122118780

مرکز احیا مو کلبه آرزو

فلکه دوم صادقیه

09127009256

مرکز احیا مو سعیده درویش زاده

شهرک غرب، فلامک شمالی، فاز 4، نبش خیابان 19، پلاک 2

02186129277

مرکز احیا مو دنیای چهره‌ها

ونک، ملاصدرا، شیخ بهایی شمالی، کوچه سلمان، پلاک 12، واحد 2

02188211576

مرکز تخصصی احیا مو پرنیل

پونک، میدان عدل، نبش گلستان دوم، پلاک 2/1، طبقه 2

09212395314

 

هزینه خدمات دریافتی از بهترین مرکز احیای مو در تهران

در نظر داشته باشید با توجه به خدماتی که از بهترین مرکز احیای مو در تهران دریافت می‌کنید به طور حتم هزینه دستمزد و مواد مصرفی نیز متغیر است. به عبارت دیگر برای تعیین هزینه احیای مو باید موارد زیادی را مورد نظر داشته باشید. برخی از اصلی‌ترین فاکتورهای تعیین قیمت احیای مو را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • تعرفه مشخص شده برای مرکز احیای مو
  • تخصص و تجربه فرد احیاکننده مو
  • موقعیت مکانی مرکز احیا مو
  • بلندی موی شما
  • تجهیزات قابل استفاده در مرکز احیا مو
  • مواد مصرفی برای احیای مو
  • نوع خدمات دریافتی مربوط به احیای مو
  • شامپوهای مصرفی به هنگام مراحل احیا مو
  • میزان آسیب مو

در نهایت با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، قیمت بین 800.000 تومان تا 5.000.000 تومان برای احیای مو خود باید هزینه کنید. فراموش نکنید برخی از خدمات احیای مو همانند ویتامین تراپی شاید ارزان‌تر از سایر خدمات باشند اما این مسئله دلیلی بر تاثیر کم این خدمات نیست.
به طور کلی با توجه به بودجه خود و با در نظر گرفتن درصد آسیب وارد شده به موی سرتان می‌توانید یکی از بهترین خدمات و روش‌های درمانی احیای مو را انتخاب کنید. در ضمن می‌توانید با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید و بهترین روش احیا مو را انجام دهید.

مرکز پروتئین تراپی مو در تهران


بیشتر بخوانید : معروفترین آرایشگاه‌های تهران


جمع بندی

در نهایت با توجه به میزان آسیب موی سرتان و همچنین توان مالی خود می‌توانید به بهترین مرکز احیای مو در تهران مراجعه کنید و طی مدتی نه چندان طولانی سلامت دوباره موی خود را به دست آورید.
خبر خوب اینکه برخی از این مراکز احیای مو هزینه این خدمات را به صورت مرحله به مرحله و در صورت رضایت کامل شما دریافت می‌کنند.
با توجه به اینکه در بسیاری از سالن‌های زیبایی احیا مو انجام می‌شود نباید فریب افرادی را بخورید که در این حوزه تجربه و تخصص کافی ندارند و تنها با دانش عمومی به احیای موی شما مشغول می‌شوند. بهتر است به سراغ مراکزی بروید که به طور تخصصی بر روی احیای مو سر افراد تمرکز دارند.